Sassoon שלי: מעצב השיער יאיר טרוזמן נזכר בספר "בראשית"

מבחינת מעצב השיער יאיר טרוזמן, הבעלים של מספרת "יאיר הספר" , כשמדברים על הדרכה מבית Sassoon הוא אומר: "מבחינתי זה "בראשית ברא…". Sassoon זה הבסיס של המקצוע שלנו ולכן אין לי ספק שכל מי שמכיר את המותג הזה, צריך להייות חלק מהמשתתפים בסדרת ההדרכות בתחילת יוני.

לפני 18 שנה החל יאיר טרוזמן את צעדיו הראשונים בעולם השיער. לפני ארבע שנים, לאחר שצבר ניסיון רב, החליט לצאת לדרך עצמאית ולפתוח מספרה ברחובות בשם "יאיר הספר".

"באותה נקודה גם החלטתי להצטרף למשפחת וולה" מסביר יאיר, "מתוך הבנה, שברמת ה'מטבח' של וולה, אוכל לקבל את המענה הטוב ביותר לצרכים שלי כמעצב שיער. ליין המוצרים של וולה מבחינתי מציע מגוון מאוד רחב של חומרים ומשפחות צבע. ארבע משפחות מדהימות, שבראשן משפחת צבעי אילומינה, שהיא כמו תאורת לד בתוך השיער. וולה נותנים לי את כל הפתרונות כמעצב שיער וזה מאפשר לי לתת ללקוחה את התוצאות הטובות ביותר".

יאיר-טרוזמן-וולה-פרו-2

יאיר במפגש האחרון שלו עם מארק הייז באקדמיית Sassoon בלונדון

להסתכל על שיער בצורה קצת אחרת

"במהלך השנים, מה שהצלחתי ללמוד מ-Sassoon, זה בתור התחלה להסתכל על שיער ותספורות בצורה אחרת לגמרי. להתבונן וללמוד על מבנה הגולגולת, צורת הפנים, עצמות הלחיים ורק לאחר מכן לבנות בראש לפי הכללים הנכונים את התספורת שתתאים ללקוחה. Sassoon מבחינתי זה בסיס ההבנה של המקצוע. זה הרבה מעבר להחלקות. כאשר אתה יודע לבנות תספורת נכונה ולעשות התאמה נכונה של צבע ללקוחה תוכל גם להגיע לתוצאה הרצויה. את זה אפשר לעשות רק כיש לך מטבח מגוון כמו של וולה פרופשיונלס וכלים מעשיים שאתה מקבל במקומות כמו Sassoon אקדמי."

"הכרטיס הראשון שיצא למעצב שיער היה עבורי" אומר יאיר. "מהרגע הראשון ששמעתי שהם מגיעים לישראל, ידעתי שאסור לי כמעצב שיער לפספס את ההדרכה הזו. כשמגיע מישהו כזה לארץ, לעמוד לידם ולהפוך בעקבות זה למעצב שיער טוב יותר, זו זכות. הלמידה הזו תביא עוד ועוד ידע וזה אומר עוד ועוד לקוחות. מעצב שיער טוב באמת, לא מפסיק ללמוד אף פעם."

יאיר-הספר-וולה-פרופשיונלס-8

לומדים לומדים לומדים. יאיר בסטודיו וולה בראש העין.

יאיר-טרוזמן-וולה-פרו-3 יאיר-טרוזמן-וולה-פרו-7 יאיר-טרוזמן-וולה-פרופשיונלס

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.