אביגדור וז'קלין: פרופשיונלס, כבר למעלה משלושים שנה…

זו לא עוד כתבה על הזוגיות של ז'קלין ואביגדור ליכטנשטיין, הזוג המלכותי של עולם עיצוב השיער הישראלי. זו כן כתבה על הקשר המיוחד שיש לשני האמנים הללו עם אחת מחברות צבעי השיער ומוצרי הטיפוח המובילות בעולם. הליכטנשטיינים הם חלק בלתי נפרד מקבוצת מעצבי השיער "וולה פרופשיונלס". "…עוד מימי מייסד החברה בישראל, מיכאל בראון ז"ל", מספר אביגדור וביחד עם ז'קלין השניים מסבירים כיצד משמרים יחסי עבודה לדוגמא עם חברה מסחרית.

מעבר לתחרות השוררת בתחום צבעי השיער ומוצרי הטיפוח הנמכרים למספרות ולמעצבי השיער, קיימת תחרות נוספת בין החברות היבואניות, שעיקרה לאו דווקא מסתכמת בשורת הסיכום של מחזור המכירות החודשי. תחרות שיש לה ערך מוסף גבוה במיוחד ליוקרה ולחיזוק מותג צבעי השיער ומוצרי הטיפוח, תחרות שיש לה משמעות אדירה מבחינת יחסי ציבור וניראות בברנז'ה המקצועית. תחרות על ליבם של מעצבי השיער המובילים בישראל.

כמעט כל מותג המשווק בישראל מתהדר בשמותיהם של מעצבי הצמרת המזוהים עמו. העובדה שמעצב שיער מוכשר ומוכר, בעל ניסיון ופרסטיז'ה מקצועית, מצהיר כי הוא עובד עם מוצרי מותג איקס, מעניקה למותג גושפנקא טובה מאלפי מילים שיספרו סוכני השטח בניסיונות השכנוע שלהם. אותם סוכני שטח, נעזרים לא פעם ב"ניים דרופינג", איזכור שמותיהם של מעצבי השיער שמשתמשים במוצרים, בבואם למכור את המוצרים למעצב שיער זה או אחר. לא מסובך להבין את שיטת השיווק הזו ואפילו, אם תרצו, יש בה הרבה הגיון.

דווקא במציאות הזו, שבה חברות צבעי השיער מחזרות לפתחם של מעצבי השיער המובילים, אלו שמתוקשרים ומוזכרים בסיקורי העיתונות, אלו שבין לקוחותיהם נמנים סלבריטאים ומפורסמים רבים, אלו שיש להם את הוותק, הניסיון, הכשרון והידע שמיצבו אותם בחלקה העליון של הפירמידה המקצועית, דווקא במציאות הזו, נדיר למצוא מעצבי שיער, מובילי דעת קהל, מהאליטה המקצועית, שהולכים יד ביד עם אותה חברת מוצרים, כבר למעלה משלושה עשורים. כאלה הם ז'קלין ואביגדור ליכטנשטיין.

ז'קלין ואביגדור ליכטנשטיין - שלושים שנה של שיתוף פעולה פורה עם וולה פרופשיונלס

ז'קלין ואביגדור ליכטנשטיין – שלושים שנה של שיתוף פעולה פורה עם וולה פרופשיונלס

את ז'קלין ואביגדור ליכטנשטיין אין צורך להציג. סביר להניח שכל אדם שני בישראל ידע לקשר את שמם לעולם עיצוב השיער והאופנה הישראלית, בוודאי ובוודאי שכל מעצב שיער יכיר ויעריך את פועלם לאורך השנים. עשרות סלבריטאים עוברים במספרה שלהם מדי שבוע. תחת ידיהם האמונות עברו (וממשיכים לעבור) לא מעט פוליטיקאים ובני/בנות זוגן, שחקנים וזמרים, אלפי דוגמניות ואינספור כלות, חלקן מוכרות יותר וחלקן פחות לצד שורה ארוכה של לקוחות נאמנות. התואר "הזוג המלכותי של עולם עיצוב השיער" מלווה אותם מזה שנים, לא רק בשל העובדה שהשניים הם זוג בחייהם הפרטיים אלא גם בשל העובדה שכישרונם והידע הרב שצברו, מוצג בתוכניות האירוח השונות, בתחרויות מלכות היופי ועל במות ההדרכה מול עשרות מעצבי שיער מתחילים וותיקים כאחד.

כששאלנו את אביגדור ליכטנשטיין מתי התחיל הרומן עם וולה, נדמה היה כאילו הרומן היה שם מאז ומתמיד: "וואו. אנחנו המון שנים עם וולה. עוד מימיה הראשונים של החברה בישראל, כשהקים אותה מיכאל בראון ז"ל, אביו של יהודה בראון. צריך להבין שבאותה תקופה היו הרבה פחות חברות בישראל. גם לוריאל עדיין לא שווקו בישראל כך שלמעשה אנחנו יד ביד עם וולה ממש מההתחלה. יותר מ-30 שנה. מדובר בקשר שהוא ממש כמו משפחה. היינו חבורה קטנה של מעצבי שיער שנמצאים בקשר הדוק עם מנכ"ל החברה, אוכלים ארוחות ערב יחד ומשוחחים על המקצוע." אך ההיכרות האישית היא לא הדבר המרכזי שהחזיק את הקשר המקצועי. לדברי הליכטנשטיינים, המקצועיות של החברה, השירות שהעניקו והאיכות המעולה של החומרים היא שגורמת להם להזדהות עם המותג: "אנחנו יכולים לומר שאנחנו גאים להיות מזוהים עם וולה פרופשיונלס. החברה כחברה עולמית היא מצויינת ועומדת בשורה הראשונה של חברות צבעי השיער ומוצרי הטיפוח, הן מבחינת האיכות, החדשנות וטיב המוצרים והן מבחינת היצירתיות וההשקעה בהדרכה ובהענקת השראה למעצבי השיער. החברה בישראל ניזונה מאותם ערכים ואנחנו מתרגשים בכל פעם שאנחנו נקראים לעמוד על הבמה ולייצג את וולה פרופשיונלס ישראל. הופענו כבר על במות במילאנו, בלונדון וברחבי ארצות הברית. ביקרנו בתערוכות ובסמינרים של וולה. הטרנד ויז'ן שמוביל לדעתנו את ההשראה למעצבי השיער בעשור האחרון הוא יוצא מן הכלל."

אביגדור וזקלין ליכטנשטיין לוולה פרופשיונלס

אביגדור וזקלין ליכטנשטיין לוולה פרופשיונלס

מי שחושב שבני הזוג לא נחשפים למוצרים נוספים ולצבעים של חברות מתחרות, טועה, כפי שמסביר אביגדור: "במרוצת השנים וגם היום, אנחנו נחשפים למוצרים נוספים ולתכשירים שונים וכמובן שאנחנו מנסים אותם. עדיין, אחרי הכל, אנחנו נשארים עם מוצרי וולה. גם בגלל שהמוצרים מתחדשים כל הזמן והסדרות החדשות של וולה פרופשיונלס הולכות ומשתפרות וגם בגלל העובדה שהמגוון וקשת המוצרים מצליחים לענות על כל הצרכים המקצועיים שלנו, כמובן, בסטנדרטים הכי גבוהים שאפשר. ז'קלין למשל, היא אלופה בכימיה." מעיד אביגדור, "אין מישהו שיכול להתווכח איתה בנושא הזה. הידע והניסיון שיש לה הם עצומים ולכן הבחירה שלה לעבוד עם צבעי וולה מדברת בעד עצמה."

בנוסף לעבודה הקדחתנית במספרה, ז'קלין ואביגדור לא מפספסים הזדמנות לייצר קולקציה חדשה ומראות שיער חדשים בכל עונה ובאופן קבוע אפשר למצוא אותם מעבירים הדרכה מקצועית בגזירות, טרנדים וכימיה בסטודיו וולה בתל-אביב ועל במות נוספות ברחבי הארץ.

אביגדור וגקלין ליכטנשטיין וולה פרופשיונלס. צילום: עידו לביא.

אביגדור וגקלין ליכטנשטיין וולה פרופשיונלס. צילום: עידו לביא.

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.