אירוויזיון 2019: חברת הטיפוח MOROCCANOIL היא מעצבת השיער הרשמית של התחרות

אז אפשר להיות רגועים: שיערם של המתמודדים באירוע המוסיקה הגדול בעולם, בידיים טובות. חברת הטיפוח הבינלאומית MoroccanOil (למי שלא מכיר, חברת שמן מרוקאי שאת שמה יש לומר באנגלית – מרוקון אויל) היא נותנת החסות הרשמית בתחרות האירוויזיון לשנת 2019, שתתקיים בתל-אביב בשבוע הבא.

אירוויזיון 2019 מתקרב בצעדי ענק ובתל-אביב כבר נחתו חלק גדול ממשלחות המתמודדים שמנסים, בלית ברירה, להסתגל לאקלים הים תיכוני, למזג האויר וללחות הישראלית. אבל אל חשש, גם אם השיער לא מסתדר בדיוק כמו באירופה, נבחרת של מעצבי שיער ישראלים בראשות אנטוניו קוראל קאלרו, הארטיסטיק דיירקטור הבינלאומי של חברת MoroccanOil, תעמוד לרשות המתמודדים ותדאג לשיער של כל אחת ואחד מהם במהלך חצאי הגמר והגמר.

חסות בקטגורית שיער שנסגרה בטיימינג ישראלי

אף-על פי שחסויות רשמיות לאירוע גדול כל כך הן דבר שנהוג לסגור חודשים ארוכים מראש, בישראל, כמו בישראל הדברים עובדים קצת אחרת. ההכרזה על החסות הרשמית של MoroccanOil בקטגורית השיער, שוחררה לאויר העולם רק אתמול, יום שני, כשבוע וקצת לפני שמיליוני צופים ברחבי העולם יצטרכו להחליט למי לתת את הדוז-פואה שלהם. בהודעה רשמית ששחררו משרד היח"צ של MoroccanOil יחד "כאן", תאגיד השידור הישראלי המפיק ומשדר את תחרות האירוויזיון נאמר כי MoroccanOil תוביל את הטיפול בשיער של המתמודדים ואנשי הצוות המופיעים.

אגב, גם החסות הראשית בתחום האיפור, נסגרה השבוע: בהודעה רשמית של התאגיד וחברת היח"צ של המותג רבלון, פורסם כי האחרון יהיה אמון על איפור המתמודדים באירועי האירוויזיון כאשר את צוות המאפרים יוביל המאפר והסטייליסט גילי אלגבי.

היות ומדובר בכ-41 צוותים, זמרים, זמרות, הרכבים, להקות וגיסתם, לרבות אמנים מבצעים ורקדנים שיופיעו בין לבין, בטוטאל – בהערכה גסה כ-400 ראשים שצריך לסדר, ימנה צוות המסרקים כ-15 מעצבי שיער ישראלים ואנטוניו קלארו אחד. בכדי לאייש את השורות, תשתף MoroccanOil  פעולה עם אינדולה ישראל, שיספקו את מעצבי השיער מטעמם.

בין השאר, יפעלו במרחב האירוויזיוני הקסום של אקספו תל-אביב גם כמה צוותי ביוטי עצמאיים, הן של המתמודדים שהגיעו עם מאפר/ת ומעצ/ת שיער במזוודה והן של הסלבס הישראלים שישתתפו במופעים, כמו למשל צוות הביוטי של נטע ברזילאי שמלווה אותה עוד מימי הכוכב הבא וההופעה בליסבון, מעצב השיער אסי שדה, הסטייליסט איתי בצלאלי והמאפר ערן ישראלי.

eurovision2019-stage

במת האירוויזיון 2019 בתל-אביב. הדמיה: כאן 11

Antonio_Corral_011

Antonio Corral Calero

 

מהאוסקר והגראמי לאירוויזיון בתל-אביב: אנטוניו קלארו, נעים מאוד.

אנטוניו קוראל קאלרו, מי שמוגדר כאמן ספרדי עם ראייה מיוחדת על עולם השיער, המעצב האומנותי הבינלאומי של חברת MoroccanOil, מנוסה באהובלת צוות מסרקים לאירועים גדולים. ברזומה של קוראל קלארו אפשר למצוא שורה של אירועים בהם הוביל את עיצוב השיער, אירועים כגון שבועות האופנה ברחבי העולם, טקסים יוקרתיים כמו האוסקר והגראמי ולא מעט קולקציות שיער בניצוחו.

אנטוניו קוראל קאלרו, החל את הקריירה שלו בשנת 1990 בעיר הולדתו ברצלונה כאשר המנטור שלו הוא לא אחר מאשר לואיס לנג'ורס, אחד ממעצבי השיער המפורסמים והמוערכים בעולם, אפשר לומר אף אייקון בתחום אופנת השיער. לאלו שפחות מכירים, נספר כי לואיס לנג'ורס בן ה-82 הוא אגדה חיה ומספיק יהיה לומר כי הוא מדור המייסדים של הענף, שחלק במות ותהילה עם וידאל ששון האגדי, שהלך לעולמו לפני שבע שנים. לאחר שסיים את התקופה בה עבד תחת המטרייה של לנג'ורס, קוראל קלארו בהמשך עם שמות גדולים כמו איב סאן לורן, כריסטיאן דיור, הלנה רובינשטיין ועוד. לפני יותר מעשור הצטרף קאלרו לחברת MoroccanOil ומאז הוא משמש הפנים והחזות של מותג הטיפוח.

Antonio-Corral-Calero-Moroc

Antonio Corral Calero Moroccanoil Creative Director & Hair Design

חברת הטיפוח הבינלאומית, MoroccanOil שהוקמה לפני כ-12 שנים (אז עדיין נקראה חברת "שמן מרוקאי") מציעה קו מוצרים לשיער ולגוף. המוצרים מבוססים על פורמולות המועשרות בשמן ארגן, המזוהה עם מרוקו. לזכותה של MoroccanOil יאמר כי היא מהחלוצות בענף שהשתמשו בשמנים במוצריה וללא ספק ההצלחה הרבה לה זכו המוצרים, הביאה לגל של מוצרים דומים במותגים המתחרים ולטרנד של ממש של שימוש בשמנין בשיער. מאז החלה את דרכה, הפכה MoroccanOil תוך פחות מעשור לאייקון בתעשיית האופנה והביוטי וכיום היא משווקת את מוצריה ביותר מ-67  מדינות ברחבי העולם.

moroccanoil

חלק ממוצרי חברת הטיפוח MoroccanOil

תחרות האירוויזיון לשנת 2019 תשודר ב"כאן", תאגיד השידור הישראלי בתאריכים: 14,16, ו-18 במאי (שני חצאי גמר וגמר). תחרות האירוויזיון תתקיים השנה בפעם ה-64, בפעם הרביעית בישראל ולראשונה בתל אביב בהשתתפות ארבעים ואחת מדינות תחת הסלוגן: "העז לחלום – Dare To Dream". מגזין לה ז'ורנל, השותף לפרוייקט StoryVision של כאן 11 ופייסבוק ישראל, ימשיך לעקוב מקרוב.

KAN_LOGO-2Dare-to-Dream-moroccanoil-1

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.