פאשניסטה מביאה את מיאמי ביץ' לישראל: שיער גלי אך מעוצב

אחד ממראות השיער הכי לוהטים שהתחיל בשנה שעברה ובשנת 2019 הופך להיות לוהט במיוחד, הוא המראה הגלי ה"לא מתאמץ", כזה שהשיער בו נראה כאילו ממש עכשיו חזרת מהים. בדיוק ליצירת המראה הזה, מציגים במותג השיער הבינלאומי מון פלטין את מיאמי ביץ' ספריי מי ים מסדרת פאשניסטה.

"את המוצר מיאמי ביץ' ספריי מי ים פיתחנו במיוחד לטובת אלו המעוניינות במראה הפרוע, שחלק אפילו מכנים אותו המראה המלוכלך מעט" מסביר עודד נעים, אחד ממנהלי הפיתוח והשיווק במון פלטין. "למוצר אחיזה קלה של שיער פרוע וגלי – בדרגת קושי 2 מתוך 5. הוא מעניק מראה פרוע/מלוכלך עם טקסטורה של שיער רטוב, לבעלות שיער בינוני עד ארוך".

mon-platin-fashionista--10

פאשניסטה מיאמי ביץ’ ספריי מי ים Fashionista Miami Beach Ocean Spray

מה עושה המוצר בפועל? מדובר בספריי עדין עם מי מלח אשר גורמים לשיער להראות גלי ובמקביל, מעצב את השיער באופן עדין.

"ספריי מי ים מיאמי ביץ’ מצטיין בפורמולציה קלילה ומאוזנת המותירה את השיער גלי, רך וסקסי, ללא כל מאמץ." מסביר עודד. "הספריי העדין נספג בקלות ובמהירות בסיב השיער ומותיר את השיער בעל אחיזה עדינה ותנועה טבעית, ללא תחושת הדביקות הבלתי נעימה וללא הכבדה על השיער".

הוראות שימוש: לאחר החפיפה מומלץ לייבש את השיער בעזרת פן או ייבוש טבעי, לאחר מכן להתיז על השיער ממרחק של כ-30 ס"מ ולעסות היטב עד להספגה מלאה בסיב השיער, תוך תנועות כיווצים אופיינית לעיצוב תלתלים. לקבלת המראה המושלם, ניתן לאסוף את השיער בקוקו מגולגל למשך כ-30 דקות עד לייבוש אופטימלי. לסיום – להזיז היטב ולכווץ בעזרת האצבעות.

250 מ"ל

mon-platin-fashionista--2

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.