סמינר תסרוקות כלה וערב באקדמיה של מון פלטין

אלופת רוסיה בתסרוקות כלה וערב, התסרוקתנית נסי מסינה, הגיעה ממוסקבה להעביר סדנאות Look & Learn למעצבי שיער באקדמיה של מון פלטין פרופשיונל בבת-ים.

במסגרת שורת ההדרכות המקצועיות המתקיימות דרך קבע באקדמיה לעיצוב שיער של המותג הבינלאומי מון פלטין פרופשיונל, הגיעה אורחת מחו"ל, נסי מסינה, להעביר מספר סמינרים בתסרוקות כלה וערב למעצבי השיער הישראלים.

תסרוקות-כלה-מון-פלטין7

נסי מסינה באקדמיה של מון פלטין פרופשיונל

תסרוקות-כלה-מון-פלטין10

מנכ"ל מון פלטין, ירמי מזרחי, מברך את מעצבי השיער בפתיחת הסמינר

 

מסינה, שחלק ממעצבי השיער בישראל כבר נחשפו לעבודות שלה כאשר העבירה השתלמות מעשית לקבוצה של מגזין לה ז'ורנל באקדמיית מונה במוסקבה ביולי השנה, התחילה את דרכה בגיל צעיר, בעקבות אמה, גם היא מעצבת שיער ותסרוקתנית.

התסרוקתנית המוכשרת שהתפרסמה תחילה כמיס רוסיה

למרות חיבתה למקצוע עיצוב השיער, מסינה התפרסמה ברוסיה בתחילה דווקא כדוגמנית, כשזכתה בתואר מיס רוסיה בשנת 2012 בתחרות מיס גלוב הבינלאומית ואף הגיעה למקום השני בתחרות. במהלך השנים המשיכה מסינה לעסוק בדוגמנות ואף היתה אחת מדוגמניות הבית של מעצב השיער המפורסם גיאורגי קוט. בין השניים התפתחה ידידות אמיצה ומסינה הפכה לתלמידתו של המאסטר, כשהוא מצידו מטפח אותה ומלמד אותה את רזי אמנות עיצוב השיער.

תסרוקות-כלה-מון-פלטין17

נסי מסינה יחד עם גיאורגי קוט

בהמשך, הפכה מסינה למדריכת תסרוקות ואף שימשה כמדריכה ראשית באקדמיית מונה במוסקבה. קבוצת מעצבי השיער של לה ז'ורנל, היתה הקבוצה הבינלאומית הראשונה שהדריכה.

בעקבות אותה השתלמות במוסקבה, קישר מגזין לה ז'ורנל את אמנית התסרוקות עם המותג מון פלטין ומסינה הוזמנה להופיע בפני מעצבי שיער של המותג מון פלטין בסלובקיה. לאחר מכן, הוזמנה לישראל ולמעלה ממאה מעצבי שיער השתתפו בסמינרים שהעבירה באקדמיה.

לצידה של נסי מסינה, עמדה כאסיסטנטית ומתרגמת, מדריכת תסרוקות ישראלית, מעצבת השיער מרגריטה יוספוב, בעלת סלון "מרגו" באור עקיבא.

תסרוקות-כלה-מון-פלטין9

נסי מסינה ומרגריטה יוספוב על הבמה

"זכיתי להכיר עשרות מעצבי שיער מקסימים ומוכשרים במהלך ההדרכה והקהל הישראלי חם ומחבק" מתארת נסי מסינה את החוויה של הביקור בישראל. "האירוח של מון פלטין ומגזין לה ז'ורנל גרם לי להרגיש בבית וללא ספק השאיר טעם של עוד. אשמח לחזור לישראל ולהמשיך לעבוד עם המותג מון פלטין במדינות נוספות".

במסגרת הסמינרים שהעבירה מסינה, נחשפו מעצבי השיער לסדרת מוצרי פאשניסטה החדשה מבית מון פלטין פרופשיונל, הכוללת את פאשניסטה קלין קאט, Fashionista Clean Cut, פאשניסטה פיפטי פיפטי fashionista Fifty Fifty, פאשניסטה מיאמי ביץ' ספריי ים Fashionista Miami Beach Ocean Spray, פאשניסטה טקסטורייזינג ווייב Fashionista Texturizing Wave Mousse, פאשניסטה סילבר אפקט קצף לחפיפה Fashionista silver Effect Shade Foam ואחרון חביב, פאשניסטה פאשן אדישן, הספריי החדש של הסדרה Fashionista Fashion Edition Hair Spray.

תסרוקות-כלה-מון-פלטין4

סדרת פאשניסטה של מון פלטין

בסיומם של שני סמינרים ביום ב' וסמינר נוסף ביום ג', העניקה מסינה השתלמות מעשית בתסרוקות לקבוצה נבחרת של מעצבי שיער של לה ז'ורנל שבמשך שש שעות תירגלו עבודות לפי משנתה של אלופת רוסיה מסינה.

סמינר-תסרוקות-כלה-מון-פלטין

נסי מסינה מעבירה סמינר מעשי

תסרוקות-כלה-מון-פלטין3

שקט מצטלמים: אורלי בלנקי, מרגריטה יוספוב, ויקטוריה שנייר ויוליה עשור

תסרוקות-כלה-מון-פלטין6  תסרוקות-כלה-מון-פלטין8   תסרוקות-כלה-מון-פלטין12 תסרוקות-כלה-מון-פלטין13 תסרוקות-כלה-מון-פלטין14 תסרוקות-כלה-מון-פלטין15 תסרוקות-כלה-מון-פלטין16  תסרוקות-כלה-מון-פלטין18 תסרוקות-כלה-מון-פלטין19 תסרוקות-כלה-מון-פלטין21 תסרוקות-כלה-מון-פלטין22

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.