הצצה למספרת +B בנצרת עילית של מעצב השיער פיינאן חלייחל

מספרת +B בנצרת עילית, מעבר לכך שהיא מעוצבת להפליא ומתפרשת על כמה מאות מטרים רבועים, היא דוגמא לכך שיש חיים בענף השיער מחוץ לגוש דן.

אם תשאלו את פיינאן ודריה חלייחל, מדובר בקומפלקס יופי והרבה יותר ממה שעונה על ההגדרה המצומצמת של "רק מספרה". +B הוא מתחם גדול אחד המחולק לשניים: מצד אחד, סלון שיער ומצד שני מחלקת הקוסמטיקה, הציפורניים והטיפוח. הקושי הגדול במקום שכזה, כפי שיעיד כל מעצב שיער שאוחז בעסק גדול כל כך עם כל כך הרבה עמדות, הוא למלא את התורים. במקרה של פיינאן ודריה, העבודה המצויינת שמתבצעת בסלון, עושה עבורם את העבודה ובכל יום שתיכנסו ל +B, תמצאו את המקום מלא כאילו מדובר בערב חג.

המקום, מעוצב לפרטי פרטים ומתוכנן היטב, מרוהט בריהוט של ענקית הריהוט מאלטי מבית גדעון קוסמטיקס. התוצאה הסופית היתה כל כך משביעת רצון, עד שהאיטלקים ביקשו לצלם את המתחם המעוצב ולהשתמש בתמונות בפרסומים שלהם. הנה הצצה קטנה לאחד ממתחמי היופי היפים במדינה.

finan-פיינאן-חלייחל-וולה-5

finan-פיינאן-חלייחל-וולה-2 finan-פיינאן-חלייחל-וולה-3 finan-פיינאן-חלייחל-וולה-6 finan-פיינאן-חלייחל-וולה-7 finan-פיינאן-חלייחל-וולה-8 finan-פיינאן-חלייחל-וולה-9 finan-פיינאן-חלייחל-וולה-10 finan-פיינאן-חלייחל-וולה-5 finan-פיינאן-חלייחל-וולה-4 finan-פיינאן-חלייחל-וולה-1

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.