הפרזנטורים של גדעון קוסמטיקס על הבמה

חברת "גדעון קוסמטיקס" משווקת מותג 'אינדולה' ערכה לאחרונה סדרה של אירועים חגיגיים לרגל השקתה המחודשת של סדרת מוצרי עיצוב וטיפוח השיער הייחודית "INNOVA". האירועים, שחלקם נערכו בסטודיו אינדולה החדש הממוקם במטה החברה ביבנה וחלקם בלוקיישנים נוספים, הציגו בפני מאות מעצבי שיער מובילים טרנדים עכשוויים, טכניקות גזירה וצבע, כולם תוך שימוש כמובן בצבעי אינדולה ובמוצרי העיצוב והטיפוח מסדרת "INNOVA" החדשה.

על הבמה, עמדו והציגו בכשרון רב הפרזנטורים של אינדולה, מעצבי השיער אלי חזן מקרית ביאליק, רפאל אברהמוב מרמת השרון, אמיר בקשי מחולון, שמואל מיכלסון מרחובות ולצידם כמובן צוות ההדרכה של גדעון קוסמטיקס שלאחרונה הצטרף אליו אבי רחמים, כמנהל השיווק וההדרכה של החברה. "ההדרכה והעברת הידע, הטכניקות החדשות וקווי הגזירה העדכניים, אותם יוצרים מדי עונה הפרזנטורים הבינלאומיים של אינדולה ברחבי העולם, כל אלה הם חלק מהחזון של גדעון קוסמטיקס: העברת הידע למעצבי השיער ומתן השראה, תוך הענקת הכלים הטובים ביותר שניתן לקבלת תוצאות מושלמות – סדרת מוצרי הטיפוח והעיצוב "INNOVA", שזוכה לתשבוחות של כל מי ששם ידו על אחד מהמוצרים הנכללים בה" מסביר לנו אבי רחמים.

אינדולה הדרכה ינואר 2013 11

רפאל אברהמוב ואלי חזן מציגים על הבמה בסטודיו אינדולה

 

מופעי השיער והדגש האינטנסיבי על הדרכה, כבעבר ואף יותר מכך, הם חלק מהשינויים שניתן להבחין בהם מאז כניסתו של רן ינאי, סמנכ"ל גדעון קוסמטיקס, לתפקידו. "גיבוש צוות הפרזנטורים, סמינרים והשתלמויות בחו"ל והכשרת מעצבי השיער העובדים עם מוצרי אינדולה למיקסום הרווחים במספרה והגדלת הרווחיות, תוך שמירה על מרהיבים ופורצי דרך תוך שאיפה בלתי מתפשרת לשלמות בעיצוב השיער ובשירות שניתן ללקוחה".

אבי רחמים מוסיף ומסביר: "סדרת "INNOVA" מציעה מגוון שלם של מוצרים הכרחיים לכל צורכי הטיפול, הטיפוח והשיקום של עור הקרקפת והשיער בהתאם לבעיה אותה יאבחן מעצב השיער. המגוון הרחב של המוצרים בסדרת והידע הטכנולוגי שטמון בהם, מאפשר מציאת פתרונות עיצוביים לצד פתרונות שיקומיים לשיער וטיפולים מתקדמים בהתאמה אינדיבידואלית, לבחירה הנכונה ביותר להשגת תוצאות מושלמות. בסדרה מספר קטגוריות מוצרים: מוצרים לטיפול בנשירת שיער, מוצרים לטיפול בקשקשים בעור הקרקפת, מוצרים לטיפול בשיער יבש ופגום, מוצרים לשיקום, טיפוח והזנה בלחות, מוצרים לשימור וטיפול שיער צבוע ומוצרים לעיצוב שיער מכל הסוגים."

21 אינדולה הדרכה ינואר 2013

גדעון כהן, רן ינאי, שרון שעבן וראובן שעבן בסטודיו אינדולה

לאלו מכם שטרם הספיקו להשתתף באירועי ההדרכה, נספר כי כמעט בכל יום שני מתקיים סמינר הדרכה בסטודיו אינדולה ביבנה, שנבנה במיוחד לצורך כך. ההדרכות מגוונות בנושאים ועוסקות גם בהחלקת שיער, טכניקות צבע, טיפול ושיקום השיער באמצעות מוצרים וכמובן גזירות ותסרוקות. בגדעון קוסמטיקס מבטיחים כי ההדרכות מתוכננות להמשיך כדרך קבע "גם בגלל הדרישה האינטנסיבית של מעצבי השיער המעוניינים להשתלם ולרכוש מיומנויות נוספות וגם מפני שאנו רואים את התוצאות בשטח: מעצבי השיער מיישמים את הנלמד במספרה ומצליחים להשיג תוצאות מדהימות, שמתבטאות גם בשביעות הרצון של הלקוחות".

סטודיו אינדולה אינו החידוש היחיד בחברה, במטה החדש והמעוצב של גדעון קוסמטיקס תוכלו למצוא גם את אולם התצוגה הענק של החברה, שבו מוצגים מגוון פריטי הריהוט שמייבאת החברה ומשווקים למספרות בכל רחבי הארץ. מותג נוסף שנוסף לרשימת המותגים המובילים של אינדולה, הוא מספרי מיזוטני: מספרי פרימיום, המיוצרים ביפן בעבודת יד ומיועדים לשימושו של מעצב השיער. גדעון קוסמטיקס הינה המשווקת הרשמית של מספרי מיזוטני ומציעה מגוון זוגות מספריים באיכות גבוהה במיוחד לצד אחריות ארוכת טווח שמעניק היצרן.

31 אינדולה הדרכה ינואר 2013

מעצבי השיער רפאל אברהמוב מרמת השרון (מימין) ואלי חזן מקרית ביאליק, עם הדוגמניות בתום ההדרכה

אינדולה הדרכה ינואר 2013 4

הדרכה בסטודיו אינדולה, גדעון קוסמטיקס, ביבנה

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.