אופנת שיער, קווים מודרניים וז'אן קלוד ואן דאם. תכירו את מספרת Karubi's של מעצב השיער שחר קרובי

שחר קרובי, בן ה-32 מיקנעם, הוא ללא ספק אחד ממעצבי השיער הכי קולים שתפגשו. אחרי שעבד תקופה באוסטרליה, במספרה יוקרתית ובה 18 עמדות, השתתף בעשרות הפקות צילומים לתעשיית הטלויזיה והסרטים וסירק את שיערן של דוגמניות צמרת למגזינים ותצוגות אופנה, חזר לארץ להגשים את החלום: מספרה שנושמת אופנת שיער עכשווית. הקולקציה האחרונה של Karubi's, בשיתוף עם המותג Label.m, מראה עד כמה חזק החיבור שלו למה שקורה על הבמות בלונדון ובבירות האופנה בעולם.

מתוך הקולקציה האחרונה של שחר קרובי למספרת Karubi's בשיתוף עם המותג Label.m

מתוך הקולקציה האחרונה של שחר קרובי למספרת Karubi's בשיתוף עם המותג Label.m

למקצוע עיצוב השיער הגיע שחר קרובי ממש במקרה. "אף פעם לא חשבתי בתור נער שאהיה מעצב שיער. החיבור שלי לעולם הזה נבע מתוך האהבה האמיתית שלי לאמנות וליצירה. תמיד עסקתי בציור ובצילום. כשנחשפתי לעולם של עיצוב השיער והתחלתי לעסוק בנושא בגיל 18, נשברו אצלי המון סטיגמות שקשורות למקצוע." מהר מאוד שחר הפך למי שמספר את כל החברים ומטפל בשיערן של כל הבחורות מסביב. "ראיתי שיש לי משהו אמיתי בידיים והחלטתי לקחת את זה עד הסוף. ההחלטה הראשונה שלי היתה שאם זה הולך להיות המקצוע שאעסוק בו, עלי להתמקצע וללמוד כמה שרק אפשר. זו אחת הסיבות שאני מקפיד כל הזמן להשתתף בהשתלמויות בארץ ובחו"ל ולנסוע לתערוכות עיצוב שיער בבירות האופנה בעולם".

"העבודה על הסט בהפקות קולנועיות ובצילומים של סדרות טלויזיה הן שונות מהעבודה במספרה אבל יש בהן המון עניין. אתה זוכה להכיר את התעשייה מבפנים, להכיר אנשי מפתח בתחום ולעבוד לצד מעצבי שיער גדולים נוספים כמו גם לצד מאפרים ומאפרות מקצועיים ומוכשרים." מסביר שחר. אחת ההפקות המעניינות שבהן השתתף היתה סרט קולנוע בכיכובו של לא אחר מאשר קלוד ואן דאם. שחר היה מעצב השיער על הסט באתר הצילומים הגדול ביותר באירופה, בסופיה שבבולגריה. ואן דאם עצמו, כך אומר שחר, הוא בחור קול לחלוטי ולשניים היה חיבור כבר מההתחלה. "על השיער של ואן דאם אין הרבה מה לעבוד, רוב העבודה היא על שיערן של השחקניות שהשתתפו בסרט, אבל מה שבאמת מגניב היה בפרוייקט הזה, הוא האווירה שמסביב ולהיות חלק מהפקה קולנועית בסגנון הוליוודי. קלוד הוא סטאר אמיתי. בהפסקות ואחרי שהסתיימו הצילומים ישבנו בקרון שלו עם המעריצות (ויש מעריצות על סט הצילומים), מעשנים יחד ומריצים דאחקות כמו שני חברים מהמילואים."

שחר-קרובי-קרוביס-Karubis8

מספרת Karubi's ביקנעם – קווי גזירה וצבע עכשוויים

המספרה של שחר קרובי ממוקמת בתוך הקאנטרי ביקנעם וכמעט אין מי שמכיר אותו ביקנעם ובאיזור. ההפקה האחרונה שלו, קולקציה שצולמה על-ידי חן מזרחי בשיתוף עם מותג הטיפוח לשיער לייבל אם, כיכבה על גבי שלטי חוצות באיזור וזכתה לתגובות חמות מצד הקולגות והלקוחות. מספרת Karubi's מתמחה בכימיה מתקדמת, כל שירותי הצבע לשיער, גזירות בקווים מודרניים, סגנון צעיר שמחובר לטרנדים האופנתיים העכשוויים.

שחר-קרובי-קרוביס-Karubis

מתוך הקולקציה האחרונה של שחר קרובי למספרת Karubi's בשיתוף עם המותג Label.m

שחר-קרובי-קרוביס-Karubis5

מתוך הקולקציה האחרונה של שחר קרובי למספרת Karubi's בשיתוף עם המותג Label.m

שחר-קרובי-קרוביס-Karubis2

גם גברים זוכים לתספורת מושקעת – מתוך הקולקציה של Karubi's בשיתוף עם Label.m

שחר-קרובי-קרוביס-Karubis6

שחר קרובי. קול זה לא מילה.

2 תגובות

  1. ספר גדולל….

  2. הבן אדם עם הכי נשמה והכי לב שאני מכירה . ידי זהב , אלוף !

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.