אפשר גם וגם: פאשניסטה פיפטי פיפטי של מון פלטין

מוצר נוסף בסדרה פאשניסטה החדשה והמצויינת של מון פלטין מציע שילוב מעניין בין קרם לחות אינטנסיבי ובין גלייז. "פיפטי פיפטי" מזין את התלתל בלחות מצד אחד ומגדיר ומפריד תלתים פרועים ביעילות תוך ניטרול חשמל סטטי בשיער מצד שני. מגיע באריזה נוחה לנשיאה בתיק ולשימוש לא רק במספרה.

"פיפטי פיפטי הינו קרם לטיפול, ייצוב ותחזוק תלתלים קיימים בנוסחה כפולה ומדויקת". מסבירים במותג מון פלטין. "הוא מכיל כ-50 אחוז קרם לחות אינטנסיבי, המזין את התלתל בלחות עוצמתית מתחילתו ועד לאחרון התלתלים, בלחות עתירת רכות, זוהר וברק, בעוד החלק השני בפורמולציה הינו כ-50 אחוז גלייז מרגיע, המגדיר, מפריד ומאלף תלתלים פרועים בקלות וביעילות, תוך הקפדה על ניטרול החשמל הסטטי (פרייז) ומניעת קירזול".

logo-mon-platin-16

פאשניסטה פיפטי פיפטי Fashionista Fifty Fifty

לאחר השימוש בקרם הפיפטי פיפטי, התלתלים רכים, מוגדרים ונוחים לסידור תוך דקות. ניתן לשימוש גם על שיער קצר ליצירה של נפח והגדרת תספורת אופנתית.

הוראות שימוש: ליצירה של תלתל מוגדר ועמיד לאורך זמן יש לעסות את הקרם לתוך סיב השיער ולאחר מכן לכווץ את השיער בתנועה עדינה, תוך הקפדה על כיוון התלתול. לסיום ניתן לייבש בעזרת דיפיוזר ולקבע בעזרת ספריי פאשן אדישן פאשניסטה. לשליטה בנפח קיים (הורדת פריז / קירזול) יש למרוח את הקרם מהשורש לכיוון הקצוות, תוך מתיחה של השיער.

עוד על פיפטי פיפטי מסדרת פאשניסטה: אינו מכיל אלכוהול, אינו מכיל שמן מינרלי, אינו מכיל פארבן ואינו מכיל סולפטים.

בקבוק 250 מ"ל.

mon-platin-fashionista--4

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.