וולה פרופשיונלס בבוקרשט: סמינר מתקדם באקדמיית ארטיסט

קבוצה של כ-10 מעצבי שיער של וולה פרופשיונלס תצא בשבוע הבא להשתלמות מעשית מתקדמת נוספת. היעד הפעם: אקדמיית Artist המעולה בבירת רומניה עם השגריר הבינלאומי של וולה פרופשיונלס, לוסיאן בויסוק. מגזין לה ז'ורנל יהיה שם וידאג שתוכלו גם אתם ליהנות מהחוויה.

וולה פרופשיונלס ממשיכים בסדרת ההדרכות המקצועיות המתקדמות: אחרי שנה גדושה באירועי הדרכה יחתמו במותג את השנה באווירת הכנות לכריסטמס באחת האקדמיות המובילות באירופה, לסמינר מעשי הכולל גזירות וכימיה.

artist-academy-bucharest-6

לוסיאן בויסוק – אקדמיית ארטיסט בוקרשט

השנה החולפת של וולה פרופשיונלס הייתה עמוסה במיוחד באירועי הדרכה: מספר פעמים בחודש התקיימו באופן קבוע בסטודיו וולה פרופשיונלס בראש העין הדרכות עם מיטב מעצבי השיער בישראל ומעצבי שיער מחו"ל, שגולת הכותרת שלהם היתה ללא ספק אירוח Sassoon Academy בישראל והדרכה מעשית אישית ללקוחות וולה פרופשיונלס עם מארק הייז ואדוארד דארלי.

מעצבי השיער של וולה פרופשיונלס השתתפו גם באירוע במלטה, שבו עמד אמיר אליהו על הבמה יחד עם קבוצה בינלאומית של כוכבים. אירוע נוסף שהשאיר טעם של עוד היה הביקור בסטודיו וולה פרופשיונלס ברלין: נבחרת של מעצבי שיער של וולה פרופשיונלס נהנו מהדרכה עיונית ומעשית, במשך כמה ימים עמוסים בהשראה וידע מקצועי, שהועבר על ידי מדריכים בכירים של Sassoon Academy London בשיתוף עם Sassoon Academy Berlin.

המדריך הראשי: לוסיאן בויסוק, זוכה תחרות Wella Trend Vision

את אקדמיית ארטיסט בבוקרשט, הקים לוסיאן בויסוק, מעצב שיער מחונן ואיש וולה פרופשיונלס מובהק. למרות גילו הצעיר, בויסוק הספיק כבר לקטוף תארים בינלאומיים ולזכות בפרסים בתחרויות מכובדות כגון Wella Trend Vision Award, תחרות ה- Visionary Award באלטרנטיב הייר שואו של שנת 2017 ותחרויות רבות ברומניה.

בויסוק הוא פרזנטור של וולה פרופשיונלס ומעביר הדרכות באקדמיה שלו למעצבי שיער ברומניה ובחו"ל.

artist-academy-bucharest-1

לוסיאן בויסוק זוכה במקום הראשון בתחרות ה- Visionary Award 2017

ההדרכה לקבוצת וולה פרופשיונלס ישראל תכלול לא רק עבודה עיונית ומעשית של גזירות וכימיה אלא גם התנסות ועבודה עם המוצרים החדשים של המותג שנכנסים לארגז הכלים הענק והמגוון, העומד לרשות מעצבי השיער של וולה פרופשיונלס.

התקופה בשנה, גם היא מיוחדת ומרתקת: הקבוצה תגיע לבוקרשט שמתכוננת לחגיגות הכריסטמס הקרוב, כאשר העיר לובשת חג, מוארת באורות חג המולד והחנויות כולן מתארגנות לסיילים של סוף השנה.

artist-academy-bucharest-5

הדרכה אישית באקדמיית ארטיסט עם מודליסטיות לעבודה מעשית.

ההדרכה היא ערך מוסף עצום ואנחנו מחוייבים לה במאה אחוזים

"מעבר למגוון הפתרונות האדיר שיש בוולה פרופשיונלס לכל מעצב שיער, לכל לקוחה ולכל טיפול וסוג שיער, המשמעות של עבודה עם מותג בינלאומי שמוביל את התעשייה בארץ ובחו"ל היא הערך המוסף של הידע המקצועי" אומר מאור בן סבט, מנכ"ל וולה פרופשיונלס. "ההדרכה בבוקרשט היא עוד אחד מהמאמצים שאנו עושים עבור מעצבי השיער שלנו, כדי לתת את כל הכלים שניתן להצלחה. שמנו לעצמנו את העברת הידע המקצועי והעשרת מעצבי השיער כמטרה ואני שמח לומר שכאשר נביט לאחור על הפעילויות הרבות שקיימנו השנה, נוכל ללא ספק לעשות זאת בסיפוק."

wellaplex_וולהפלקס-וולה-17

עופר טורג'מן – מנהל ההדרכה של וולה פרופשיונלס

"מעצבי השיער ייהנו משלושה ימים של הדרכה באקדמיה: יום עיוני ומעשי בנושא גזירות, יום עיוני ומעשי בנושא כימיה מתקדמת ויום של Look and Learn. שווה לעקוב אחר הפייסבוק והאינסטגרם של וולה פרופשיונלס ומעצבי השיער שמצטרפים לנסיעה" אומר עופר טורג'מן, המדריך הראשי של וולה פרופשיונלס.

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.