פארוק סיסטמס אימפריה

דמיינו לעצמכם: מקסיקו, רצועת חוף מוזהבת של 2 ק"מ עם מים צלולים ואופק שלא נגמר. דמיינו 2,457 סוויטות, 12 ברים, שלוש בריכות ענק שלא נגמרות, שישה מגרשי טניס, מסעדות, מועדונים, חדרי כושר וכל מה שרק תרצו מחופשה חלומית. עכשיו, תוסיפו לזה כמה אלפי מעצבי שיער מכל העולם וקיבלתם את החגיגה הכי גדולה בעולם עיצוב השיער: הפיאסטה של "פארוק סיסטמס".

כל מי שנכח ב"ועידה הבינלאומית השנתית של צ'י" יעיד כי בראש ובראשונה מדובר בהפגנה עצומה של כח. המותג CHI מתגלה באירוע רב המשתתפים והמפואר הזה כמותג ענק, רב עוצמה, בהיקף שבארץ כלל לא נתפש: מדובר באחד המותגים החזקים ביותר בארצות הברית ובקנדה ואחד המובילים בלא מעט ממדינות העולם. מספיק היה לשבת באחד הערבים באולם המרכזי של ה"מון-פאלאס", ולחזות באלפים ישובים סביב שולחונות וצופים בהופעות מדהימות על גבי הבמה בכדי להבין שמדובר באימפריה.

לאימפריה של עיצוב השיער ששמה CHI יש כמובן מלך. מלך כריזמטי שאוהב את הקהל והקהל מצידו מחזיר לו אהבה עצומה. מלך שלא חושש מפלאשים ונהנה מאוד להיות באור הזרקורים. פארוק שאמי, האיש שהקים בעשר אצבעותיו חברת ענק שמגלגלת מיליונים בכל רגע נתון, הוא האיש שמוביל את אלפי האנשים שהתקבצו לחופשה מפנקת עשירה בתוכן מקצועי בנופים הקסומים של קנקון, מקסיקו.

חגיגה בינלאומית של עיצוב שיער ומלכות יופי

אלפי מעצבי שיער בכל הגילאים, בעלי מספרות לצד עובדים מצטיינים, "ארטיסטיק-טים" מכל העולם שהגיעו להציג על הבמה, סלבריטיז (רובם מוכרים בעיקר לקהל האמריקאי) ועשרות מלכות יופי שהחיוך לא עוזב להן לרגע את הפרצוף והן מוכנות לעצור ולהצטלם עם כל אחד ואחד. כמו בסרט אמריקאי. לא פחות ולא יותר. הוועידה השנתית ה-17 במספר של חברת "פארוק סיסטמס", נערכה גם הפעם בקנקון, עיירת הנופש הססגונית והמפנקת של מקסיקו. מסתבר, שהמלון העצום שאירח את הוועידה נחשב לאתר הנופש הגדול ביותר בקנקון וגם היוקרתי שביניהם. "זו הפעם השלישית או הרביעית שפארוק איתנו" מסביר לי הנהג המקסיקני שלוקח אותנו משערי הכניסה למתחם ה"ריזורט". הנסיעה מהשער עד ללובי, רק בכדי להמחיש את גודל האתר שמתהדר גם במגרש גולף, אורכת לא פחות מחמש דקות.

מתוך חשש שמישהו מכם יחשוב לרגע שמדובר בחמישה ימים של בטן גב, אוכל כיד המלך, אלכוהול חופשי, שמש ים ובריכה ועשרות נופשים שחוגגים "גוד טיים", אסביר במילים הכי פשוטות: זה בדיוק כך. אלא שלצד כל אלה, יש כל הזמן אירועי תוכן ומופעי שיער בחדרי ההדרכה ובאולמות האירועים. הוועידה אינה רק מקום להציג את החידושים האחרונים של CHI. ההתאספות ההמונית שמארגנת "פארוק סיסטמס" בכל שנה היא גם דרך להודות לשותפים לדרך, כפי שמכנה אותם שאמי, מעצבי השיער מחד והמפיצים מאידך. נציגי המכירות והסוכנים המצטיינים ברמות הבינלאומיות מקבלים אותות הוקרה על הישגיהם. בצורה מאוד אמריקאית, מצליח שאמי לייצר התרגשות גדולה ולסחוף את הקהל במחיאות כפיים כאשר מוענקים פרסים לצוות המכירות המוביל או לחילופין לצוות המכירות שהציג את העלייה הגבוהה ביותר באחוזים במכירות של השנה לעומת אלו של אשתקד.

שאמי, אמריקאי גאה, פותח את הוועידה בנגינת ההמנון האמריקאי ובלוח הזמנים הגדוש ניתן גם למצוא נאום על מצב האומה. המנהל הכללי של החברה גם הוא מעביר הרצאה בנוגע לשמירה על מקוריות המוצרים והמלחמה בזיופים (ומסתבר שבארצות הברית יש תופעה גדלה ונרחבת של זיוף מכשירים הנושאים את שם המותג צ'י). באולם המבואה תלויים דגלים של בערך 150 מדינות שבהן מופצים מוצרי החברה. גם אם תורידו ממספר זה את מספר המדינות בארצות הברית (כן, לכל מדינה ניתן הכבוד שדגלה יהיה תלוי באולם) עדיין מדובר בקונצרן ענק המתפרש על פני כל היבשות בעולם. הסיסמה המלווה השנה את האירוע הייתה לא אחרת מאשר: "Be Safe, Be Beautiful, Buy American". בכלל, ב"פארוק סיסטמס" מאוד גאים על ההקפדה היתרה של החברה על הבטיחות שבשימוש במוצרים. הדאגה לבריאותו של מעצב השיער מוצגת תמיד בראש סולם העדיפויות ולראיה לכך, ציינה החברה "25 שנים נטולות אמוניה". מי שלא מכיר את הסיפור שסופר עשרות פעמים, תחילתה של האימפריה באלרגיה לאמוניה שלקה בה מעצב שיער צעיר דאז, פארוק שאמי, שחיפש כיצד ניתן להישאר במקצוע מבלי להזיק לבריאותו. הדבר הוביל אותו לפתח מוצרים ללא אמוניה שגם היו המפתח להצלחתו להפיכתו למיליארדר שהוא היום.

קשה להמחיש את ההתרחשויות הרבות על גבי הבמה. תג העיתונאי שלי איפשר לי גם להיכנס לחדר ההכנות בקומה התחתונה. אמרתי חדר? התכוונתי אולם. בכדי להבין עד כמה גדולים המופעים, אציין את הנתון הבא: רק באולם ההכנות לבדו, היו כמעט בכל רגע נתון כמאה וחמישים איש. מעצבי שיער, דוגמניות, מאפרים, סטייליסטים, אנשי הפקה וצלמים. בחדר גדול שצמוד לאולם, הוקם אולפן צילום וכל דוגמנית שסיימה את ההכנות עוברת בו לסדרת צילומים. בלובי הגדול שמחוץ לאולם, יושבים אלו המחכים לתורם להיכנס לחדר ההכנות. ענק. פשוט אירוע ענק.

הפיאסטה מתחילה במסיבת גן ענקית עם הופעות חיות

ערב שישי, למעשה היום הראשון של הוועידה, החל במסיבת גן ענקית למרגלות הבריכה והמדשאות שסביב הסוויטות. ה"מון פאלאס" הוא כל כך גדול עד כי נהגי שירות עם קלנועיות/מכוניות גולף חשמליות עומדים לשירותם של האורחים ומסיעים אותם מהלובי ומאיזור המסעדות לחדרים שלהם. הבמה המרכזית שהוקמה במהלך היום לא הצליחה לגרום לאף אחד מהאורחים כיצד יראה הערב הקרב ובא. רק כשיצאנו מהחדר, רחוצים, מגולחים ומצוחצחים, לבושים למסיבת קבלת הפנים, אפשר היה להבין מה עומד לקרות בערב. אני לא יודע מי מכם היה נוכח בחתונה של פנינה רוזנבלום וחיים משה שנערכה אי שם בניינטיז (או שמא באייטיז) בגן אורנים המיתולוגי שבגני התערוכה, אבל מסיבת קבלת הפנים של CHI היתה גדולה פי שלוש לפחות מאותה חתונה שהתענגו עליה מדורי הרכילות. שורות ארוכות של מזנונים וברים, מלצרים שמסתובבים עם מגשים עמוסים במעדנים (ואני לא מתכוון למילקי ודניאלות) ואלפי חוגגים שמסתובבים עם כוס משקה ביד והרבה שמחה על היותם חלק ממשפחת "פארוק סיסטמס". פארוק מצדו, הגיע לבוש בג'ינס ובטי שירט הנושאת את שם החברה, בדיוק אותו טי שירט שחולק לכל באי האירוע. צמודה אליו מכל צד, מיס מדינה כלשהיא ועשרות אנשים עומדים בתור להצטלם עם הרוק סטאר.

החגיגה המשיכה בהופעות חיות ומוסיקה שהייתי שמח לומר "שלא נגמרת" עד שמנהל האירוע, בחור משופם, צנוע וחביב שהוא מס' 3 בחברה הבינלאומית הענקית הזו, עלה לבמה בסביבות אחת בלילה ושלח את האנשים לישון. "אני שמח שאתם נהנים כל כך חבר'ה אבל מחר יש לנו יום עמוס באירועים ובהמון דברים מלהיבים ונהדרים שאני לא רוצה שמישהו מכם יפספס בשינה, אז לילה טוב לכולנו". הקהל הצייתן המשיך לרקוד עוד חצי שעה עד שפינה את הרחבה ופרש לנוח ולהתכונן ליום המחרת. (חוץ מחלק מאיתנו שהמשיך למועדון שבתוך המלון לעוד שעתיים…)

טוב נו, אז באנו ליהנות. אבל היי, לא רק.

היומיים שלאחר מכן טמנו בחובם עשרות צוותים שהופיעו על הבמה. הצוות האומנותי של "דרום אמריקה", צוות "צפון אמריקה" ואפילו צוות ה"מידל-איסט" שכלל בתוכו מעצבי שיער מוכשרים ביותר מירדן, מצרים ומדינות נוספות אך הפעם לא משלנו. אגב, בעבר זכו להופיע מטעם צ'י ישראל מעצבי השיער אורן אור וקובי בן חיים. אנחנו בהחלט מצפים לראות נציגות ישראלית בפעמים הבאות ויש ללא ספק מספיק כשרון ישראלי כדי למלא את המשבצת הזו בצוות האומנותי של צ'י המזרח התיכון.

קולקציות טרנדים, גזירות מטורפות על הבמה, שיירות של דוגמניות במופעי ראווה, מאות עיצובי שיער, קווים וצבעים. הכל היה שם. מעצבי השיער שהגיעו לקנקון קיבלו מנה גדושה של יצירתיות והשראה. ניכר היה שמדובר בהשקעה אדירה. צוות אירופה הלהיב את הקהל ונדמה היה שזה השיא. ואז עלה לבמה צוות דרום קוראיה יחד עם רוקי מקורמיק האמריקאי (עוד תשמעו על הבחור, מבטיח) ושילהב את הקהל עוד יותר. כשצוות אוסטרליה עלה על הבמה עם הארלי דיווידסון (כן, כן. הארלי דיווידסון על הבמה, אתם קוראים נכון) ששימש ככסא מספרה, דוגמנית אמיצה אחת, וסו-שף עם מפוח עלים גדול בתור פן, כבר הבנת שאתה לא יודע מה יקרה בהמשך. פשוט חגיגה של מופעים ושואו ענק.

אז מה מוביל בעצם בעלים של חברה מסחרית שתכליתה להרוויח כסף בשורה התחתונה, להוציא הון תועפות על אירוח המוני שכזה במלון חמישה כוכבים במקסיקו? ובכן, קברניטי "פארוק סיסטמס" מבינים היטב את הצורך שבקיום ועידה שנתית שכזו, שבה יוכלו לפרוש את הישיגי החברה, להציג את התחזיות לעתיד ואת החידושים שהחברה מפיקה ומשיקה וכמובן לעשות על הדרך "פאן פאן פאן" למעצבי השיער ולמפיצים במדינות השונות. לא מדובר רק ב"לפנק, לפנק לפנק" כמו שזה מצטייר (למרות שזה פינוק אדיר), המפיצים נדרשים כמובן לעמוד ביעדי מכירות והאירוע כולו מבהיר היטב למשתתפים בו עד כמה עצומה החברה ועד כמה המוצרים שלה טובים. יותר מזה, דומה שהרווח הגדול ביותר ל"פארוק סיסטמס" מאירוע שכזה הוא תחושת המשפחתיות שמצליחה החברה להטמיע בעובדיה ובשותפים שלה לדרך. הגודל העצום, המופעים המרהיבים, הסמינרים הלימודיים שמתקיימים במהלך היום, ההתנסות האפשרית במוצרים החדשים של החברה, על אלה מקדמים את התרחבותו של המותג CHI ומעצימים את הקשר של המשתתפים לחברה ולמוצריה.

הצוות הישראלי חזר נפעם

המשלחת הישראלית שהשתתפה בוועידה חזרה מלאת חוויות ורשמים. מי שליווה את המשלחת היה מנהל ההדרכה של קארין גל, היבואנית והמפיצה של מוצרי CHI בישראל, גבי ויינשטיין שלא חסך במחמאות למארחים: "התצוגות של הפרזנטורים מארה"ב, אוסטרליה, אירופה, אסיה ודרום אמריקה היו יוצאי דופן. כל אחד יותר מרהיב מקודמו. מעצבי השיער הישראלים השתתפו גם בסמינרים הדרכתיים ובסדנאות שכללו צבע, גזירה ועיצוב. סדנת צבע מבהיר ללא אמוניה, סדנה על צבעי המשי של צ'י ללא אמוניה, סדנאות לעיצוב באמצעות כלי העיצוב המובילים מבית צ'י, סדנת ווליום לעיצוב מלא נפח. כל אלה העשירו בצורה בלתי רגילה את החוויה עבור אותם מקצוענים, שעובדים עםצבעי CHI כבר תקופה ארוכה ומשיגים תוצאות מדהימות". ויינשטיין הוסיף וציין את החידוש האחרון של החברה שלגביו התקיימה סדנא ארוכה מספר פעמים במהלך השהות, בכדי לאפשר לכל מעצבי השיער ליהנות ממנה: "סדנה מיוחדת שראוי לציין היא זו שחשפה את כולם לפיתוח האחרון של פארוק סיסטמס הנותן מענה בריא להחלקה הברזילאית: CHI ENVIRO המועשר בחלבונים ממשי ופנינה ובתהליך יישומו מופחת הפריז ב-95% והשיער נותר רך, מבריק וחזק יותר והכי חשוב, בריא".

גד מנור, מנכ"ל ובעלים של קארין גל, שמח מאוד על החוויה שזכו לה מעצבי השיער: "כבוד גדול בשבילי להשתייך למותג ענק כמו CHI ואני שמח לשמוע פידבקים כל כך חיוביים ממעצבי השיער שהשתתפו בוועידה. אני בטוח שזו היא רק סנונית ראשונה ושהמשלחות הבאות לוועידה השנתית של צ'י, לא רק שיהיו גדולות יותר וימנו עשרות משתתפים אלא גם שנזכה לנציגות שלנו על הבמה. אני שב ומזמין את מעצבי השיער שעובדים איתנו ואת אותם אלו שטרם התנסו, להגיע להדרכות שאנו עורכים ברחבי הארץ באופן שוטף."

רוצים לשבת בבריכה בקנקון עם טקילה ביד? גם אתם יכולים

קארין גל מזמינה אתכם להיות חלק ממשפחת CHI. גם בשנה הקרובה תצא משלחת ישראלית לוועידה השנתית של CHI. אם אתם רוצים להיות חלק מהמשלחת ולחוות חוויה של פעם בחיים הכוללת חופשה חלומית מפנקת משולבת בתוכן לימודי ומופעים מעוררי השראה, פנו עכשיו לנציג קארין גל וקבלו מידע נוסף על האפשרות להצטרף למשלחת. רוצים לדעת עוד על הוועידה בקנקון ולראות חלק מהמופעים על הבמה? הכנסו עכשיו לפייסבוק שלנו או לאתר וצפו בסרטונים.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.