"מדובר במוצר אדיר": קלין קאט מסדרת פאשניסטה של מון פלטין

מעצב השיער טל ג'ונסון, פרזנטור של מותג השיער הבינלאומי מון פלטין, היה אחד הראשונים לנסות את הפורמולה של "קלין קאט", מסדרת פאשניסטה החדשה. "הייתי אומר שהתאהבתי במוצר, אבל הוא עף מהמדף אצלי בכמויות, אז כנראה שנכון לומר שמי שהתאהב במוצר, הם דווקא הלקוחות", הוא מסביר.

סדרת מוצרי העיצוב החדשה של מותג השיער הבינלאומי מון פלטין, קוטפת שבחים מכל כיוון. יתכן שהשילוב בין המרקמים הנוחים לשימוש, התוצאות שמעניק כל אחד מששת מוצרי הסדרה, יחד עם הניראות החדשה והפופית של האריזות, יוצרים את הבאזז. אבל אם תשאלו את מעצב השיער טל ג'ונסון, הוא יאמר לכם שמי שיוצר את הווייב החיובי סביב סדרת פאשניסטה של מון פלטין הם דווקא הלקוחות.

mon-platin-fashionista-hair

"פיתוח של כל מוצר במון פלטין הוא תהליך של חודשים ארוכים, לפעמים אף יותר משנה" מסביר עודד נעים, ממנהלי הפיתוח והשיווק של המותג שליווה את הסדרה משלב הרעיון ועד למוצר הראשון שיצא מפס הייצור של המפעל הישראלי. "זה מתחיל בזיהוי הצורך ובהבנה של טרנדים בינלאומיים מתקרבים. צוות חשיבה של המותג מחליט על מספר מוצרים שיענו על צרכים של מעצבי השיער שלנו ויחד עם מחלקת הפיתוח והכימאים שלנו, נוצרות עשרות גרסאות של המוצר שבסופו של דבר מזדקקות לפורמולה מנצחת שעוברת לתהליך של אישור משרד הבריאות ולאחר מכן לתהליך של ייצור. כשהגענו לתוצאה הסופית של קלין קאט, מעצב השיער טל ג'ונסון היה אחד הראשונים שביקשנו ממנו לנסות את המוצר ולקבל ממנו פידבק. הפידבק היה חיובי מאוד והיום טל הוא אחד הבסט סלרים של המוצר".

mon-platin-fashionista--11

הלקוחות פשוט התאהבו במוצר: פאשניסטה קלין קאט Fashionista Clean Cut

"אני חושב שסוד ההצלחה של מון פלטין בייצור של מוצרים חדשים לענף שלנו, מתחיל בכך שהם מנסים לראות את הדברים מנקודת המבט שלנו, מעצבי השיער. מון פלטין מחפשים לתת לנו מענה ולהתאים את המוצרים לצורך שלנו" מסביר ג'ונסון. "כך היה גם לגבי הקלין קאט, שהיום הוא ללא ספק מוצר להיט במספרה שהמון לקוחות, נשים וגברים כאחד, פשוט התאהבו בו."

המטרה המוגדרת של קלין קאט מסדרת פאשניסטה של מון פלטין: מצד אחד, עיצוב שיער לנשים בעלות שיער ארוך, למטרת תסרוקות ערב, סידור כלות ועיצובי אופנה לתצוגות. מצד שני, קרם מושלם לשימוש גברים שרוצים מוצר קליל ולא דביק לעיצוב מהיר של השיער. "קלין קאט מעצב את השיער בצורה אבסולטית ללא ברק כלל" מסביר עודד נעים.

mon-platin-fashionista--12

"מדובר בקרם עיצוב וגימור בעל אחיזה ממוצעת ברמת קושי 3 ובגימור סופר מאט. הקרם בעל טקסטורה עדינה, העובדת בצורה מושלמת עם כל סוגי השיער ויוצרת מראה נקי ועדכני עם אחיזה גמישה, המאפשרת שליטה ממושכת לאורך זמן וללא ברק כלל. הקלין קאט הינו קרם עוצמתי לעיצובים עדכניים וליצירת סגנונות מרהיבים בתסרוקות שיער ועל במות אופנה. הקרם המיוחד עוטף את סיב השיער ומונע חדירת לחות ולכן שומר על העיצוב למשך ערב שלם. נשטף בקלות וללא כל מאמץ. עובד בצורה מושלמת גם בשיער קצר וגם בתסרוקות ערב אופנתיות".

אופן השימוש: יש לייבש את השיער לדרגה של 100 אחוז (אפילו לייבש עם פן) ולאחר מכן להניח מעט מהקלין קאט על כף היד, לעסות היטב לתוך סיב השיער ולעצב כראוי. ליצירת נפח בעזרת המוצר יש להחדיר אותו לשורש השיער ולעסות היטב. להורדת נפח – ניתן להצמיד את השיער לקרקפת בעזרת פן ולאחר מכן למרוח את המוצר על השיער, לייבש מעט בעזרת רוח עדינה.

טיובה 75 מ"ל.

logo-mon-platin-55

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.