בלונד מי של שוורצקופף פרופשיונל

בלונד הוא ללא ספק אחד הצבעים היותר נוצצים כשמדובר בעיצוב שיער בכלל ובצבעי שיער בפרט, ואין סיבה טובה יותר לחגיגה מאשר סדרת BLONDME חדשה. לרגל ההשקה, אספו בשוורצקופף פרופשיונל את התותחים הכבדים והעלו אותם לבמה יחד עם 15 דוגמניות, לתצוגת שיער מרהיבה אל מול מאות מעצבי שיער. היה בלונדיני.

"שוורצקופף פרופשיונל" מבית קונצרן הנקל, חשפה את סדרת BLONDME החדשה. מדריכיה המוסמכים של החברה, הציגו על הבמה את העבודה עם צבעי השיער ובהמשך נערכה תצוגת שיער מרהיבה בהנחיית אבי מלכה, שגריר "שוורצקופף פרופשיונל", עם מיטב תסרוקות ערב בהשראת שנות ה-50 וה-60, בקונספט המשלב בין העבר-הנוסטלגי למודרני-העכשווי.

שמוליק כהן, מנהל חטיבת פרופשיונל בהנקל: "ההצלחות של המותג כבר בפתיחתה של השנה מעידים כי "שוורצקופף פרופשיונל" הינה מהמותגים המוצלחים בעולם. תהיו בטוחים שהשנה הזו וגם בשנים הבאות, קהל לקוחותינו בישראל, הן מעצבי השיער והן לקוחותיהם, ייחשפו לעוד הרבה חידושים ומוצרים ברמה הגבוהה ביותר, המשווקים בגאווה בלמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם".

סדרת BLONDME מתהדרת ב-3 קטגוריות צבעי בלונד חדשניים: להבהרה תוך מתן גוון או נטרול פיגמנטים, לטשטוש שיער לבן ולמראה בלונדיני זוהר, עם אפקטים ייחודיים של "משחקי תאורה" ו"השתקפויות" אופנתיות, בגוונים של: קרח, חול, כחול-פלדה, קרמל, תות-שדה ולילך. התוצאה היא של מראה שיער בלונדיני ואופנתי ביותר בהשראת מסלולי תצוגות האופנה, שטוף בהשתקפויות מהפנטות על השיער בגוונים מקוריים ובלעדיים.

שוורצקופף הנקל בלונד מי 3

בלונד מי שוורצקופף פרופשיונל – יאיר יא יא מנדל וסיון מדמוני על הבמה

שוורצקופף הנקל בלונד מי 2

בלונד מי שוורצקופף פרופשיונל – רפאל טפלוב ויוליה שטיימר על הבמה

לרגל האירוע, הגיעה לישראל קאשה וואלו מנהלת PPS של שוורצקופף פרופשיונל איזור מזרח תיכון-אפריקה. במסגרת אירוע הקוקטיל החגיגי שנערך במתחם האירועים "קלאו" בתל אביב, התקיימה תצוגת אופנת שיער מרהיבה, עם 15 דוגמניות יפהפיות ששיערן נצבע בצבעי BLONDME החדשניים והבלעדיים ל"שוורצקופף פרופשיונל". ההכנות לתצוגה, החלו כבר ימים קודם לכן, כאשר צוות מוביל של מעצבי שיער עמלו על שיערן של הדוגמניות, ביניהם: יאיר מנדל (יא-יא), סיון מדמוני, רפאל טפלוב ויוליה שטריימר, מעצבי שיער ומדריכים מוסמכים ב"שוורצקופף פרופשיונל", שהציגו גזירות, טכניקות עבודה מלויים בהסברים מפורטים על הבמה.

מעצב השיער אבי מלכה, מעצב שיער ושגריר "שוורצקופף פרופשיונל" ערך תצוגה מהודרת של תסרוקות דרמטיות על שיערן של שלוש דוגמניות, שעוצב במראה אוונגרדי- גרנדיוזי, ויצר חיבור מושלם בין ניחוחות נוסטלגיים מן העבר, משנות ה-50 וה-60, יחד עם Look and Feel עכשווי ומודרני. בהתאם לכך, שיערן של הדוגמניות היה מוקפד בתסרוקות אסופות ו"עגולות", המשלבות "בננות" גדולות ומרשימות, גלים גדולים ומוגדרים, ושזירת "פפיונים" נהדרים מהשיער, כאשר השיער נצבע בצבעי BLONDME החדשים, עם נוכחות ייחודית של גווני קרח, תות-שדה ולילך, מהקולקציה החדשה.

שוורצקופף הנקל בלונד מי אבי מלכה 3

מעצב השיער אבי מלכה מסדר את אחת הדוגמניות רגע לפני העליה לבמה

שוורצקופף הנקל בלונד מי אבי מלכה 33

אבי מלכה – מראה אוונגרד גרנדיוזי ותסרוקות מוקפדות

שוורצקופף הנקל בלונד מי אבי מלכה

המאפר דודי מלכה ומעצב השיער אבי מלכה יחד עם הדוגמניות

לדברי שמוליק כהן, מנהל חטיבת פרופשיונל בהנקל: "השקה של צבעי הבלונד הייחודיים של "שוורצקופף פרופשיונל" צבעי BLONDME, מאפשרים את השגת מראה הבלונד האולטימטיבי, במיוחד עבור הנשים הישראליות שמאוד אוהבות את צבעי הבלונד, ואין תקופה טובה יותר מלהתחיל עם הצבע עם בוא האביב. את העיצובים, התסרוקות והגוונים היפהפיים תוכלו לראות אותם גם בעמוד הפייסבוק הרשמי שלנו בישראל. מדריכינו המוסמכים אף ילוו את הטמעת המוצרים החדשים בסמינרים מקצועיים ייעודיים, ברחבי הארץ. אנו נרגשים לראות את ההיענות המדהימה ונוכחות עצומה של מעצבי שיער הנאמנים למותג "שוורצקופף פרופשיונל" מזה שנים רבות".

שוורצקופף הנקל בלונד מי11

דבי פסח, מנהלת שיווק והדרכה חטיבת שוורצקופף פרופשיונל בהנקל, מציגה בפני הקהל את סדרת BLONDME של שוורצקופף פרופשיונל

שוורצקופף הנקל בלונד מי12

טל דקל, מנהלת היח"צ של שוורצקופף פרופשיונל, שמוליק כהן, מנהל חטיבת המספרות ודוד דאדי, מנכ"ל חטיבת קוסמטיקה הנקל ישראל

שוורצקופף הנקל בלונד מי6

צוות שוורצקופף פרופשיונל זוכה למחיאות כפיים בגמר התצוגה על הבמה

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.