ליאור מנצור מציג: מתיחת פנים למספרה תוך 48 שעות

מה עושים כמגיע הרגע ובא לך לרענן את הלוק של המספרה? מה עושים כשהתיכנון עצמו הוא פרקטי ועדיין נראה חדש? תשאלו את ליאור מנצור מכפר סבא, שהצליח תוך 48 שעות בלבד להציג לוק חדש ורענן למספרה.

שלוש שנים בלבד עברו מאז סיים ליאור מנצור את השיפוץ במספרה שלו ברח' ויצמן בכפר סבא. למרות שהלקוחות עצמם או סתם מי שיביט בתמונות לפני השיפוץ, ישאל את עצמו "מה יש כאן לשפץ?", רוב מעצבי השיער מבינים היטב את הצורך שיש בחידוש וריענון המראה של המספרה מדי תקופה, גם כשהמראה הכללי של המספרה נראה חדש ומעוצב.

ליאור-מנצור-כפר-סבא-0

המספרה של ליאור מנצור לפני מתיחת הפנים

כך הרגיש מעצב השיער ליאור מנצור מכפר סבא. "הגרשתי שהגיע הזמן לשינוי. נכון, המספרה נראתה מצוין גם לפני, אבל צריך להבין שאני יום יום נמצא בה וגם למען הלקוחות שלי, שמגיעות בכל חודש למספרה, מגיע שארענן את המראה שלה ואשפר אותו לכבודן" הוא אומר. לצורך מתיחת הפנים, חבר מנצור למעצבת ורד מדיוני, תיכנון אדריכלי ועיצוב פנים ויחד איתה ובהתאם לעצותיה המקצועיות, יצא השיפוץ לדרך, כשהמטרה: להספיק ולסיים את השיפוץ ביומיים בלבד, יום שני ויום שלישי (ביום שלישי רוב המספרות בכפר סבא סגורות, כך שיום אחד בלבד תהיה המספרה סגורה והלקוחות לא יפגעו).

ליאור-מנצור-כפר-סבא-2

תקליטים של מנדלסון, ואגנר ובטהובן על הקיר. ת'כלס, זה רק זמני, עד שליאור ימצא תקליטים של חופני.

שינויים קטנים שיוצרים שינוי גדול

"עבדנו יומיים בטירוף. לשמחתי, היו איתי קבוצה נהדרת של אנשים, כל אחד מקצוען בתחומו ושני גיסים תותחים שהיו איתי לאורך כל הדרך: יוגב רחמים, שלא עזב את המספרה עד שהכל היה מתוקתק ומסודר ואיש עבודות העץ והנגר האומן ויקטור כמיסה, שביצע עבודת עץ מושלמת בהתאם לתכנון של ורד".

השיפוץ התרכז בשינויים קטנים שיוצרים שינויים גדולים: בחירת צבע חדש לקטעים הצבעוניים ביקרות, החלפת שידות העץ הלבנות בשידות עץ טבעי, הוספת מדפים, עיטוף דלפק הקבלה, שימוש בטפט מודפס ליצירת מראה חדש למדפי המוצרים, הוספת אביזרים ופריטים מעוצבים קטנים לקישוט ויצירת אוירה חדשה במספרה, החלפת גופי התאורה ואפילו החלפת הידיות.

"בשלוש השנים האחרונות המספרה אמנם באותו מקום, אך השירותים שאנחנו מעניקים התחדשו, השתכללו וגם הצוות ואני עברנו הדרכות, השתלמויות שיער בארץ ובחו"ל והיום אנחנו שונים ממה שהיינו לפני שלוש שנים, לכן אולי גם הצורך בשינוי במספרה". מסביר ליאור. "התוצאה מדהימה בעיני. גם העובדה שהצלחנו לעשות את הכל בדיוק לפי התיכנון וב-48 שעות מרתוניות. הלקוחות כמובן מגיבות בהתפעלות וההרגשה היא שנכנסים למספרה חדשה לחלוטין".

ליאור-מנצור-כפר-סבא-9

המספרה קיבלה לוק חדש לגמרי. ליאור M בכפר סבא.

ליאור-מנצור-כפר-סבא-8

פוסטר יפה וזה, אבל אנחנו עדיין טוענים שמתבקש בדיוק שם פוסטר ענק של שמרית.

ליאור-מנצור-כפר-סבא-7

טפט עם הדפס שנותן מראה אחר לגמרי למדפי המוצרים. אה, וגרמופון. ברור, בשביל התקליטים.

ליאור-מנצור-כפר-סבא-1

גם גופי התאורה הוחלפו ליצירת מראה רענן למספרה. ליאור מנצור

הכיור שהוחלף נמסר כתרומה ל"תספורות ברחובות"

פריט הריהוט המשמעותי ביותר שהוחלף ב"שיפוץ הבזק" היה דווקא כיור החפיפה. את הכיור החדש, שהחליף כיור שנרכש בעבר ב-8,000 ש"ח, מסר ליאור מנצור כתרומה לפרוייקט "תספורות ברחובות" המעניקה תספורות לבני נוער בסיכון ולדרי רחוב. "שמעתי על הפרוייקט דרך עמוד הפייסבוק של מגזין לה ז'ורנל והחלטתי שבמקום לנסות למכור את הכיור בכמה אלפי שקלים, אעשה את המעשה הטוב שלי בזה שאמסור אותו לאנשים הטובים שמריצים את הפרוייקט החשוב הזה". אומר ליאור.

פרוייקט "תספורות ברחובות" הוא יוזמה פרטית של כמה אנשים טובים שהגו רעיון, לפיו יעניקו תספורות ושירותי צביעת שיער לבני נוער בסיכון במסגרות שונות ולהומלסים ודרי רחוב שאין בידם אפשרות לרכוש את השירות. הפיילוט של "תספורות ברחובות" הושק בתחילת יולי. מספר מעצבי שיער מתנדבים ומתנדבים נוספים בפרוייקט העניקו תספורות חינם לכ-15 בני נוער בדירה של עמותת עלם בתל-אביב. בסוף החודש, יתקיים יום התנדבות נוסף ואנשי הפרוייקט מתכננים להקים מקום קבע (שבו גם ימוקם הכיור שנתרם) להענקת השירותים הללו לאוכלוסיה במצוקה.

ליאור-מנצור-כפר-סבא-4

מספרת ליאור מנצור, רח' ויצמן 37, כפר סבא, טל: 09-740-4898

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.