וידאו: החלוצים של מוסקבה. השתלמות מקצועית באקדמיית פרסונה

ההשתלמויות המקצועיות למעצבי שיער בחו"ל הפכו ליותר ויותר מבוקשות בשלוש השנים האחרונות. במסגרת הפעילות של מגזין לה ז'ורנל, יצאו מעצבי שיער מכל הארץ לאקדמיות המובילות בחו"ל בכדי לרכוש הדרכה מעשית ולצבור חוויות והיכרויות מקצועיות עם קולגות וחברים למקצוע.

אחת ההשתלמויות הזכורות והמשמעותיות ביותר בנקודות הזמן של ארבע השנים האחרונות, היא ללא ספק הנסיעה הראשונה לאקדמיית עיצוב השיער פרסונה במוסקבה.

פרסונה, רשת מספרות מהגדולות בעולם בכלל ואחת הגדולות ביותר ברוסיה, היא בבעלותו של איש העסקים איגור סטויאנוב. אקדמיית פרסונה, נחשבת לאחת מארבע האקדמיות המובילות ברוסיה יחד עם אקדמיית דולורס, אקדמיית מונה ואקדמיית אסטל.

אקדמיית פרסונה ממוקמת במתחם ארטפליי, במרכז מוסקבה, מתחם שכולל בתוכו גלריות אמנים רבות ונחשב למעוז של יצירה ואמנות. האקדמיה אחראית להכשרתם של מעצבי שיער רבים ברוסיה, מרמת הקורס הבסיסי הראשוני ועד הכשרות מתקדמות של מעצבי שיער ותיקים ומנוסים, המגיעים לאקדמיה להעשרת הידע שלהם וקבלת הכשרה ממעצבי שיער מובילים מרחבי העולם.

קבוצת מעצבי השיער של מגזין לה ז'ורנל, שביקרה באקדמיה ביולי 2015, היתה קבוצת מעצבי השיער הבינלאומית הראשונה שביקרה באקדמיית פרסונה. היא זכתה לכינוי "החלוצים של מוסקבה", כינוי שדבק בה עד היום. רבים ממעצבי השיער שהיו חלק מהקבוצה, נוסעים בתדירות גבוהה להכשרות בחו"ל וביקרו יחד עם מגזין לה ז'ורנל באקדמיות נוספות בעולם, כמו אקדמיית קינקי באמסטרדם, אקדמיית ארטיסט בבוקרשט, אקדמיית אסטל בסנט פטרסבורג ואקדמיית היירדיזיין של אלכסנדר פופקוב בקייב.

 

persona-academy-moscow-----

החלוצים של מוסקבה

הצלחת הפרוייקט הביאה להמשכיות ולביקור של שלוש קבוצות נוספות מישראל במהלך השנתיים שחלפו מאז. נכון להיום, יוצאת הקבוצה החמישית של מגזין לה ז'ורנל לאקדמיית פרסונה, להשתלמות מעשית שתתקיים בסמוך לכריסטמס, בין התאריכים 21-25 בדצמבר.

על התוכן המקצועי והתרגום שלו בקבוצות למוסקבה, מופקד מעצב השיער מיטש סולימנוב, אחד המייסדים של רשת מספרות Heads ומדריך עיצוב שיער ותיק. "סוד ההצלחה הוא בירידה לפרטים במהלך ההדרכה והעברת הידע בצורה מסודרת שמאפשרת למעצב שיער ותיק שכבר עובד בצורה מסויימת, לצאת מהקופסה ולאמץ שיטות עבודה וטכניקות מעט שונות, ליישם אותן ולשפר את התוצאות שהוא מקבל בסופו של דבר" מסביר מיטש. "שיתוף הפעולה עם האקדמיה והמדריכים של פרסונה מניב תוצאות ושביעות הרצון של מעצבי השיער הם אלו שמניעים אותנו לחזור לאקדמיה שוב ושוב עם קבוצות נוספות".

persona-academy-moscow-3

אקדמיית פרסונה במוסקבה

persona-academy-moscow-4

הדרכת תסרוקות באקדמיית פרסונה

persona-academy-moscow-5

תירגול מעשי יום יום – הדרכת עיצוב שיער באקדמיית פרסונה

persona-academy-moscow-6

אקדמיית עיצוב השיער פרסונה במוסקבה. Persona Academy

persona-academy-moscow-7

מעצב השיער מיטש סולימנוב מדגים

 

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.