לא סוגר את התריס: אחרי תקופה מאוד קצרה ב"גמלאות" פארוק שאמי שב לכסא המנכ"ל בפארוק סיסטמס

פארוק שאמי, מייסד פארוק סיסטמס, שהביאה לעולם את המותג CHI והמציאה לפני כמעט שלושה עשורים צבע לשיער ללא אמוניה, חוזר לתפקיד כיו"ר ומנכ"ל פארוק סיסטמס בע"מ. לאחר פרישה קצרה, שאמי הבין שקשה לו להיות רחוק מהעשייה וחוזר להוביל את המעצמה האמריקאית.

הוא הקדיש את 50 השנים האחרונות של חייו לפיתוח מוצרים חדשים והבאת טכנולוגיה מתקדמת חדשה לענף, או כמו שהוא גאה לכנות אותה: "טכנולוגיה אמריקאית חדשה". פארוק שאמי חגג ב-2 באפריל 51 שנה בארה"ב. "אני גאה לציין היום 51 שנה בארץ הנהדרת הזו שנקראת ארצות הברית של אמריקה" כתב שאמי לעוקבים בחשבון הטוויטר שלו.

Farouk-Shami-chi-systems

פארוק שאמי – חוזר להוביל את פארוק סיסטמס בע"מ. צילום: יח"צ צ'י

היות ושאמי אינו נער עוד, ולנוכח העובדה שהיא את החברה להישגים יוצאי דופן ולעמדת מעצמה בענף עיצוב השיער בארצות הברית בפרט ובעולם כולו בכלל, הוא החליט לאחרונה לפנות את כסאו ולצאת לפנסיה. לנסות לראות כיצד נראים החיים במסלול הרגוע והאיטי יותר. אך ככל הנראה חיידק העשייה והאהבה לעיצוב השיער, לייצור ולהנהגת החברה שהקים, גדולים מהרצון לנוח ולהירגע. שאמי הודיע כי "התשוקה שלי לתעשיית היופי והגעגוע לחבריו לעשייה הרבה יותר חשובים לי מכל דבר אחר".

בעקבות חזרתו לכהונת המנכ"ל, פארוק שאמי יחזור למה שהוא אוהב יותר מכול: לעבוד קשה כדי ליצור סביבת עבודה בטוחה ובריאה יותר עבור מעצבי השיער והצרכנים. מייסד וממציא המותג CHI פעיל ותיק למען יצירת סביבת עבודה בריאה למעצבי השיער. הכל החל כאשר פיתח בתור מעצב שיער צעיר אלרגיה לאמוניה והחליט שהוא לא מוותר. הדבקות שלו במטרה הולידה שינויים ופיתוח קווים חדשים המשפרים לא רק את שלמותו של השיער אלא גם טובים לסביבה. מר שאמי מחזיק ב- 23 פטנטים הרשומים על שם Farouk Systems Inc ומיושמים במוצרי CHI השונים. שובו, כך מציינים בחברת פארוק סיסטמס, מבטיח כי סטנדרטים גבוהים אלה ישמרו כמו גם הראייה שלו את הענף ודרך התקדמות החברה בשנים הבאות.

CHI-biosilk

היה הראשון ששיווק מוצרים ללא אמוניה בהצלחה – פארוק שאמי. צילום: יח"צ צ'י

מי שיצטרף אליו יהיה בנו, ראמי שאמי, שחזר לנהל את הפעילות היומיומית של החברה, תפקיד שהוא מבצע במשך 30 שנה. כמו כן, צוות ההנהלה של שאמי מורכב מאנשים יצירתיים ובעלי קבלות רבות של עשייה בתחום עיצוב השיער, מכירות ופיתוח מוצרים לענף היופי: אנדרה שייבלי Andre Chiavelli, סגן נשיא מכירות, שיווק, חינוך ויחסי ציבור, סטיוארט פלדשון סטיוארט Stuart Feldshon, סגן נשיא בכיר של צפון אמריקה; סקוט אמרי Scott Emery, סגן הנשיא הבינלאומי וליסה מארי גרסיה הנהדרת Lisa Marie Garcia, סמנכ"ל פיתוח מוצרים. "עם הצוות המוביל הזה, החדשנות תמשיך לבנות ולהרחיב את החברה עבור השלב הבא שאליה פניה מועדות" אומר שאמי.

"אני גאה לומר שאני מנהל את העסק עם הקבוצה הכי הטובה של אנשי המקצוע שיכולתי לבקש, קבוצה של ווינרים שהביאה אותנו למקום שבו אנו נמצאים היום, מקום שמנהיג את תעשיית היופי המקצועית. יחד, אנו נחושים להצליח ולהוביל  תוך שאנו מציעים לחברינו מעצבי השיער וללקוחות הקצה שלנו את המוצרים החדשניים ביותר, הבריאים ביותר, לצד שירותי בלת מתפשר, הדרכה ומופיעים בכל מקום בעולם, וקמפיינים שיווקיים ופרסומיים מנצחים כדי להגדיל את ההכנסות של לקוחותינו. מטה החברה ביוסטון גדל ומתפרש על פני כיום כשני מיליון רגל רבוע. אנחנו נרגשים מאוד לראות מה צופן לנו העתיד."

CHI-Tools-Banner

סדרת כלי העבודה של CHI – שאמי גאה במיוחד על כך שמדובר בייצור בארה"ב. צילום: יח"צ צ'י.

Farouk Logo_2013_Boxed

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.