ז'קלין ליכטנשטיין ואיציק כרסנטי במקום הראשון בסמינר לימודי של וולה פרופשיונלס

אנחנו על המפה: מעצבי השיער ופרזנטורים של וולה פרופשיונלס, ז'קלין ליכטנשטיין ואיציק כרסנטי, גברו על 50 זוגות נוספים מכל העולם שהשתתפו בתחרות עיצוב בינלאומית בסמינר לימודי וחוויתי שנערך בוינה לרגל השקת צבעי אילומינה החדשים.

חברת "וולה פרופשיונלס" הזמינה מעל 100 מעצבי שיער מובילים מ- 50 מדינות מרחבי העולם להשקת והצגת הצבע החדש של וולה פרופשיונלס, אילומינה קולור, שעל פיתוחו עמלים ושוקדים בחברה כבר קרוב ל-5 שנים.

הפרזנטורים הגיעו לוינה היפהפיה, לטובת סמינר לימודי וחוויתי שבמהלכו התוודעו לצבעי השיער החדשים, עברו סדנאות בנושאי צבע, שיעורי בישול בלווית צוות שפים מקומיים וכמובן קיבלו לידיהם דוגמנית להתנסות בצבעי אילומינה. המתכונת שבה עוצב שיערן של הדוגמניות היה למעשה תחרות בינלאומית. במסגרת האירוע חולקו מעצבי השיער לזוגות והתבקשו ליצור לוק מוביל המשלב את החזון האישי שלהם בשימוש בצבעי השיער החדשים בשילוב תספורת עדכנית וטרנדית.

הקבוצה הישראלית, שהיתה אגב, הגדולה ביותר מבין כ-18 המשלחות השונות, דבר שבא ללמד על רמת ההשקעה והמחויבות של הצוות הישראלי למעצבי השיער שהם "אנשי וולה" מובהקים, היתה ללא ספק דומיננטית והציגה ביצועים יוצאי דופן. מבין כ-50 תסרוקות מעשה ידיהם של מעצבי השיער הבינלאומיים שהגיעו לאירוע ולאחר שהוצגו כל התסרוקות, שיקללו צוות השופטים את הניקוד שהעניקו לעבודות השונות והוכרזו הזוכים במקום הראשון: צמד מעצבי השיער המובילים מישראל, – איציק כרסנטי וז'קלין ליכטנשטיין, ששיתפו פעולה בלוק המנצח, וזכו בגביע ענק מקריסטל. השניים כמובן אינם עובדים יחדיו ביום יום, לאיציק כרסנטי מספרה בחיפה, אחת היפות באיזור וז'קלין כמובן עובדת לצד בעלה אביגדור ליכטנשטיין, במספרה של השניים בתל-אביב. בכל זאת, המקצועיות הרבה, הכימיה הנהדרת (בין שני מעצבי השיער ולא רק הכימיה בצביעת השיער) הצליחה להביא תוצאות. זאת הפעם הראשונה שצוות מישראל זוכה בכבוד הנכסף ובהכרה בינלאומית.

 

Wella-Illumina-Israel-2

איציק כרסנטי, ז'קלין ליכטנשטיין ועיצוב השיער המנצח

Wella-Illumina-Israel-1

קולי מתל-אביב ואילן מרגלית מרמת-גן

Wella-Illumina-Israel-3

קובי בן-חיים ל-ORENORKOBI מהרצליה, דורון ג'ל מחולון

Wella-Illumina-Israel-5

אביגדור ליכטנשטיין מתל-אביב, גדי עמר מרמת השרון

Wella-Illumina-Israel-6

אדי ניזרי מקיסריה, עופר G מיוקנעם

Wella-Illumina-Israel-7

אשר מינץ מירושלים, אמיר קל מתל-אביב

 

עופר טורג'מן, המדריך הראשי של וולה פרופשיונלס ומי שליווה את 12 הפרזנטורים לאירוע בוינה, סיפר על התספורת המנצחת: "תספורת קצרה על בסיס בלונד בעלת כוח ונוכחות: ראשית ז'קלין ואיציק צבעו את שיער הדוגמנית בשני צבעים: הם חילקו את השיער לשתי קבוצות כשאת רוב השיער הם צבעו בצבע בלונד ורדרד, ואת השיער מתחת לעורף- בגוון סגלגל כהה יותר. לאחר הצביעה, עיצבו איציק וז'קלין תספורת "קארה בוב" בעלת פוני מלפנים, הקצוצה באזור העורף שקיבל את גוון הצבע הכהה הסגלגל. העורף דורג בדירוג גבוה מאוד, שדחף את חלקי השיער העליונים למעלה, ויצר מראה מרשים וטוויסט מקורי בסגנון שנות ה-60."

תספורת קצרה על בסיס בלונד בעלת כוח ונוכחות: ראשית ז'קלין ואיציק צבעו את שיער הדוגמנית בשני צבעים: הם חילקו את השיער לשתי קבוצות כשאת רוב השיער הם צבעו בצבע בלונד ורדרד, ואת השיער מתחת לעורף- בגוון סגלגל כהה יותר. לאחר הצביעה, עיצבו איציק וז'קלין תספורת "קארה בוב" בעלת פוני מלפנים, הקצוצה באזור העורף שקיבל את גוון הצבע הכהה הסגלגל. העורף דורג בדירוג גבוה מאוד, שדחף את חלקי השיער העליונים למעלה, ויצר מראה מרשים וטוויסט מקורי בסגנון שנות ה-60.

הקארה המדורג והשילוב הקונטרסטי של צבעי השיער העניק לעיצוב השיער שיצרו ז'קלין ליכטנשטיין ואיציק כרסנטי נוכחות מרשימה של ניצוץ מואר מכל צידי הפנים והבליטו את התוצאה המיוחדת שמעניקים צבעי אילומינה קולור, בהם השתמשו ליצירת המראה.
זו היא הפעם הראשונה שצוות מישראל זוכה בתחרות מסוג זה במקום הראשון ובהכרה בינלאומית. מוולה פרופשיונלס נמסר כי שיווק צבעי אילומינה החל למספרות המובילות וכי מתוכננים אירועי השקה רבים למעצבי שיער וולה, בסטודיו בתל-אביב.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.