Sassoon שלי: מעצב השיער גיא צרפתי מחכה למארק הייז

"מי שלא שריין לעצמו מקום, כנראה לא קלט עדיין, שהסמינר עצמו הוא עם מארק הייז, מעצב השיער מס' 1 של Sassoon" אומר מעצב השיער גיא צרפתי מירושלים שישתתף בסדנת קאט אנד קולור בסטודיו וולה פרופשיונלס.

"מארק הייז עצמו הוא האיש שמוביל את המותג Sassoon. הוא מעביר סדנאות פעמים ספורות בלבד בכל שנה וההגעה שלו לישראל יחד עם עוד שני אנשי צוות, שאחד מהם הוא אדוארד דארלי, אחד הבכירים בצוות הבינלאומי, היא אירוע שלדעתי אסור לפספס", מסביר צרפתי. "כאחד שיש לו כבר ניסיון בסמינרים וסדנאות של Sassoon Academy, אני יכול לספר שיום הדרכה עם מארק הייז עצמו עולה 1000 פאונד. וזה כשמדובר על להגיע אליו ללונדון. וולה פרופשיונלס וחברת Eight עשו פה מהלך מדהים והצליחו להביא את הייז להדריך בישראל, כך שאין את עלויות הטיסה והשהייה בלונדון והמחיר של הסדנא המעשית הוא יותר ממשתלם. המלצה שלי, לא לחכות שיגמרו המקומות ולהרשם עכשיו."

גיא-צרפתי-וולה-פרופשיונלס-2

גיא וליאת צרפתי ממספרת גיא צרפתי בירושלים

mark-hayes-Sassoon-Academy3

מארק הייז בהדרכה של Sassoon Academy. מגיעים לישיראל

זו תהיה ההשתלמות המעשית החמישית של גיא צרפתי במסגרת Sassoon Academy. ארבע מההשתלמויות הקודמות היו באקדמיה בלונדון, שלוש מהן סדנאות של חמישה ימים כל אחת.

"ברגע ששמעתי שמארק הייז מוביל את הצוות מיהרתי להירשם ויותר מזה – רשמתי שניים מאנשי הצוות שלי במספרה כדי שגם הם יהנו מהדרכה, שלטעמי היא ברמה הכי גבוהה שיש". אומר צרפתי. "אני מאמין שהכלים שמעצב שיער מקבל במהלך הדרכה של Sassoon Academy, מאפשרים לו להגיע לתוצאה מושלמת. לא ל-80 או 90 אחוז ממה שהוא רוצה להגיע, אלא ל-100% התוצאה. הדיוק של Sassoon מאפשר לנו ליישם את הכלים הללו על כל תספורת ועל כל ראש ולהפוך למעצבי שיער טובים יותר."

המספרה של גיא צרפתי בירושלים קיימת כבר 14 שנה ומעבר לקהל לקוחות רחב ונאמן שיש לו מירושלים ומהסביבה, מטפל הצוות בלא מעט סלבס, מעצב את השיער של השחקנים על הסט של תכניות טלויזיה רבות ואף משתתף בהפקות ובצילומי קטלוגים לחברות. "העבודה שלנו כמעצבי שיער היא מאוד דינמית ולכן חשוב שכל הזמן נשאף ללמוד, להתמקצע, לצפות במעצבי שיער גדולים ולקבל מהם השראה. מבחינתי, סדנה מעשית עם מארק הייז היא ללא ספק מקור אדיר להשראה. מחכה ומצפה לזה".

גיא-צרפתי-וולה-פרופשיונלס-3

מספרת גיא צרפתי, שד' הרצל 50 ירושלים

גיא-צרפתי-וולה-פרופשיונלס-1

גיא צרפתי

logo-eight-and-wella

וולה פרופשיונלס וחברת Eight – המארגנים של ההשתלמות בישראל

גיא-צרפתי-וולה-פרופשיונלס-4

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.