וולה פרופשיונלס מגייסת את סנסה סטארק כשגרירה בינלאומית

מותג עיצוב השיער הכריז על שגרירה בינלאומית חדשה, השחקנית הבריטית בת ה-21, סופי טרנר, שהתפרסמה בזכות תפקידה בסדרת המופת של HBO, "משחקי הכס", בה היא מגלמת את סנסה סטארק מזה שבע עונות.

המותג וולה פרופשיונלס, שיציין השנה 135 שנים של תשוקה לשיער, משתפת פעולה באופן רציף עם פנים חדשות המשמשות כמוזה והשראה ליצירתיות ולאופנת שיער. הבחירה בשחקנית סופי טרנר, שקשה כמובן להתעלם מצבע שיערה הג'ינג'י "שואפת לעורר חובבי יופי ומובילי דעת קהל בתחום השיער לגלות את צבעם האמיתי ולהתאהב מחדש בשיער הטבעי".

Wella__Brand_Ambassador_Sophie_Turner

שגרירה חדשה למותג וולה פרופשיונלס: השחקנית סופי טרנר. צילום: יח"צ

"טרנר הוא המוזה המושלמת" אומרים בוולה פרופשיונלס שאופן עקבי מחפשים לגלות מחדש את גבולות הסטייל. "היא דוגמה לאישה נטולות פחד ומלאת תעוזה, המעוררת השראה לא רק בקרב מעריציה אלא גם בקרב הקהילה הגדולה של אנשי תעשיית היופי".

"לכבוד הוא לי להיות הפנים של מקצועני וולה, מותג יופי אייקוני שאחד הדברים שאני מעריצה בו הוא שהוא מעודד נשים כמוני להיות נועזות בבחירות שלהם", אומרת טרנר. "העבודה עם וולה פרופשיונלס היא שיתוף פעולה יצירתי גדול והיא מאפשרת לי לתת חיים לדמות האמיתית שלי, זו שמחוץ למרקע הטלויזיה ולהביע את האישיות שלי גם מחוץ למסך."

בעיטת הפתיחה של השותפות תהיה כבר בקמפיין הקרוב, שנחשב לקמפיין קיץ סתיו ויצולם בצפון אמריקה עבור ליין מוצרי הסטיילינג EIMI לוולה פרופשיונלס.

Wella-Professionals-EIMI

EIMI by Wella Professionals

"אנחנו נרגשים מאוד מהצטרפותה של סופי לקבוצת האמנים המייצגים את החזון של וולה פרופשיונלס בעולם" אמרה לורה סימפסון, סמנכ"לית שיווק בתאגיד Coty, שלא מזמן צירף לשורותיו את המותג Wella. "טרנר היא אמנית מוכשרת במיוחד, המייצגת דור של נשים שאוהבות לבטא את עצמן על ידי לבוש מתוחכם וצבעים יוצאי דופן. מראה השיער הטבעי יוצא הדופן של סופי, מטופח בסלון באמצעות המוצרים והשירותים הטובים ביותר וכמו בסופי, מטפלים מקצועני וולה פרופשיונלס ברחבי העולם כולו במיליוני גברים ונשים".

בתפקידה החדש כשגרירת מותג גלובלי, תסייע סופי טרנר בהשקת מוצרים חדשים, תשתתף במסעות יחסי ציבור ותופיע בקמפיינים שיווקים גלובליים בפרינט ובדיגיטל וכמובן במדיה החברתית.

sophie-turner-6

סופי טרנר לוולה פרופשיונלס. צילום: יח"צ

sophie-turner2-entertainmen

סופי טרנר ושורדי משפחת סטארק על השער של Entertainment weekly

sophie-turner3

סופי טרנר: תעודד רבים בעולם להתאהב מחדש בצבע השיער הטבעי שלהם. צילום: יח"צ.

sophie-turner4

סופי טרנר – שגרירה חדשה למותג וולה פרופשיונלס. צילום: יח"צ

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.