מורן נמני לוהטת בשיער של רואי דניאל ללוריאל פרופסיונל

מעצב השיער רואי דניאל ללוריאל פרופסיונל מציג את מראות קיץ 2016 עם דוגמנית לוהטת: מורן נמני ותודה ששאלתם, אין לה שום קשר לאבי נמני.

מעצב השיער המוכשר רואי דניאל ללוריאל פרופסיונל מציג את הפרשנות שלו למראות הקיץ הקרוב בהשראת הסרט "ארוחת בוקר בטיפאני" וכמחווה לכוכבות ההוליוודיות הגדולות. לצורך כך, גויסה למשימה הדוגמנית הישראלית היפהפיה מורן נמני (לא, היא לא אחותו של אבי ולא דודה שלו ואם תשאלו אותה היא תגיד לכם בפעם המיליון שאין קשר משפחתי). נמני חיה כיום מעבר לים ולומדת משחק וקולנוע בניו-יורק הרחוקה. היא פרצה לתודעה כבר ב-2008 כשהחליפה את שרי גבעתי כפרזנטורית של המותג "גריפ". מאז הספיקה להצטלם ללא מעט קמפיינים נחשבים ואף לככב במגזינים רבים (החביב עלינו במיוחד הוא השער שלה על גיליון מגזין בלייזר ב-2013). רואי דניאל לא התעצל, ארז מזוודה ואת ארגז הכלים שלו ושם פעמיו לתפוח הגדול. מראות השיער צולמו בסוויטה מפוארת של מלון מנדרין אוריינטל בניו-יורק על-ידי הצלמת ברידג'ט פלמינג.

מראות-שיער-קיץ-16-רואי-דניא

מורן נמני בשיער של רואי דניאל לוריאל פרופסיונל. צילום: ברידג'ט פלמינג

כל הלוקים שצולמו שונים מאוד זה מזה. האחד מציג שיער אסוף ומוקפד בהשראת ניכרת של שנות ה-50. מראה נוסף, בסגנון שנות ה-70, מציג קארה רומנטי וגלי ומראה אחר מתכתב עם שנות ה-80 וה-90 עם שיער שובב, פרוע וסקסי. מעצב השיער רואי דניאל מסביר כי בקיץ הקרוב, אחד הטרנדים הבולטים יהיה דווקא התלתלים. המסר הוא לא לפחד מהם אלא להעניק להם נפח ושובבות ולטפח אותם.

שיער-קיץ-2-רואי-דניאל-לוריא

לטפח את התלתלים. מורן נמני בשיער של רואי דניאל לוריאל פרופסיונל. צילום: ברידג'ט פלמינג

צילום: ברידג'ט פלמינג, דוגמנית: מורן נימני, איפור: אירו יונמוטו, שיער: רואי דניאל, עוזר שיער: לירן אפק.

מראות-שיער-קיץ-4-רואי-דניאל

מורן נמני בשיער של רואי דניאל לוריאל פרופסיונל. צילום: ברידג'ט פלמינג

שיער-קיץ-3-רואי-דניאל-לוריא

מורן נמני בסוויטה המפוארת של מלון מנדרין אוריינטל. צילום: ברידג'ט פלמינג

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.