לדרבי חוקים משלו: כשמדובר במכונת תספורת סנטריקס, איזה טיפוס אתם: מכבי או הפועל?

מכונת תספורת לפיניש סנטריקס היא אחת ממכונות הפיניש הפופולריות ביותר במספרות ומועדפת על-ידי מעצבי שיער ויש לה קהל אוהדים צרכני גם בקרב לקוחות מהשוק הפרטי שדואגים לטפח את הזקן או את פאות הלחיים. עכשיו מגיעה הדילמה האמיתית: סנטרקיס אדומה או סנטריקס צהובה?

מכונת התספורת סנטריקס דגם: Centrix 274, היא כלי עבודה אהוד בקרב מעצבי שיער מקצוענים וזוכה לפופולריות גם בשוק הפרטי. המכונה ההיי-טקית שמשווקת על ידי וולדן, ציוד וריהוט למספרות ושיווק אביזרי שיער זו מבטיחה עיצוב וביצוע מושלמים.

החל מאפריל, ההתלבטות של מעצבי השיער שאוהבים את כלי העבודה שלהם במספרה מעוצבים קצת יותר תהיה האם לבחור במכונה בצהוב או באדום. הסנטריקס מוצעת גם בגוון ברונזה או בגוון כסוף.

red-centrix2-welldan

מכונת התספורת סנטריקס דגם: Centrix 274 מבית וולדן – כלי עבודה אהוד בקרב מעצבי שיער

מכונת התספורת סנטריקס מתאימה למגוון צרכים: תספורות, קרחות ועיצוב זקנים. סכין ה-T המיוחדת של הסנטריקס מאפשרת נגישות לכל האיזורים הבעייתים, כמו ממש מאחורי האוזן. המכונה חותכת באופן חד בגובה 0.8 מ"מ מבלי למשוך בשיער ומבלי לתלוש אותו. מעצבי השיער שכבר משתמשים בסנטריקס שנים ארוכות מעידים כי היא בעלת מנוע חזק וסוללה נטענת שעושה את העבודה ואמינה ביותר. הסנטריקס פועלת ללא כבלים ומאפשרת שימוש קל ומרחב תנועה מירבי למעצב השיער. העיצוב שלה  מתאים למשתמש ימני או שמאלי והאחיזה בה נוחה בשל היותה ארגונומית. סט של סנטריקס מסופק עם 3 מסרקיות: 2, 4, 8 מ"מ והיבואן, וולדן, מעניק שנה אחריות ושירות.

מכונת תספורת סנטריקס מבית וולדן

מכונת תספורת סנטריקס מבית וולדן

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.