יש מלך חדש בשכונה וקוראים לו גיא טאנג

עם יותר ממיליון ו-300 אלף עוקבים באינסטגרם, 992 אלף מנויים לערוץ היוטיוב, 776 אלף מעריצים בפייסבוק ו-33 אלף עוקבים בטוויטר, גיא טאנג הוא ללא ספק אחד ממובילי דעת הקהל החזקים ביותר בתעשיית עיצוב השיער כיום.

השם גיא טאנג Guy Tang (או גאי, איך שבא לכם) הוא כבר מזמן שם שכמעט כל מעצב שיער מכיר. מדובר בסלבריטי בתעשייה. טאנג מוכר היטב בזכות עיצובי השיער מרהיבי הצבעים שלו אך גם בשל היותו מלך של ממש בביצת הרשתות החברתיות. טאנג נמצא בכל מקום: לא רק בפייסבוק וביוטיוב, הוא גם בסנאפצ'ט ובפריסקופ. בכל מקום שתרצו – הוא שם.

לשם השוואה, רק כדי שנבין את המספרים: לפטריק קמרון יש רק 4,500 עוקבים באינסטגרם, לטוני אנד גיא UK, קצת פחות מ-24 אלף עוקבים. ללוריאל פרופסיונל 40 אלף (יש פריז ויש אנגליה בנפרד) לוולה פרופשיונלס 180 אלף. נכון, גיא טאנג לא מגיע למספרים של בר רפאלי עם 2.2 מיליון עוקבים או ברק אובמה עם 6.8 מיליון והוא ממש רחוק מהדוגמנית ג'יג'י חדיד שחולשת על 15 מיליון עוקבים או ביונסה המלכה שנמצאת גבוה גבוה באולימפוס עם 65 מיליון עוקבים. בכל זאת, במימדים של מעצב שיער (ובסופו של יום, גם גיא טאנג מגדיר עצמו כמעצב שיער), 1.3 מיליון עוקבים הוא דבר יוצא מגדר הרגיל.

גיא טאנג - מלך הרשתות החברתיות והאיש שהגדיר מחדש את האומברה והבליאג'

גיא טאנג – מלך הרשתות החברתיות והאיש שהגדיר מחדש את האומברה והבליאג'

טאנג מכנה את עצמו "אקטיביסט שיער" ומבהיר ללא התנצלויות שהוא אינו מקבל קליינטים חדשים כרגע. האמת, הוא פשוט לא יכול! לוח הזמנים של האיש עמוס יותר משל האפיפיור עצמו עם מופעים בכל מקום אפשרי על פני הגלובוס, ראיונות, הופעות טלויזיוניות, הדרכות על במות ועוד המון עשייה בתחום השיער. הוא מזוהה עם המותג OLAPLEX כפרזנטור בינלאומי, נודע בשל ההתמחות שלו בבליאג', אומברה וצבעי שיער אופנתיים. נכון יותר יהיה לומר שגיא טאנג הוא האופנה. עם כל כך הרבה עיניים שנשואות לכל תמונה שמעלה האיש לערוצי המדיה החברתית של, ללא ספק שטאנג שולט בטרנדים ויכול להכתיב גם את הטרנד הבא.

גיא טאנג, שנולד ביולי 1981 בעיר טולסה, במדינת אוקלהומה, ארצות הברית, סיים לימודים בבית ספר ליופי ועבר קורסי הכשרה אצל פול מיטשל. הוא מספר כי הושפע משמעותית מוידאל ששון ומהדיוק שבגזירות שלו. "לא רק הדיוק, אלא גם העובדה שוידאל ששון הקדים את זמנו. זה ללא ספק נתן לי השראה רבה". מספר טאנג. מעבר להיותו מנטור ומדריך שמאות אלפים עוקבים אחר כל סרטון הדרכה שלו ביוטיוב, בפריסקופ ובעמוד הפייסבוק שלו, טאנג הוא גם הפרזנטור הבינלאומי הרשמי של אולפלקס OLAPLEX, המוצר ששינה לאחרונה את פני תעשיית עיצוב השיער בעולם ומשווק בישראל בלעדית על-ידי גדעון קוסמטיקס. "אני יכול לומר בכנות ש-OLAPLEX הוא נשק שכל מעצב שיער חייב בארסנל שלו. בכל פעם שאני מתלבט לגבי השיער של הלקוחה שלי, אני פונה לאולפלקס שעושה את העבודה ונותן תוצאות מדהימות".

guy-tang-אולפלקס5

חית במה – גיא טאנג מדהים את היכולות הפנומנליות שלו במשחקי צבעים

guy-tang-אולפלקס7

מתוך עמוד הפייסבוק של גיא טאנג – מקפיד להעלות יצירות כל הזמן

guy-tang-אולפלקס8

מכתיב אופנה – איפה היה האומברה ללא גיא טאנג?

guy-tang-אולפלקס1

המאסטרו של הבליאג' – הקינג של האומברה – גיא טאנג

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.