ליהיא גרינר עושה את זה לאגו

ליהיא גרינר, פליטת הריאליטי שלא מתכוונת להיעלם לכם מהמסך, נפרדה משיערה לעיני המצלמות כחלק מקמפיין למוצרי השיער של חברת EGO והצליחה להיכנס כאייטם לכל מדיה רכילותית שרק תחשבו עליה. תעלול יח"צני? לפי כמות התגובות והעניין שיצר המהלך, לעמירם רוזליו, האיש מאחורי המותג, נותר רק לחייך.

גם אם אתם צרכני תקשורת ומדיה מתחת לממוצע, סביר להניח שכבר נתקלתם באייטם הבא: ליהיא גרינר, פליטת האח הגדול, אחת ה"ריאליטי-סלבס" הכי חרוצה בלשמור על עצמה בפריים, עושה קרחת כחלק מקמפיין למוצרי השיער של חברת אגו.

את המהלך יזמו יחד היח"צן יריב נתי והבעלים של חברת אגו, עמירם רוזליו, והמטרה המוצהרת, מעבר לבאאז התקשורתי המטורף שיצר "אירוע הגילוחה של ליהיא" היא להבריא את שיערה של גרינר, שסבל רבות מצבע, החלקות, תוספות ומה לא. גרינר הסכימה, תמורת שכר כמובן, להפוך לפרזנטורית של חברת אגו שתלווה אותה בתהליך שיקום והבראת השיער תוך שימוש במוצרי החברה שתכליתם שיקום שיער ניזוק כתוצאה מפעולות כימיות.

לטובת הגיזוז, נרתמו "עופר G מעצבי שיער" ובאור הפלאשים של צלמי הפפארצי ומצלמות "חדשות הבידור", הפך את גרינר לסוג של נינט בעוד ארוסה, הדוגמן יוסי צברי מביט מהצד.

גם אלו שלא מתלהבים מהבחורה שרוב הזמן היא מאוד "אקסייטד" לא יוכלו להתעלם מהפרסום שיצר המהלך. ערוץ 2, ערוץ 10, חדשות הבידור, גיא פינס, כל אתר אינטרנט אפשרי, מהדורות העיתונים ואפילו מקומונים לא פסחו על איזכור התספורת ובאותה נשימה גם ציינו את הספונסר שעבורו התקצצה הגרינר, חברת EGO.

תעלול יח"צני? אולי. אבל גם אם כן, בהחלט מדובר בתעלול מוצלח. עובדה, אתם קוראים על זה. לא?

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.