האלטרנטיב הייר שואו – עשרים צוותים בינלאומיים

"מופע השיער האלטרנטיבי", האירוע הנפלא של תעשיית השיער, יתקיים גם השנה בסוף היום השני לתערוכת סלון אינטרנשיונל 2015. המופע נושא את השם AURORA, בתרגום חופשי מספרדית: שחר.

האלטרנטיב הייר שואו 2015 יתקיים ב-11 באוקטובר, בשעה 20:00 באולם ה"רויאל אלברט" המפואר (The Royal Albert Hall, London) שבלונדון ומבטיח להיות גדול ומרשים יותר: 20 צוותים בינלאומיים נבחרו השנה להציג את יצירותיהם על הבמה ותוך כדי כך לתרום להשגת המימון הנחוץ למלחמה בלוקמיה. האירוע, הנושא את דגל העלאת המודעות וגיוס כספים למלחמה במחלה ולמחקר רפואי בנושא, הוקמה על ידי טוני ריזו האגדי, מי שהקים את רשת מספרות Sanrizz והוא אחד מעמודי התווך של תעשיית עיצוב השיער בבריטניה. קרן הצדקה שמנהל ריזו עוזרת למשפחות ולילדים חולי לוקימיה להתמודד בתקופה הקשה בה הם נלחמים במחלה.

יהיה זה מופע השיער האלטרנטיבי ה-33 במספר והוא יסמן את סיומם של 12 חודשים מרגשים של עשייה שהחלו במופע הקודם שנשא את השם LEGENDS. בניגוד למה שחושבים רבים, העשייה של עמותת הצדקה שטוני ריזו עומד בראשה, מתקיימת לכל אורך השנה ומגוונת בפעילויות. כך למשל התקיים ממש לאחרונה, ב-7 ביוני, מירוץ בפארק בלונדון "למען הילדים". מתנדבי העמותה מלווים קבוצה של הורים לילדים הנאבקים במחלה, יחד עם הילדים כמובן, לטיול שנתי מרגש ביורודיסני.

האלטרנטיב הייר שואו 2015 - מופע ייחודי ויוצא דופן שאסור לפספס

האלטרנטיב הייר שואו 2015 – מופע ייחודי ויוצא דופן שאסור לפספס

5,000 הצופים שממלאים את האולם הענק בכל שנה, רוכשים כרטיסים המהווים תרומה משמעותית למלחמה במחלה. גם צוותי מעצבי השיער שעולים על הבמה, בהתנדבות מלאה, עושים זאת למען המטרה החשובה ומתוגמלים בחשיפה אדירה, שכן האירוע עצמו הפך לאחת מפנינות אירועי אופנת השיער בלוח השנה הלונדוני.

חלק נוסף של הערב מוקדש להענקת פרסי החזון (the Visionary Award) בהשראתו של אנתוני מאסקולו, אחד מארבעת האחים לבית מאסקולו: ברונו, אנתוני טוני וגיא. מטרת הויז'נרי אוורד היא לאתר את הכישרונות החדשים הצומחים בתעשיית עיצוב השיער. בשנים האחרונות הרעיון המקורי גדל והפך לתחרות צילום בינלאומית עם 2 קטגוריות: קאט אנד קולור מסחרי ואוונט-גארד. המועמדים הסופיים מוזמנים להציג את העיצובים שלהם במהלך הערב בו מוכרזים הזוכים. כמו כן, מוענקים במהלך הערב פרסים על יצירות מראות שיער במדיה הגידיטלית ובמדיה המודפסת.

האלטרנטיב הייר שואו הוא כבר מזמן הרבה יותר מאירוע צדקה. זהו אירוע שמספק לאנשים בתעשייה השראה, מהווה מוקד אופנתי ובמה לאמירה יצירתית בתחום השיער והוא ללא ספק אירוע שאסור להחמיץ. אם כבר הגעתם ללונדון לתערוכת סלון אינטרנשיונל, אל תרשו לעצמכם לפספס את הערב הזה.

נותני החסות לאלטרנטיב הייר שואו 2015 הם: וולה, טיגי, קרן הצדקה של אנתוני ופאט מאסקולו, שוורצקופף פרופשיונל, מותג המברשות דנמן, רבלון פרופשיונל ופאראלוקס, מותג הפנים שמוכר בישראל בשם "הפן של איתמר".

בין צוותי עיצוב השיער שיופיעו על הבמה אפשר למצוא שמות כמו אלאן אדוארדס מבריטניה, קרלו ביי מאיטליה, דימיטרי וינוקורוב מרוסיה, קלאוס פטר אוקס מגרמניה, אי סלון מאוסטרליה, סאנריז, סאקו וטיגי מבריטניה ועוד רבים וטובים.

אלטרנטיב הייר שואו 2015 - עשרים צוותים מהמובילים בעולם יגיעו ללונדון ויופיעו על במה אחת, למען מטרה אחת.

אלטרנטיב הייר שואו 2015 – עשרים צוותים מהמובילים בעולם יגיעו ללונדון ויופיעו על במה אחת, למען מטרה אחת.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.