אחת הבמות שבמשך ארבעה ימים הציעו למבקרי תערוכת היופי הגדולה ברוסיה הדרכות לאורך כל היום, היתה הבמה של J Academy, האקדמיה של המותג האיטלקי ז'אן פול מינה.
אמנם תערוכת אינטרשארם במוסקבה שנערכה בחודש אוקטובר האחרון הציעה הרבה יותר דוכני מכירה ופחות במות הדרכה מאשר תערוכת סלון אינטרנשיונל בלונדון, שנערכה כשבוע לפניה, אך אינטרשארם התפרשה על פני שטח כמעט כפול מזה של אחותה הבריטית. כמה במות באינטרשארם היוו מוקד משיכה למעצבי שיער שהגיעו להתעדכן וללמוד ולצפות במעצבי השיער על הבמה. מלבד הבמה של מון פלטין פרופשיונל במוסקבה, שעליה כבר סיפרנו לכם, אחת הבמות שעוררו עניין הייתה הבמה של המותג האיטלקי ז'אן פול מינה.
הבמה של J Academy, שהיא למעשה האקדמיה של המותג, הציגה לאורך כל ימי התערוכה שני מעצבי שיער על הבמה לצד הסברים מקיפים על המוצרים והפילוסופיה של המותג.
מי שכבר עבר ליד הבמה, עצר לרגע להצטלם עם הבובה המהלכת בדמותה של פחית הצבע האורגני של ז'אן פול מינה.
בישראל, משווקים מוצרי ז'אן פול מינה על ידי מוד קוסמטיקס, שמייבאת ומשווקת בארץ גם את מוצג השיער המקצועי יונסאיי מספרד. לאחרונה גם קיימו ז'אן פול מינה ישראל הדרכה ראשונה מתוך סדרת הדרכות למעצבי שיער. ההדרכה התקיימה בחיפה והשתתפו בה כ-60 מעצבי שיער. את החומר הלימודי והצגת המוצרים ויכולתיהם בציגו מנהלי רשת מספרות Heads המשמשים בין השאר גם כמדריכים של ז'אן פול מינה בישראל.