בקו שלהם: מספרת "MAY קו" שומרת על משפחתיות כבר ארבעים שנה

מי שיכנס בשעריה של מספרת MAY קו בבת-ים, ירגיש מיד באוירה שונה. "זה הקסם של המשפחתיות שמלווה אותנו מרגע שהוקמה המספרה" מסביר מורדי אוזדטו שאוחז במספריים כבר למעלה מ-25 שנה.

שמותיהם של שלושת השותפים במספרה מרכיבים את שמה, ראשי התיבות של אבי, איציק (יצחק) ומורדי, שלושה שותפים ובני משפחה, חוברו יחד כדי ליצור את השם "MAY קו", מספרה משפחתית ששמה הולך לפניה.

אבי אוזדטו פתח את המספרה בשנות ה-70 במלון אסטוריה בתל-אביב, שלימים שינה את שמו והפך למה שאנו מכירים כיום כמלון דן פנורמה. בהמשך הצטרף אליו כשותף בשנת 90 איציק פרסקו, גיסו. יחד, העבירו את המספרה (מספרת אבי ז'אק) לבת-ים, למלון סאן המיתולוגי. מורדי אוזדטו, בנו הבכור של אבי, הצטרף בשנת 93 בתור נער, בגיל 15 והמספרה קיבלה את שמה הנוכחי: "מספרת MAY קו".

מיי-קו-1

אבי אוזדטו מדריך על הבמה. מימין, מורדי.

אווירה ייחודית של משפחתיות במספרה

"אם תבקשו ממני לשים את האצבע על משהו אחד שמאפיין את המספרה, אני מאמין שהמילה משפחתיות תהיה בהחלט מילה מייצגת", אומר מורדי אוזדטו, הצלע הצעירה במשולש השותפים המרכיבים את העסק. "היות והמספרה הוקמה על ידי אבי, אבא שלי, יחד עם ז'אק אחיו, דוד שלי, זכרו לברכה, כבר בשורש הקמתה היא היתה משפחתית. מאוחר יותר הצטרף הגיס איציק, ואני בתור דור שני." מספר מורדי. "אך המשפחתיות היא לא רק בקשר הביולוגי בינינו – המשפחתיות היא גם בהרגשה שאנחנו מעניקים ללקוחות שלנו. יש סוג של קסם מיוחד ואוירה של בית כשנכנסים למספרה וזה בהחלט מורגש. יחד עם המקצועיות הבלתי מתפשרת והניסיון רב השנים, המשפחתיות היא סיבה נוספת לכך שיש לנו לקוחות של עשרות שנים שלא יחליפו את השירות שהם מקבלים אצלנו בעד שום חלופה".

מיי-קו-2

מורדי, איציק ואבי ברגע של סלפי משולש.

מעבר לכך שנולד להיות בנו של מעצב שיער, במשפחה של מעצבי שיער, חיידק האהבה לתחום תפס את מורדי כבר כשהיה נער צעיר. היה די ברור שזו היא הדרך המקצועית שיאמץ לעצמו בהמשך חייו הבוגרים וכבר בבחירת מסלול הלימודים, הלך ללמוד את המקצוע ברשת אורט בתל-אביב ושילב לימודים בבקרים עם עבודה במספרה אחר הצהריים.

בהמשך, התגייס מורדי בתור לוחם ומאוחר יותר עבר להיות ספר צבאי בפיקוד צפון. כמו רבים שאחזו במספריים בתקופת שירותם הצבאי, גם מורדי ניצל כל רגע של חופשה להגיע למספרה, לעבוד, ללמוד ולהתמקצע.

איציק פרסקו, למד עיצוב שיער בבית הספר המקצועי אורט ספיבאק וכבר בתחילת דרכו התגלה ככשרון בתחום וזכה במקום הראשון מבין כל המתמודדים בבתי הספר.
השלושה, אבי, איציק ומורדי מקפידים להשתתף בהשתלמויות וללמוד כל הזמן. "חשוב לנו להתחדש ולחדד את הידע שלנו בהתאם למה שקורה ברחבי העולם, בצמוד לטרנדים העולמיים שמוצגים על הבמות באירופה" אומר איציק. בין השאר הספיקו השלושה לעבור קורסים והשתלמויות בבתי הספר והאקדמיות המובילות בעולם וביניהם, אקדמיית וידאל ששון, פול מיטשל ואחרים. גם כשמגיעים כוכבים ומדריכים ידועים לארץ, כמו גאי טאנג בישראל, תמצאו בקהל את מעצבי השיער של מספרת MAY קו.

מיי-קו-4

מספרת MAY קו

התמחות בכימיה ודרך ארוכה עם המותג "מון פלטין"

אבי, איציק ומורדי מעצבים, צובעים, גוזרים ומעניקים ללקוחותיהם את כל השירותים של מספרה אבל התשוקה האמיתית שלהם היא לצבע. "כימיה היא ללא ספק ההתמחות שלנו במספרה" מסביר מורדי. "הנסיון רב השנים של שלושתנו הצטבר לכדי מומחיות של ממש וככל הנראה זו גם האהבה הגדולה שלנו – צבע."

את העשייה במספרה מלווה המותג "מון פלטין פרופשיונל" מתחילת הדרך. "אנחנו עובדים עם מון פלטין מהיום הראשון שבו נוסדה החברה ועד היום." מספר מורדי ומוסיף "יש קשר מיוחד עם החברה הנהדרת הזו ועם האנשים שעושים את המותג מון פלטין, אבל מעבר לכך, המוצר האיכותי הוא שמנצח, כי הלקוחות הן אלה שנותנות את הטון ואם אין תוצאות, כל קשר חברי לא יעזור. עם מון פלטין יש תוצאות מדהימות והדרישה מגיעה מהלקוחות שרואות את ההבדל. הרמה כל הזמן עולה והיום המותג מון פלטין מוביל את הענף – לראייה: צבעי האנטי ברייק, שהם, אני יכול לומר זאת בוודאות, מהטובים בעולם".

"בנוסף לצבעי האנטי ברייק של מון פלטין, לסדרת הפאשניסטה החדשה שמטריפה את הלקוחות ולסדרות הטיפוח שעפות אצלנו מהמדף כמו לחמניות חמות, אבקות ההבהרה של מון פלטין הן מוצר שאנחנו צורכים במספרה בכמויות. אני מכיר היטב את כל המתחרים ובגלל כמות העבודה שיש במספרה, יש לי הרבה ניסיון. ללא ספק הבהרת האנטי ברייק של מון פלטין היא הטובה ביותר שעברה תחת הידיים שלי".

מיי-קו-8

מורדי, איציק ואבי במספרה

 

מיי-קו-3

 

 

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.