מון פלטין פרופשיונל על הבמה בתערוכת אינטרשארם במוסקבה

מון פלטין פרופשיונל על הבמה במוסקבה: מעצבי השיער הישראלים כבשו את לב הקהל עם גזירות עדכניות ותסרוקות ערב, במסגרת תערוכת אינטרשארם

המותג הישראלי הבינלאומי מון פלטין ממשיך לכבוש במות ברחבי העולם – והפעם, בתערוכת היופי הגדולה ברוסיה, אינטרשארם 2017. משלחת ישראלית של מנהלי החברה יחד עם צוות של ארבעה מעצבי שיער מובילים, השתתפה לאחרונה בתערוכה שנערכה במרכז הירידים הענק במוסקבה, תערוכה שהתפרשה על פני שני מפלסים וארבעה אולמות שחוברו יחדיו.

חורף2018-מון-פלטין-12

מעצבי שיער מתגודדים סביב במת מון פלטין בתערוכת אינטרשארם מוסקבה

"כחלק מהפעילות הבינלאומית של מותג מון פלטין, הגענו לתמוך במפיץ המקומי שהשתתף בתערוכה", הסביר עודד נעים, מנהל השיווק של המותג. "מעצבי השיער שהגיעו מישראל לא הצליחו לרדת מהבמה ולשמחתנו הקהל התאסף סביב הבמה שלנו, כל יום מפתיחת התערוכה ועד נעילתה".

בין מעצבי השיער שהגיעו להציג על במת מון פלטין בתערוכת אינטרשארם: דנית אנקר מחולון, ארז בן הרוש מבת-ים, גבי מיסחייב מראשון לציון ואודי צמח מחיפה.

אודי-צמח-מון-פלטין

תור ארוך לצד הבמה של מון פלטין בתערוכה

תוך זמן קצר נוצר תור לצד הבמה, של מבקרות ומבקרים בתערוכה, ברובם מעצבי שיער, שביקשו לעלות ולהתיישב כדוגמני הדגמה, על הכסאות שהוצבו במרכז הבמה. "למרות שהצוות המקומי דאג למספר דוגמניות להדגמה, הופתענו מהכמות של הקהל שהתאסף וממספר המבקרות שביקשו לקבל תספורת או תסרוקת על הבמה" מספר מעצב השיער אודי צמח. "בין ה'דוגמניות' שלנו היו גם כאלו שהגיעו לבמה שלנו גם בשנה שעברה ובאו במיוחד לקבל תספורת מיוחדת גם השנה".

mon-platin-intercharm-2017-

מכירת מוצרי מון פלטין בדוכן בתערוכת אינטרשארם 2017

mon-platin-intercharm-2

עשרות מוצרי מון פלטין שמשווקים כרגע במספרות בשוק הרוסי. הדוכן בתערוכת אינטרשארם

תערוכת אינטרשארם 2017, שזו השנה ה-24 לפעילותה, אירחה 1,174 מציגים מ-37 מדינות, המספר הגדול ביותר של משתתפים מאז הקמתה. ישראל, שמככבת בתערוכה כבר שנים, נחשבת למוקד משיכה למבקרים בתערוכה בזכות המוניטין שזכו לו מוצרים ישראלים בשוק הרוסי, הנחשבים לאיכותיים במיוחד, חדשניים ויוקרתיים.

מרכז הדרכה חדש במוסקבה: מון פלטין סנטר

בחודש דצמבר, לקראת סוף שנת 2017, יפתח במוסקבה "מון פלטין סנטר", סלון דגל של המותג הישראלי שישמש כמרכז הדרכה והכשרה למעצבי שיער, סלון יוקרתי על טהרת מוצרי מון פלטין ומרכז מכירה למוצרי החברה.

"אנו נרגשים לקראת פתיחת מון פלטין סנטר ומאמינים שהוא יהפוך למוקד עליה לרגל של מעצבי שיער מכל רחבי רוסיה ואף למרכז הדרכה שיארח קבוצות בינלאומיות" מסבירה ליליה ממאבה, מעצבת שיער מובילה ומדריכה בכירה של מון פלטין רוסיה. "ללא ספק, מון פלטין סנטר במוסקבה יהווה שלוחה של החברה בישראל, במטרה להוביל הדרכות מקצועיות, טרנדים עיצוביים מעודכנים והסבר מפורט על המוצרים החדשניים של מון פלטין".

מון פלטין פרופשיונל הינו מותג ישראלי, שהוקם לפני כ-25 שנה ומשווק צבעי שיער, מוצרי עיצוב וטיפוח לשוק המספרות המקצועי בכ-54 מדינות ברחבי העולם. בישראל, זוכה המותג מון פלטין פרופשיונל, מבית א. משי תעשיות קוסמטיקה בע"מ, לנתח שוק בלתי נתפס של 84% מהמספרות, המחזיקות על המדף או ב'מטבחון' חומרי עבודה של מון פלטין.

ליליה-ממאבה-אינטרשארם-מון-פ

מעצבת השיער ליליה ממאבה, אלופת עולם פעמיים בתסרוקות. תשמש כמדריכה ראשית של מון פלטין סנטר במוסקבה

דנית-אנקר-אינטרשארם-מון-פלט

מעצבת השיער דנית אנקר על במת האינטרשארם, מוסקבה

גבי-מיסחייב-אינטרשארם-מון-פ

מעצב השיער גיב מיסחייב מראשון לציון על במת האינטרשארם, מוסקבה

ארז-בן-הרוש-אינטרשארם-מון-פ

מעצב השיער ארז בן הרוש מבת ים על במת האינטרשארם, מוסקבה

חורף2018-מון-פלטין-77

חלק מעיצובי השיער שביצעו הפרזנטורים של מון פלטין במהלך ימי התערוכה

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.