גם לתלתלים מגיע: חדש ממותג מון פלטין – פאשניסטה טקסטוריזינג ווייב

במותג השיער הבינלאומי מון פלטין דואגים גם לעיצוב השיער של המתולתלות: מוצר חדש בסדרת פאשניסטה מציע עיצוב תלתלים רכים ונעימים באמצעות נוזל שהופך לקצף, נספג בשיער ומעשיר אותו בלחות ומונע קירזול. תזכרו את השם: פאשניסטה טקסטוריזינג ווייב.

ייעוד המוצר: עיצוב תלתלים רכים ונעימים – בדרגת קושי 3 – מדיום ובריכוך עדין.

למי מיועד המוצר? נשים בעלות שיער גלי עד שיער מתלתל (לא מקורזל/אפרו).

מה המוצר עושה בפועל? נוזל שהופך לקצף בעזרת משאבת קצף ייחודית ונספג בשיער, משרה על השיער לחות מוגברת וסוגר את השיער בדרגת קושי 3 כך שבפועל, המוצר נותן לחות ומעצב במקביל ובנוסף מונע פרייז וקרזול.

פאשניסטה טקסטוריזינג ווייב Fashionista Texturizing Wave Mousse

mon-platin-fashionista--12

קצף אוורירי וקליל המעניק לחות מוגברת לסיב השיער ועוטף במהירות את קבוצת השיער לתלתל מוגדר ומעוצב ונותן אפשרות לשליטה בנפח לפי אופי העיצוב. בעיצוב מהשורש כלפי חוץ נייצר נפח ובעיצוב מהתלתל כלפי השורש, נייצר הפחתה משמעותית של נפח.

"הודות לפורמולציה מדויקת נטולת אלכוהול, נטולת שמנים ונטולת מלחים – המוס מתפקד כנוגד קרזול ומעצב תלתל איכותי, נעים ובעל תנועה בלתי מוגבלת, אשר
אינו משאיר את השיער דביק ומפחית חשמל סטטי." מסביר מעצב השיער ופרזנטור מון פלטין טל חיים. "פאשניסטה טקסטוריזינג ווייב מוס משרה על השיער ניחוח עוצמתי לאורך זמן ותחושת קלילות ואווריריות".

אופן השימוש: ליצירת תלתל ללא נפח יש להניח את המוס על כפות הידיים ולעסות ישירות על השיער מהקצוות לכיוון השורש, תוך כדי תנועת כיווץ השיער לתלתל. לסיום ניתן לייבש בעזרת דיפיוזר. ליצירה של תלתל ונפח מקסימלי יש להניח מוס על הידיים ולהתחיל במריחה מהשורש תוך כדי תנועת אצבעות מהשורש כלפי חוץ ולסיום למרוח על שאר השיער. לסיום לייבש בעזרת פן או לעצב בצורת תלתל עם דיפיוזר.

250 מ"ל

mon-platin-fashionista--5

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.