"דמיון הוא תחילת היצירה" מסביר מעצב השיער גבי דנהירש

"מאז שהייתי ילד האומנות היתה מרכז חיי" אומר גבי דנהירש, אחד ממעצבי השיער המובילים של וולה פרופשיונלס ישראל ומסביר: "ציור, פיסול ושיער תמיד היו בראש מעייני. חקרתי צורות גיאומטריות, אנטומיה, פרופורציות וכימיה מתוך סקרנות". כיום המספרה של גבי, הממוקמת ברחוב עוזיאל ברמת-גן, היא מוקד היצירה שלו ובה הוא מצליח לבטא את האמנות שבו, דרך עיצובי השיער.

"כבר בשלב די מוקדם של חיי מצאתי חיבור לעולם האופנה. חקרתי את משמעות הקונטרסטים והצבעים וידעתי כי אמצא את פרנסתי בעיסוק בדבר, שאני כה נמשך אליו. אני בוגר בית הספר ״בליך״ ברמת-גן שבו למדתי במגמת מוסיקה. אך למרות אהבתי למוסיקה, החיבור לשיער היה מהרגע, שבו הבנתי, כי מתוך המראה הכללי שלנו, השיער – הוא הדומיננטי יותר מהכל והכל מתחיל בו."

gabi_danhirsh_wella_3

עוקב בקנאות אחר הטרנדים האחרונים והמגמות באופנה

גבי דנהירש בן ה-40, נשוי לענבל ואב לשלושה,  מעצב שיער כבר 23 שנה. את דרכו המקצועית החל כאשר למד עיצוב שיער אצל שוקי זיקרי כבר בגיל 17. "אחרי הצבא, התקבלתי לעבוד באחת המספרות המובילות בלוס אנג'לס. זו היתה חוויה נהדרת מבחינתי ומקום מצויין ללמוד בו ולהתקדם ולכן השקעתי את מירב מרצי במטרה להיות הטוב ביותר שרק אפשר. הצוות במספרה, זיהה את המוטיבציה הגבוהה שלי והדביק לי את הכינוי "ילד פלא". למרות המחמאה, ידעתי תמיד שעלי לתת את כל כולי כדי להתקדם. הייתי ביישן, פרפקציוניסט ועקשן. כל יום הגעתי למספרה לפני כולם והלכתי אחרון. רציתי רק ללמוד ולהתפתח. השתדלתי שלא לעשות טעויות מפני שרציתי תמיד להיות הטוב ביותר. ההתחלה כמובן לא הייתה קלה אך הצלחתי בתקופה בארצות הברית לספוג המון. חייתי את עיצוב השיער כל יום וכל שעה."

gabi_danhirsh_wella_9

אחרי תשעה חודשים ארוכים, חזר גבי דנהירש לישראל והמשיך בשגרת הלימודים שלו וברכישת הידע. הפעם במסגרת השתלמויות שיער בטוני אנד גיא ובששון אקדמי. "הסוד הוא, בדיוק כמו היום: לעולם לא להפסיק ללמוד ולהיות צמא לחידושים ולהעשיר את עצמך בידע מקצועי" הוא אומר. "גם היום, אני מקפיד ללמוד את כל מה שיש לאופנה העכשווית להציע ועוקב בקנאות אחרי החידושים, המגמות והטרנדים שיוצאים מבירות אופנת השיער ברחבי העולם."

gabi_danhirsh_wella_10

קווים נקיים וגזירות מדויקות

בשנת 2002 פתח גבי דנהירש את המספרה הראשונה שלו. הוא מעיד כי השנים הראשונות, כמו בכל עסק חדש, היו קשות מאוד כלכלית ונפשית "אבל תמיד הרגשתי שאני עושה משהו נכון לא וויתרתי. היום אני מחזיק במספרת צמרת ברמת-גן ומשמש כאחד ממעצבי השיער המובילים של וולה פרופשיונלס ישראל. הסגנון שלי הוא מאוד ברור למי שבאה אלי לסלון: קווים נקיים וגזירות מדויקות. אפשר גם לתאר זאת בצורה הבאה: כל מה שמשתלב ולא משתלט, אסטטיקה בעבודה בשילוב כלים וחומרים איכותיים ללא פשרות".

"היות ואני מתמחה בכימיה וגזירות, החיבור שלי לוולה פרופשיונלס ישראל הוא מאוד טבעי. המותג הוא מותג מוביל, בינלאומי, והחברה מציעה מגוון אין סופי של צבעים וחומרים לכל מעצב שיער באשר הוא. העבודה עם הצבעים החדשים למשל, koleston perfect me plus מדוייקת מאוד. אני מצליח ליצור כל גוון שהדמיון רוצה. בנוסף הצבעים ללא ppd ppt דבר שחשוב מאוד ללקוחות שמפתחות אלרגיות, מרקם הצבע הינו איכותי, ללא ריח ובכיסוי 100% לבן והתוצאה שווה מהשורש עד הקצוות. אני מאוהב." אומר גבי דנהירש.

gabi_danhirsh_wella_4gabi_danhirsh_wella_8

"בשנת 2017 השתתפתי ב-trend vision, תחרות בין לאומית של וולה והגעתי לשישיה האחרונה. התחברתי לצוות המקצועי של המותג והיום אני מעצב שיער מוביל בוולה פרופשיונלס, יחד עם שורה ארוכה של מעצבי שיער מוכשרים מהשורה הראשונה של התעשייה בישראל. אני גאה להיות חלק ממותג הענק והבינלאומי וולה פרופשיונלס לצד המנ״כל עמית מנקי ומנהל ההדרכה עופר טורג׳מן. אני מדריך בדרך קבע בסטודיו וולה ובעשייה בלתי פוסקת ומהנה."

gabi_danhirsh_wella_5

הסוד הוא הצוות המוכשר והרציני שלי וקהל הלקוחות הנהדר

מי שירצה לחוש את האווירה במספרה ולצפות בעבודות ויצירות של גבי דנהירש, יוכל להציץ בעמוד האינסטגרם שבו כ-13 אלף עוקבים וסטורי פעיל שמספר את הסיפורים הקטנים של יצירות הצבע במספרה מדי יום. גבי מציין כי הסוד להצלחה טמון גם בהרכב הצוות המוכשר שלו: "יש לי צוות של חמישה מעצבי שיער מוכשרים ופרפקציוניסטים. יש להם חלק גדול בהצלחה ואנו עובדים יחד ונהנים יום יום מהעשייה במספרה. המקום כולו מנוהל ביד רמה על ידי אשתי היקרה, ענבל דנהירש שיחד איתי משרה במספרה אוירה של אסטטיקה ורצינות. לפעמים משתמשים בזה כסיסמה, אבל אצלנו זה אחד מהדברים שמנחים אותנו לאורך כך הדרך: השירות אצלנו הוא מעל הכל." מסביר דנהירש. "קהל הלקוחות הנאמן והנהדר שלי הוא כמו משפחה. פוקדות את הסלון לקוחות רבות יום יום שכל אחת מבחינתנו היא הכי חשובה שיש. ביניהן גם חברות כנסת, ידועניות ומפורסמות. כולן אצלנו מקבלות יחס VIP. אני מודה לאלוהים כל יום מחדש על הזכות שניתנה לי לשרת את הקוחות שלי, ליצור ולעשות את מה שאני כל כך אוהב."

המוטו של גבי: ״דמיון הוא תחילת היצירה. אני מדמיין את מה שאני רוצה, רוצה את מה שדמיינתי ולבסוף יוצר את מה שרציתי.״

gabi_danhirsh_wella_1gabi_danhirsh_wella_2    gabi_danhirsh_wella_6     gabi_danhirsh_wella_11

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.