מעצב לנשות השרון את הראש: דודי סבאג

המסלול של מעצב השיער דודי סבאג למספרה הנוכחית שלו בכפר סבא, מתחיל בדימונה ועובר דרך אילת. כיום, כשהוא בן 32, עצמאי כבר 17 שנה, דודי מסמן לעצמו את היעד הבא, פיתוח קו המוצרים החדש שלו שמשווקים בישראל, הולנד וגרמניה, לשווקים נוספים בעולם.

הסיפור של מעצב השיער דודי סבאג, הבעלים של מספרת 360 מעלות בכפר סבא, מתחיל בעיר הולדתו דימונה.

"התחלתי כנער בן 13 לעבוד בחופש הגדול כחופף במספרה מקומית" מספר דודי על התחלת הדרך. "לא ידעתי, אבל כנראה שכבר שם התאהבתי במקצוע ובכל מה שקורה סביבו. בהמשך, עבדתי אצל אחד ממעצבי השיער הבולטים באיזור ודמות מיתולוגית בדימונה".

dudi-sabag-דודי-סבג-360-6

מעצב שהשיער דודי סבאג בהשתלמות בחו"ל

אם חשבתם שכאן מתחיל ונגמר המסע של דודי, טעיתם. כבר בגיל 15, עובר סבאג להתגורר באילת אצל דודו וממשיך לעבוד במספרה אילתית. "הכרתי במהלך העבודה אנשים מצויינים, שעד היום הם עדיין חברים טובים שלי." הוא מציין. בכלל, בשיחה עם דודי עולה שוב ושוב נושא החברותא וההנאה מהעובדה שמעצבי השיער בכל מקום בארץ, נפגשים באירועי הדרכה ובנסיעות המקצועיות לחו"ל, שם נוצרות חברויות והיכרויות שממשיכות הלאה למשך שנים.

עזב את אילת לאבן יהודה בעקבות האהבה

אז אם הסיפור מתחיל בדימונה וממשיך דרומה לאילת, כיצד קרה שדודי משנה כיוון ועובר בגיל 17 דווקא לאבן יהודה? "רצה הגורל ובאילת פגשתי את מי שעתידה היתה להיות אשתי. האהבה ניצתה והלכתי בעקבות הלב" הוא מספר. "ידעתי שהמקצוע שלמדתי טמון בקצות האצבעות שלי ואוכל לעסוק בו בכל מקום שבו אהיה. כך קרה שמצאתי את עצמי בגיל 17, פותח את המספרה הראשונה שלי בכפר סבא".

היום, כשהוא בסך הכל בן 32, מעסיק דודי סבא שלושה עובדים במספרה שלו, סלון 360 מעלות, שממוקם ברחוב ויצמן 1 בעיר. "מדובר בכיף גדול. האהבה שלי לעיצוב השיער ולמקצוע נובעת לא רק מהעובדה שמצאתי את התחום שאני מצטיין בו, אלא גם בגלל המגע עם האנשים, הלקוחות שמגיעים כל יום למספרה וממלאים אותה בשמחה ובאינטראקציה מרתקת." הוא מסביר. "גם הקשר שנוצר עם מעצבי השיער האחרים, הקולגות שאותם אני פוגש בהשתלמויות בארץ ובחו"ל, הוא דבר שאני מעריך מאוד. יש אנשים נהדרים בענף שלנו ובניגוד למה שאולי חושבים חלק, אנחנו מאוד מפרגנים זה לזה".

מרסי: קו מוצרים שמשווק בישראל ובאירופה

מלבד העשייה היום יומית שלו בטיפוח הלקוחות, דודי סבאג החליט ליצור קו מוצרים עצמאי שכיום זוכה להצלחה בהולנד ובגרמניה ומתפתח גם בישראל. "הרעיון המקורי היה לפתח ליין מוצרים שישווק באירופה ואכן כך עשינו. יצרנו מהמגוון העצום של המוצרים שאנחנו מכירים בעבודה במספרה, את התמהיל הנכון עבורנו ועזרת חברה המתמחה בפיתוח מוצרי טיפוח וקוסמטיקה לשיער, יצרנו נוסחאות למוצרים שמתאימים במיוחד לשיער פגום וכזה שעובר תהליכים של צבע והחלקות שיער."

dudi-sabag-דודי-סבג-360-16

קו המוצרים לטיפוח השיער – מרסי

ליין המוצרים, שזכה לשם "מרסי" כולל כיום חמישה מוצרים שנמצאים כרגע על המדף ושלושה נוספים בתהליכי פיתוח. "המוצר מתאים במיוחד לקהל הישראלי, עובד נהדר עם שיער עבה שעבר החלקות, צבעים והבהרות" מסביר דודי. מוצר הדגל בסדקרת מרסי הוא המסיכה: המרקם שלה מתאפיין בכך שהיא מאוד סמיכה, מעושרת בחמאת שיאה ובקרטין. לצידה מוצרים נוספים כמו הסרום של מרסי, המיוצר משמן זרעי ענבים ואינו שומני ובכך נעים למגע, קרם התלתלים של מרסי, לעיצוב תלתלים מושלמים בלי שיותיר הרגשה של שיער קשה והאמפולה של מרסי המיועדת לשיקום השיער לאחר צבע ומועשרת בקרטין טבעי. אחד המוצרים הנמכרים ביותר הוא השמפו של מרסי שמתאים בדיוק לשימוש בשיער לאחר החלקות, שכן הוא ללא מלחים מצד אחד ומאידך הוא מקציף כמו שמפו רגיל".

מתמחה בגוונים, בתספורות נשים ובהחלקות שיער

אחרי עשרות השתלמויות בארץ ובחו"ל, דודי סבאג מציע כיום ללקוחותיו מגוון רחב של שירותים במספרה.

"ההתמחות שלנו היא ללא ספק כימיה, צבעי שיער וגוונים, לצד תספורות נשים בקווים המעודכנים ביותר ולפי הטרנדים האחרונים." מסביר דודי. "כדי לשמור על הידע מעודכן ככל שניתן אני מקפיד לצאת להשתלמויות בחו"ל ולא רק בארץ וחוזר תמיד עם ערך מוסף וחידוד של הידע והיכולות". במסגרת ההשתלמויות הספיק דודי סבאג לקחת חלק גם בהשתלמות עיצוב שיער מעשית באקדמיית פרסונה במוסקבה ובהשתלמות עיצוב שיער מעשית באקדמיית ארטיסט בבוקרשט.

dudi-sabag-דודי-סבג-360-1

מאוהב במקצוע – דודי סבאג, סלון 360 מעלות, כפר סבא

dudi-sabag-דודי-סבג-360-12

מותג טיפוח לשיער – מרסי

dudi-sabag-דודי-סבג-360-13

Merci Beauty & Care – Hair Mask – SLS Free

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.