בשבוע שעבר, התכנסו מאות מעצבי שיער ואנשי תקשורת באקדמיה של לוריאל פרופסיונל בתל-אביב להשקת סדרת טיפוח מקצועית חדשה מבית מותג קרסטס פריז, שנשענת על רעיון "תכנית אימונים לקרקפת ולאורכי השיער בהדרכת מעצב השיער".
בשלושה סבבים לאורך היום, החלו במותג קרסטס פריז את השקת הסדרה החדשה RÉSISTANCE EXTENTIONISTE. הסדרה, הכוללת ארבעה מוצרים, מיועדת לאפשר למעצב השיער וללקוחה, להיכנס יחד ל"תכנית אימונים" שמטרתה הארכת השיער. נשמע מוזר? בקרסטס פריז דאגו להסביר.
מסקרים רבים שבוצעו ברחבי העולם, עולה כי אחד הרצונות הגדולים ביותר של אשה בנוגע לשיערה, הוא "שיהיה ארוך יותר". היות וזה כביכול עומד בסתירה עם ביקור במספרה (שמתוקף שמה, מספרת את השיער ומקצצת באורך שלו), החליטו בקרסטס פריז להעמיד לרשות מעצבי השיער כלים שיאפשרו לו לבנות יחד עם הלקוחה תכנית, סוג של תכנית אימונים, שבה מושם דגש על שמירה על בריאות השיער במטרה לאפשר לו לצמוח נכון ובריא וכתוצאה מכך להגיע לאחר תקופה מסוימת למצב של שיער ארוך יותר.
"תכנית האימונים של סדרת רזיסטנס אקסטנסיוניסט מבית קרסטס פריז, מחזקת את השיער מהשורשים ועד לקצוות" מסבירים במותג. "התוצאה היא שהשיער חזק ומחוזק, בריא יותר, ללא קצוות מפוצלים וללא שבירה. הסדרה מסייעת למעשה בתיקון עמוק של הקצוות המפוצלים, דבר המאפשר ללקוחה להאריך את השיער עוד יותר."
בהשקה נכחו מעצבי שיער מכל הארץ שקיבלו הסבר על המוצרים השונים, את הרקע שממנו צמח הרעיון, כולל נתונים מספריים המעידים על הרצון העז של נשים בשיער ארוך ברחבי העולם וגם בישראל. לאחר מכן אף נהנו מהנוכחים מהרצאה מרתקת של השף אסף גרניט שהצליח לקשר את עולם המטבח ממנו הוא בא, שירות הלקוחות במסעדה, ניהול צוות ויצירת מוניטין, לעולם עיצוב השיער שנראה דומה מתמיד לעולמו של השף הכריזמטי.