"הלקוחות הישראליות הן מהמעודכנות בעולם", קובע מעצב השיער דודי סבאג

"כשמדובר באופנת שיער והמירוץ אחר הטרנדים העכשיוויים, הלקוחות הישראליות מעודכנות הרבה יותר מהאירופאיות ובוודאי שיותר מהלקוחות בארצות הברית ובקנדה" אומר מעצב השיער דודי סבאג ומסביר כיצד מתמודדים מעצבי השיער הישראליים עם הצורך להיות מעודכנים כל הזמן בטרנדים האחרונים: "אנחנו לא מפסיקים להתעדכן בהשתלמויות מסביב לעולם".

לא פעם משווים את הנשים בישראל לאלו באירופה וביבשת אמריקה, בכל הקשור לאופנה. "לא רק בעיצוב שיער, גם בנושא של אופנת ביגוד, איפור, אקססוריז ועוד, אנחנו תמיד מחוברים למה שקורה ומה שחדש" אומר מעצב השיער דודי סבאג, הבעלים של סלון 360 מעלות בכפר סבא והבעלים של מותג טיפוח השיער מרסי. "ללא ספק, הנשים הישראליות מחוברות יותר מאלו באירופה לטרנדים החדשים ומוכנות לאמץ אותם בקלילות רבה יותר." אומר דודי. "הסיבה לכך נעוצה ככל הנראה בחיבור האדיר שלנו כישראלים למדיה".

dudi-sabag-דודי-סבג-360-4

דודי סבאג: "הנשים הישראליות מובילות באופנת השיער"

מחוברים לאופנת השיער דרך המדיה החברתית

הנתונים שעליהם מדבר מעצב השיער דודי סבאג הם נכונים: באופן לא מפתיע, הציבור בישראל הוא מהמובילים בעולם בצריכת מדיה חברתית. כמעט כולם בישראל מחוברים באיזו שהיא צורה לאחת מרשתות המדיה החברתית הפופולריות: פייסבוק ואינסטגרם. יש ציבור גדול של דוברי רוסית שמחובר לרשתות נוספות כמו קונטקטי למשל. זרימת המידע היא מהירה ומתחדשת כל הזמן.

אם נשווה למשל את מהירות הגלישה בישראל לזו בגרמניה, שנחשבת למעצמה טכנולוגית באירופה, נגלה שאנחנו גולשים בישראל במהירות כפולה כמעט מזו הנהוגה בגרמניה. מדוע? ככל הנראה משום שהצרכן הישראלי מחפש כל הזמן את הדבר הבא, את החדש, את המעודכן. איך זה קשור לנושא אופנת שיער, אתם שואלים? יש קשר ישיר. בדיוק כמו שאנחנו מבקשים תמיד לגלוש במהירות גבוהה יותר ולהשתמש בטלפונים הסלולריים הטובים ביותר, כך גם אנו עוקבים אחר האופנה בעולם בכלל ואופנת השיער בפרט.

"מדובר בהרבה יותר מהיכרות עם האופנה הנוכחית. הנשים בישראל מוכנות לשינוי בשיערן ברבה יותר מהנשים באירופה שנחשבות לשמרניות הרבה יותר. גם בארצות הברית ובקנדה, המצב הוא אחר לגמרי. אופנת השיער שם מאחרת בכמעט שנה מזו שאנחנו רואים בישראל. צריך בהקשר הזה להפריד את הערים הגדולות כמו ניו יורק, סן פרנסיסקו, טורנטו ומונטריאול. שם אולי יותר מעודכנים, אבל ברגע שנצא מגבולות המטרופולין המרכזי, נמצא שהאופנה נעצרה אי שם בתחילת שנות האלפיים ולא תמיד החידושים הצבעוניים שאנחנו רואים בכל עיר בישראל וכמעט בכל מגזר, מאומצים במהירות על ידי הלקוחות כמו אצלנו בישראל."

dudi-sabag-דודי-סבג-360-3

דודי סבאג במהלך השתלמות של לה ז'ורנל באקדמיית פרסונה במוסקבה

dudi-sabag-דודי-סבג-360-6

עם הדוגמניות באקדמיית ארטיסט בבוקרשט. אופנת שיער מתקדמת

השתלמויות מקצועיות בחו"ל כל שנה

אפשר לסמוך על דעת המומחה של דודי סבאג, כמעצב שיער הוא מקפיד לצאת כמעט כל שנה ולעיתים אף יותר מפעם בשנה, להשתלמויות עיצוב שיער מקצועיות בחו"ל. "כדי להתמודד עם הדרישה הזו של הנשים בישראל להיות מעודכנות תמיד באופנת השיער האחרונה, אנחנו כמעצבי שיער מחוייבים להתעדכן כל הזמן בהדרכות בינלאומיות בעולם. המשמעות היא יציאה להשתלמויות מקצועיות ולימודים של ממש בטכניקות ובשיטות בצביעה המתקדמות כמו גם לימודים והתנסות בחומרי עיצוב השיער החדשים שמחייבים התעמקות של ממש כדי להגיע לתוצאות".

"במידה מסויימת, אפשר להשוות את הזמן שמשקיע מעצב שיער מתקדם בישראל, כזה שחשוב לו לשמור על עצמו בשורה הראשונה של האופנה והעשייה, לזמן שמשקיעים מקצוענים במגזרים אחרים כמו רופאי שיניים למשל, אנשי הייטק וטכנולוגיות מתקדמות ואפילו מעצבי אופנה." מסביר דודי. "גם אנחנו, כמעצבי שיער, מקפידים כל הזמן לרכוש ידע ולצאת לעוד השתלמויות עיצוב שיער בעולם, ובימים שבהם המספרה סגורה, אנחנו לא תמיד נחים, להיפך. רוב הסיכויים שבאותו יום תמצאו אותנו לומדים או משתלמים באחד ממרכזי ההדרכה בישראל."

לונדון, אמסטרדם, בוקרשט מוסקבה

בשלוש השנים האחרונות, הספיק מעצב השיער דודי סבאג לבקר בלא מעט יעדים במסגרת השתלמויות עיצוב שיער: לונדון שבאנגליה, דוברובניק בקרואטיה, אמסטרדם בהולנד, בוקרשט ברומניה, ובירת רוסיה – מוסקבה שם השתתף בסמינר עיצוב שיער באקדמיית פרסונה. בכל אחת מהפעמים הללו הופך דודי, שחי ונושם את תחום עיצוב השיער מגיל 14, ותיק ומנוסה ככל שיהיה לתלמיד, ומאמן את היכולות והמיומנויות שלו בעיצוב שיער, גזירה, כימיה ותסרוקות. "הידע המקצועי שלנו, כמעצבי שיער, הוא כמו שריר – אם לא תקפיד להפעיל ולאמן אותו כל הזמן, הוא עלול להתנוון. כמקצוען, אתה חייב לדעת כל הזמן, שמוצלח ככל שתהיה, תמיד עליך להמשיך ללמוד."

dudi-sabag-דודי-סבג-360-1

לא רבים יודעים, שמעצבי שיער משקיעים המון זמן בלימוד מתמיד והכשרה

dudi-sabag-דודי-סבג-360-5

"הלקוחה הישראלית מבינה עניין והיא יודעת להבחין באיכות" דודי סבאג

dudi-sabag-דודי-סבג-360-8

לא מחכה שההשראה תגיע אליו – דודי סבאג נוסע לחו"ל לחפש אותה בין הראשונים.

dudi-sabag-דודי-סבג-360-10

ערג גאלה של חברת וולה פרופשיונלס שהתקיים בקרואטיה ובו הוצגו טרנדים חדשים

dudi-sabag-דודי-סבג-360-11

מספרת 360 מעלות של דודי סבאג בכפר סבא.

 

 

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.