התשוקה של מושיקו: ביקור במספרה של משה שויד ברמלה

אומרים שלמעצבי השיער הטובים האמת לעולם לא מפסיקים ללמוד. אומרים גם, שבכדי להיות מעצב שיער טוב, לא מספיקים רק כישרון וחוש אופנה, חייבים להיות סופר חרוצים. במקרה של מושיקו שויד, כל הנתונים האלו מגיעים בילד-אין.

את דרכו המקצועית בעולם עיצוב השיער החל משה שויד כבר בהיותו תלמיד בבית הספר עמל1 שם רכש את הבסיס למקצוע שממשיך איתו עד היום. הנער בן ה-16 כבר החל להעניק את שירותיו בתשלום ועוד לפני הגיוס הפך לעסק של ממש עם מספרה מאולתרת בבית. לאחר שירות כספר צבאי הבין משה שויד שזה המקצוע שילווה אותו כל חייו ולכן כדאי ונכון להמשיך ללמוד בצורה מסודרת. משה נרשם ללימודים בבית הספר דאז "מישל מרסייה" ובמקביל, עבד בשעות שבהן לא למד כמעצב שיער במספרת ניר קורדובה בנס-ציונה.

משה-שויד-מושיקו-שביד-3

מעצב השיער משה שויד

בהמשך, עבד משה שויד כמעצב שיער במספרת עידן בר במודיעין והמשיך להתמקצע ולחדד את כישוריו. כאיש צוות, זכה להשתתף במספר מופעים והדרכות גדולות וטעם את טעם הבמה. היה ברור שהדרך מובילה אותו לפתיחת מספרה משלו ואכן בבוא הזמן, פרש כנפיים ופתח את המספרה הראשונה שלו שם העניק את שירותי עצוב השיער שלו ללקוחות במשך 12 שנים.

עיצוב מא' ועד ת', שיפוץ ובנייה מהיסוד

המספרה הנוכחית של משה שויד, שנחנכה בשנת 2015, היתה פרי עבודה מאומצת של חודשים ארוכים. תיכנונים, שירטוטים ועיצוב המקום מאלף ועד תו. "ניסיתי להגיע לעיצוב שמשרה על הלקוחות חמימות של בית מצד אחד ומקרין את כל המקצועיות שמספרה מודרנית חדשנית אמורה להקרין" מסביר משה שויד.

משה-שויד-מספרה-רמלה-8

המספרה של משה שויד בקרית האמנים, רמלה

המספרה החדשה בקרית האמנים שבעיר רמלה, מאופיינת בקו קלאסי מצד אחד, אך צעיר וטרנדי מצד שני. "חשוב היה לי כמי שנמצא במספרה רוב שעות היום, לתת לאנשים שנכנסים בשעריה את ההרגשה הנכונה. להיות מעוצב מצד אחד אבל לא מוגזם וקיטשי. לתת חמימות ביתית ומזמינה מבלי שנאבד את הפונקציונליות שכל כך חשובה בתיכנון של מספרה פעילה מרובת עמדות עבודה", מסביר שויד.

לא מפסיק ללמוד ולקחת חלק בהשתלמויות

"אחד הדברים שאני מקפיד עליהם בקריירה המקצועית שלי כמעצב שיער, זה נושא ההדרכה" אומר משה שויד. "אני לא מוותר לעצמי ויוצא שוב ושוב להשתלמויות בארץ ובחו"ל, כי גם כשנדמה לך שאתה יודע היטב את סודות המקצוע וראית כמעט הכל, זה לא כך. תמיד יש מה ללמוד ובכל אקדמיה והשתלמות שלקחתי בה חלק, קיבלתי ערך מוסף מקצועי כזה או אחר, שממשיך איתי בעשייה המקצועית שלי ביום יום".

בחלוף השנים, הספיק משה שויד להשתתף בקורסים שונים בעיצוב שיער בארץ, ביניהם גם קורסים אצל "דיוויס" ומישל מרסייה" שם הושם דגש על תסרוקות כלה וערב עול תסרוקות אוונט גארד מחד ומאידך על קווי גזירה עדכניים. גם בחו"ל ביקר במספר השתלמויות, באנגליה, ברוסיה, באיטליה ובספרד. זה המקום לספר, שמשה שויד היה אחד מ"החלוצים של מוסקבה": קבוצת מעצבי השיער הראשונה שיצאה עם מגזין לה ז'ורנל להשתלמות עיצוב השיער באקדמיית פרסונה במוסקבה.

משה-שויד-מושיקו-שביד-2

שקט, לומדים פה! משה שביד בהשתלמות של לה ז'ורנל באקדמיית פרסונה במוסקבה

"גם החברות המסחריות מספקות לנו, כמעצבי שיער, לא מעט הזדמנויות מצויינות ללמוד ולהעשיר את הידע שלנו" מוסיף משה. "עברתי במהלך השנים השתלמויות וקורסים רבים, בגזירות, בכימיה, בהחלקות שיעיר ובטכניקות של תוספות שיער. הקורסים הללו, בחברות כמו מון פלטין, שוורצקופף, גדעון קוסמטיקס, יוקו סיסטם ופסקינו, מאפשרים להכיר מקרוב את המוצרים שהם כלי נוסף להשגת התוצאות המעולות שאנחנו מכוונים אליהן". ואכן, המספרה של משה שויד ברמלה מעניקה ללקוחות סל רחב של שירותים כגון: תסרוקות כלה וערב, שירותי צבע וכימיה מתקדמים לרבות בליאז', אומברה, גוונים וכל צבע שרק תבקשו, לצד תוספות שיער והחלקות שיער מכל הסוגים.

משה-שויד-מושיקו-שביד-1   משה-שויד-מושיקו-שביד-4 משה-שויד-מושיקו-שביד-5 משה-שויד-מספרה-רמלה-4 משה-שויד-מספרה-רמלה-5 משה-שויד-מספרה-רמלה-6 משה-שויד-מספרה-רמלה-7

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.