רגע לפני הכרזת הזוכים, הפתיעו קברניטי חברת וולה פרופשיונלס את מעצב השיער הוותיק והעניקו לו אות הוקרה על מפעל חיים שלו ושל רעייתו ז'קלין ליכטנשטיין ז"ל.
"אנו מעניקים היום אות הוקרה על מפעל חיים לאיש שתרומתו לענף השיער בכלל ולחברת וולה בכלל היתה יוצאת דופן" אמר מנכ"ל וולה, איתי דומב, רגע לפני הכרזת הזוכים בתחרות טרנד ויז'ן ישראל שנערכה בתל-אביב, בכדי לקבוע מי ייצגו את ישראל על במת ה- TrendVision באוקטובר 2017.
"מניחים את אבן הפינה למסורת של הוקרה"
דומב ציין, כי בהענקת האות על מפעל חיים הוא מקווה לייסד מסורת שלפיה וולה מוקירה את עשייתם של מעצבי שיער, שבמהלך השנים תרמו לקידום ענף עיצוב השיער בישראל ולקידומה של התעשייה, לצד היותם שותפים מרכזיים בהצלחתה של חברת וולה פרופשיונלס בישראל.
אביגדור ליכטנשטיין, שישב בשולחן השופטים בתחרות טרנד ויז'ן ולא היה מודע לאות ההוקרה שתוכנן עבורו ועבור ז'קלין ז"ל, היה מופתע ונרגש. ניכר היה שהמחווה אינה מתקבלת אצלו כמובנת מאליה. ליכטנשטיין הוזמן לבמה שעליה עמדו טל ברק, מבעלי חברת דנשר, איתי דומב, מנכ"ל וולה ועופר טורג'מן, מנהל ההדרכה של וולה שמכיר את בני הזוג ליכטנשטיין שנים ארוכות.
"חסרה לי הפרטנרית שלי"
"אני באמת מתרגש ומודה לכולכם" אמר אביגדור ליכטנשיין לאנשי וולה וגם לקהל הרב שישב באולם. "חסרה לי פה הפרטנרית שלי" הוסיף בקול נרגש "אני מאמין שהיא שומרת עלינו מלמעלה".
דומב, טורג'מן וברק העניקו לליכטנשטיין תמונת קנווס גדולה של אביגדור וז'קלין ובה מצויין "בהוקרה על מפעל חיים". הקהל הריע במחיאות כפיים רמות למעצב השיער הוותיק, שהוא ללא ספק אחד הגדולים והבולטים שצמחו בענף עיצוב השיער הישראלי.
המספרה של בני הזוג אביגדור וז'קלין ליכטנשטיין נפתחה בשנת 1986 ומאז הפכו השניים לצמד מעצבי השיער הבולטים במדינה. בין לקוחותיהם נמנו עשרות מנהיגי מדינה, פוליטיקאים, שחקנים, זמרים וידוענים ובין השאר פקדו את המספרה שורה ארוכה של דוגמניות היות והשניים עיצבו במשך שנים ארוכות את שיערן של המתמודדות לתחרות מלכת היופי של ישראל.
בינואר 2016 נפטרה במפתיע מדום לב ז'קלין ליכטנשטיין ז"ל. מותה הותיר את בני משפחתה, מאות חבריה ואלפי לקוחותיה בהלם מוחלט. בת 67 היתה במותה. פחות משנה לאחר מכן הודיע בעלה, מעצב השיער אביגדור ליכטנשטיין כי הוא סוגר את המספרה המיתולוגית שפעלה עשרות שנים.
אות ההוקרה שהעניקה חברת וולה לאביגדור ליכטנשטיין, התייחס בפירוש לעשייתם של שני בני הזוג יחד, שהיו אחד מהסמלים המובילים של וולה ובמשך עשרות שנים היו מזוהים עם המותג.