אחרי 40 שנה: מעצב השיער אביגדור ליכטנשטיין סוגר את המספרה המיתולוגית

שבעה חודשים אחרי פטירתה הפתאומית של אשתו, ז'קלין ליכטנשטיין, אביגדור ליכטנשטיין פורש: ב-31 ביולי יפרד מהלקוחות ויסגור את המספרה המיתולוגית בדרכו לדרך חדשה.

ענף עיצוב השיער איבד את מעצבת השיער מס' 1 שלו בתחילת השנה: כוהנת השיער ומי שהייתה אחת הנשים היותר מוכשרות שידע הענף, ז'קלין ליכטנשטיין, הלכה לעולמה בגיל 67 לאחר שלקתה בליבה. בעלה, אביגדור ליכטנשטיין שהקים יחד איתה את המספרה המיתולוגית בשנת 1986, הודיע כי בסוף יולי השנה ינעל את שעריה של המספרה ברח' ירמיהו ויצא לדרך חדשה.

ז'קלין-ואביגדור-ליכטנשטיין-

ז'קלין ואביגדור ליכטנשטיין עם אחת מנכדותיהם. צילום: יח"צ וולה פרופשונלס

אביגדור ליכטנשטיין בן ה-70 סיפר כי מאז נפטרה אשתו, הפכה המספרה לאתר זיכרון וכי הלקוחות והחברים שפקדו את המקום הרגישו ועודם מרגישים בחסרונה. לבני הזוג היו תוכניות לפרוש יחד, אך מותה הפתאומי  של ז'קלין ז"ל שיבש את התוכניות.

לאחר שייקח לעצמו פסק זמן של כחודשיים מתכוון ליכטנשטיין להקדיש את זמנו לשני נושאים צרכזיים: האחד – להנציח את זכרה של רעייתו ואת פועלה בתחום ההתנדבות והתרומה לקהילה והשני – לסייע לקהילת עיצוב השיער, לתרום מניסיונו העשיר למעצבי שיער בתחילת דרכם וקדם באופן כללי את הענף שהוא כל-כך אוהב.

המספרה של ז'קלין ואביגדור ליכטנשטיין הוקמה לפני 40 שנה והיתה מוקד עליה לרגל לאלפי לקוחות מכל רחבי הארץ. בין הלקוחות המפורסמים הרבים נמנו גם ראשי מדינות, פוליטיקאים, אנשי תקשורת ואושיות אופנה. בני הזוג ליוו בשנים האחרונות את תחרות מלכות היופי של מגזין לאישה ומאות דוגמניות עברו תחת ידיהם המסורות, חלק גדול מהן נשאר בקשר חם עם ז'קלין לאורך כל הקריירה.

הידיעה על מותה של ז'קלין ליכטנשטיין ז"ל היכתה בתדהמה את משפחתה, מכריה וחבריהם של בני הזוג כמו גם את עולם עיצוב השיער ותעשיית האופנה בישראל. לאחר מותה גילו רבים, במיוחד אלו שלא הכירו את ז'קלין ז"ל לעומק, עד כמה היתה מעורבת בנתינה, בעשייה למען הזולת ובפעולות התנדבות. בני הזוג נהגו להתנדב באופן קבוע בלא מעט פרוייקטים לצד יוזמות התנדבותיות ועזרה ישירה שהעניקה ז'קלין בסתר לאנשים ואירגונים רבים בישראל.

ג'קלין-ליכטנשטיין-וולה

ז'קלין ליכטנשטיין ז"ל. אחת בדורה.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.