בוקרשט כאן ועכשיו: מעצב השיער עטור הפרסים, לוסיאן בוסוק יארח באקדמיה קבוצת מעצבי שיער מישראל

מעצב השיער לוסיאן בוסוק (Lucian Busuioc) בן ה-30 מבלה כבר יותר ממחצית חייו בסביבה שכל כולה שיער. לוסיאן המתגורר בבוקרשט, בירת רומניה, שבשנים האחרונות, לא מעט בזכותו, הפכה למעצמה לא קטנה בתחום עיצוב השיער, הוא החל את הקריירה שלו בעיצוב שיער כנער בן 14 וככל שהתבגר, כך הלכה וגברה התשוקה שלו למקצוע. ב-1999 הוא החל ללמוד ולהשתלם מקצועית בתחום ולא הפסיק מאז.

לא חלף זמן רב עד שלוסיאן, בחור צעיר עם ים של אמביציה והמון משמעת עצמית, התגלה ככישרון גדול בתחום עיצוב השיער. לאחר שעבד כמה שנים כמעצב שיער במספרות מובילות בבוקרשט, החל לעבוד בשנת 2006 כמדריך בסטודיו וולה רומניה. עד מהרה, היה לוסיאן לאחד המדריכים הבכירים של וולה פרופשיונלס רומניה, תוך שהוא מציג יכולות הדרכה מרשימות, לצד כשרון בימתי בהופעות וסמנירים למעצבי השיער. אט אט החל מייצג את רומניה בתחרויות בינלאומיות, כנסים ומופעים בינלאומיים, כסטייליסט מוביל של וולה פרופשיונלס.

במהלך הקריירה שלו, השתתף לוסיאן בתחרויות רבות והצליח לקטוף בהן פרסים ולהתברג במקומות הראשונים. שנת 2012 היתה משמעותית במיוחד עבור לוסיאן: במהלך שנה זו הוא זכה בשלושה פרסים משמעותיים. הראשון "חביב הקהל" (People's Choice) והשני – פרס הכסף  (Silver Award), הוענקו לו במסגרת תחרות בינלאומית של וולה פרופשיונלס – טרנד ויז'ן. את פרס הכסף קיבל עבור עבודת צבע מדהימה שביצע על פי טרנד "סלסט" של אותה שנה. הפרס השלישי בו זכה לוסיאן היה מקום ראשון בתחרות עיצוב שיער לגברים בחסות המותג SP.

Artist-Academy-Lucian5

לוסיאן זוכה בפרס – יחד עם פטריק קמרון, סילבי מוראו, יוג'ין סולימן וג'וש ווד

עם ניסיון של יותר מעשור בהדרכה והעברת הידע ומתוך אהבה אמיתית למקצוע, היה זה אך טבעי שהתחנה הבאה של לוסיאן תהיה להוביל אקדמיה מקצועית למעצבי שיער. לויסאן הוא הבעלים של Artist, אקדמיה לעיצוב שיער, שבתוכה משולב גם סלון יוקרתי, בעיר בוקרשט. "כל מעצב שיער חייב להקדיש חלק ניכר מזמנו ללמוד את המקצוע. היות והשינויים בטכנולוגיים אינם מפסיקים, הטרנדים מתחדשים והאופנה משתנה בקצב מהיר בעולם הדיגיטלי של ימינו, לימודים והדרכה חייבים להיות חלק משגרת יומו של כל מעצב שיער, בין אם הוא צעיר או ותיק בתחום." אומר לוסיאן. "באקדמיה אני זוכה לגלות בכל פעם מחדש כשרונות צעירים שבשורה התחתונה יהוו את דור העתיד של המקצוע שלנו. העברת הידע היא אמנות כשלעצמה ואני נהנה מכל רגע ורגע. הדרכת מעצבי שיער, במיוחד אלו המנוסים ויש להם ידע רב וניסיון של שנים ארוכות, היא מלאכה מאתגרת המחייבת אותי ואת הצוות שלי להיות הכי מקצועיים שרק ניתן. האקדמיה דוחפת אותנו לקחת צעד נוסף קדימה ביצירתיות שלנו, ללמוד טכניקות חדשות ולצאת מהקופסה. אנחנו חייבים ללקוחות שלנו, שסומכים עלינו, להיות הטובים ביותר במה שאנחנו עושים, לגדול ולהתפתח בתור מעצבי שיער ולהיות קשובים לטרנדים ולשינויי המגמות העולמיים בתחום השיער. למרות שזה נשמע כמו דבר קשה, שצריך להתאמץ בשבילו, תחושת הסיפוק שלי, של המדריכים באקדמיה ושל המשתתפים בסמינרים שלנו, היא אדירה ושווה את המאמץ."

Artist-Academy-Lucian2

לוסיאן בוסוק Lucian Busuioc – Artist Salon and Academy

אקדמית Artist בבוקרשט תארח בחודש מאי קבוצה של 15 מעצבי שיער ישראלים לשלושה ימים של סמינר מעשי, הכולל הדרכה מתקדמת בטכניקות גזירה וצבע. הלימודים, שיחלו בשעה 10 בבוקר ויסתיימו בשעות אחר הצהריים המאוחרות, יכללו גם חלק של עבודה מעשית ותרגול הלכה למעשה של הנלמד, על ראשיהן של מודליסטיות חיות.

לפרטים נוספים ולהצטרפות לקבוצה לבוקרשט, 6 עד 10 במאי, ניתן לפנות לטל: 058-6091566.

 

Artist-Academy-Lucian

לוסיאן בוסוק Lucian Busuioc – Artist Salon and Academy

Lucian-Busuioc-Wella-3-Le-J

לוסיאן בוסוק Lucian Busuioc – Artist Salon and Academy

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.