ניוקסין נוחת בישראל. מדובר ללא ספק בבשורה, שכן NIOXIN נחשב למותג מס' 1 בעולם בכל הקשור לטיפול בשיער דליל ובבעיות נשירת שיער, כאשר הוא נתמך במחקרים ובמסורת ארוכת שנים של טיפול מדעי בתחום.
קברניטי וולה פרופשונל השיקו לאחרונה את NIOXIN בישראל – המותג המוביל בעולם לטיפול בבעיות דלילות שיער ונשירה וזוכה פרס בחירת מעצבי השיער במשך 14 שנים ברציפות.
ההשקה מתאפשרת לאחר שלוש שנים ארוכות ומפרכות בהן נמצא המותג בתהליכי רישוי מתישים של משרד הבריאות למרות שמדובר במוצר המאושר בכל פינה על פני הגלובוס ומאחורי תאגיד ענק כפרוקטר & גמבל שמעבדותיו מציגות בשקיפות מלאה עשרות מחקרים, מפרטים מדוייקים ובדיקות מעבדה מקיפות לרכיבי המוצרים. הסיבה לתהליך הארוך: "בירוקרטיה מתישה ורכיבים חדשניים שקיימים במוצרים, שבישראל לא רק שלא ידעו כיצד למדוד אותם – אלא פשוט לא ידעו על קיומם". כך מספרים לנו בוולה פרופשיונל. "העובדה שמדובר במותג המוביל ללא עוררין את תחום הטיפול בשיער דליל מדברת בעד עצמה". מסביר איתי דומב, מנכ"ל וולה. "אנחנו צופים שניוקסין ישנה משמעותית את חוקי המשחק בישראל בכל הקשור לטיפול בדלילות שיער והתקרחות שכן הוא מעניק מענה ופתרון אמיתי מוכח ללקוחות".
77% מהמשתמשים בניוקסין לא יחליפו אותו
ואכן, לניוקסין יש לא מעט מחקרים ובדיקות ארוכות שנים לתמוך בנתונים שמציגים אנשי השיווק: 70% מהמשתמשים בניוקסין דיווחו כי הם מבחינים בשיער עבה ומלא יותר תוך 30 ימים בלבד. סקר שנערך בארצות הברית גילה כי 77% מהמשתמשים בניוקסין מרוצים מהשימוש בו ולא יחליפו אותו למותג אחר.
ניוקסין הינו מוצר שאינו מצריך מרשם רפואי והשימוש בו יתאפשר לאחר איבחון על ידי מעצב השיער במספרה. לניוקסין 6 מערכות מותאמות אישית כאשר העיקרון לבחירת המערכת המתאימה הוא סיווג על פי 3 שאלות מאבחנות לרמת הדלילות והיקף הנשירה ולסוג השיער.
ניוקסין צפוי לשנות משמעותית את הפתרונות שיוכלו מעצבי השיער בישראל להציע ללקוחותיהם הסובלים מבעיות של דלילות שיער, התקרחות או נשירה. חשוב להדגיש, המוצר אינו ייעודי רק לגברים או רק לנשים והטיפול באמצעותו מתאים לשני המינים.
הדרך הנכונה לפתרון הבעיה: איבחון נכון של השיער
בהשקה שנערכה בסטודיו וולה פרופשונלס בראש העין בנוכחות כ-30 מעצבי שיער מובילים של וולה, סיפר מעצב השיער אילן מרגלית על הניסיון שלו עם המוצר שניתן לו לבדיקה כאחד ממעצבי השיער המובילים של וולה וציין כי התוצאות הן יוצאות דופן, ברורות וחדות ואי אפשר לפספס אותן. מנהל ההדרכה עופר טורג'מן סיפר על ההיסטוריה של ניוקסין לאורך השנים, הדרך הנכונה לגשת לאיבחון הלקוחות והפסיכולוגיה שמאחורי שיער דליל. בין השאר, הציג עופר את הניוסקופ, מצלמה מיקרוסקופית המחוברת למחשב ומציגה בהגדלה של פי 100 את סיבי השערה ומצב הקרקפת ואת גלגל האיבחון של ניוקסין.
מנהלת השיווק של וולה פרופשונלס, סופי ברנזון הציגה בפני מעצבי השיער את תהליכי החדרת המותג לשוק הישראלי ופרשה בפניהם את התוכנית הכוללת הדרכות בסטודיו, הסמכת מעצבי השיער לאיבחון נכון של השיער, הניראות של המותג במספרה ואמצעי העזר שיסופקו למעצבי השיער לטובת איבחון הלקוחות.