57 סטודנטים מישראל השתתפו בתחרות של "קונצרן לוריאל" לאסטרטגיה שיווקית – BRANDSTORM והצטרפו ל- 34,000 סטודנטים מרחבי העולם אשר השתתפו בתחרות הבינלאומית. נושא התחרות היה: "להמציא ולהעצים את חווית הצרכנית בסלון עיצוב השיער" למותג לוריאל פרופסיונל.
הזוכים בישראל בתחרות לשנת 2018 – קבוצת סטודנטים מהמרכז הבינתחומי הרצליה: דניאל אריסון-דורסמן, תמר כהן-בן גל ואוריין בר, שיטוסו לייצג את ישראל בתחרות הגמר הבינלאומית, שתערך בחודש מאי בצרפת ויתחרו מול סטודנטים מאוניברסיטאות בינלאומיות.
משחק העסקים של קונצרן לוריאל הוא מהתחרויות הגדולות בעולם עבור סטודנטים בו נטלו חלק עד כה 60 מדינות, כולל ישראל, זאת לאורך 26 שנות קיומה של התחרות. השנה, התקיימה התחרות הישראלית באקדמיית לוריאל, שבנתניה. במסגרתה הציגו, קבוצות של סטודנטים מאוניברסיטאות: העברית ירושלים, תל אביב והבינתחומי לחבר השופטים את רעיונות הסטארטאפ והחדשנות שלהם, לחוויית הצרכניות במספרות.
שופטי התחרות: אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל; אורחת הכבוד, סנדרין מישרד, (Sandrine Michard), מנהלת תקשורת תאגידית, קשרי חוץ ואחריות חברתית לאזור Eastern Europe אשר הגיעה במיוחד מפריז כשופטת בתחרות. עמוס פם, מנהל חטיבת המוצרים המקצועיים; חגי ניניו, מנהל משאבי אנוש; ליאת אוליאל, סמנכ"לית דיגיטל; דורית וידבסקי, סמנ"כלית תקשורת תאגידית. בתחרות הישראלית השתתפו סטודנטים מאוניברסיטאות : תל אביב, העברית ירושלים והבינתחומי הרצליה.
לדברי אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "התחרות מעניקה לסטודנטים התנסות מעשית וטבילת אש ראשונה בעולם העסקים התחרותי. עבור לוריאל, תוכנית זו מהווה הזדמנות לזהות טלנטים וגיוסם לשירותיה של לוריאל ישראל. אני גאה בהם ומאחל להם הצלחה בתחרות הבינלאומית של קונצרן לוריאל".
הזוכים בתחרות- קבוצת הסטודנטים DOT מהמרכז הבינתחומי הרצליה: דניאל אריסון-דורסמן (22) מת"א, תמר כהן-בן גל (25) מת"א, ואוריין בר (25) מגבעתיים, שהציגו חוויה צרכנית חדשה עבור הצרכנים: ביוטי בוקס – פלטפורמה ייחודית המציעה שירות חדש של חבילות יופי שונות לבחירה, המותאמות באופן אישי לכל אחד ואחת לפי צרכיו. לדברי הזוכים: "הפלטפורמה החדשה, בדומה ל"נטפליקס", תעניק שירות חדש בעולם המספרות".
אחר הכרזת הזוכים בתחרות ע"י מנכ"ל לוריאל ישראל אלי שגיב, אמרה קבוצת הסטודנטים הזוכה "זהו כבוד גדול עבורנו וקרש קפיצה לעולם העסקים". לדבריהם: "אנו מודים ללוריאל ישראל על הפלטפורמה הייחודית, המתקיימת מידי שנה ומעודדת סטודנטים לחשיבה ויצירתיות מחוץ לקופסא".
הסטודנטים הזוכים יטוסו בחודש מאי הקרוב לייצג את ישראל בתחרות הגמר הבינלאומית בפריז ויתחרו מול מאות סטודנטים מאוניברסיטאות שונות מהעולם.