משפחת מאסקולו היא אחת מהמשפחות שכבר מזמן זכתה במקום של כבוד בהיכל התהילה הבינלאומי של תעשיית עיצוב השיער. קשה לחשוב על מעצב שיער שצמד המילים טוני אנד גיא אינו מוכר לו. ארבעת האחים, טוני, גיא, ברונו ואנתוני הם סיפור מופלא כשלעצמו. ההתפתחות העסקית שלהם, צמיחתם לרשת מספרות בבריטניה ואחר-כך לרשת מספרות בינלאומית, השפיעה לא מעט על הענף בבריטניה באופן ספציפי וברמה הגלובלית באופן כללי.
לייבל אם, המותג הפרטי של טוני אנד גיא, שנולד לפני כעשור, נחשב היום למותג פרימיום בקרב מעצבי השיער ומעכשיו, באופן רשמי, ניתן להשיג אותו גם בישראל. מי שזיהה את הצורך ודאג לפעול להביא את המותג לארץ, הוא לא אחר מאשר יניב שושן, דמות שמוכרת היטב בענף, בעיקר בגלל השינוי שחולל בענף הריהוט למספרות. "לפני כשלוש שנים זיהיתי צורך מקצועי אמיתי למשהו שונה, למוצרים איכותיים שיעניקו למעצב השיער פתרונות בסטיילינג ויאפשרו יצירת שיק מקצועי. מי שמכיר את המותג כבר יודע: הקונספט שלפיו בנויים המוצרים, חומרי הגלם והאיכות הבלתי מתפשרת של המוצר הסופי, מאפיינים את לייבל אם ואלה חלק מהדברים ששבו את ליבי." מספר יניב על ההחלטה לייבא את המותג. "החלטתי לעשות את מה שאני מאמין בו, ללכת עם הלב ולהביא למעצבי השיער את הטוב ביותר, מתוך אמונה שזה מה שמגיע ללקוחות שלי."
לפני כשלוש שנים זיהיתי צורך מקצועי אמיתי למשהו שונה, למוצרים איכותיים שיעניקו למעצב השיער פתרונות בסטיילינג ויאפשרו יצירת שיק מקצועי. מי שמכיר את המותג כבר יודע: הקונספט שלפיו בנויים המוצרים, חומרי הגלם והאיכות הבלתי מתפשרת של המוצר הסופי, מאפיינים את לייבל אם ואלה חלק מהדברים ששבו את ליבי. החלטתי לעשות את מה שאני מאמין בו, ללכת עם הלב ולהביא למעצבי השיער את הטוב ביותר, מתוך אמונה שזה מה שמגיע ללקוחות שלי.
מאז החל יניב את פעילותו כיבואן ריהוט וציוד למספרות, התווספו לארסנל המותגים שהוא אמון עליהם גם מותג המספריים מטסוזאקי, מותג הציוד בייביליס פרו ולא מעט מותגי ריהוט וציוד נוספים. לייבל אם, מותג מוצרי הטיפוח לשיער מיובא לישראל רשמית מאוקטובר 2012 לאחר שנתיים של מגעים, הכנות ועבודה מאומצת. "אני בטוח שההצלחה שלה זכה לייבל אם בחודשים הראשונים שלו בישראל, הם רק הסנונית הראשונה במה עוד עתיד לקרות בעוצמות גבוהות אף יותר. אני שואב את הכוחות מהתגובות הנהדרות ומהעובדה שכל מי שנגע במוצרים, נשבה בקסמם בדיוק כמוני". מוסיף יניב.
כמו שראוי ונכון לעשות בהשקתו של מותג מוצרי שיער מוביל, לייבל אם הושק באירוע נוצץ ומאורגן להפליא, בנוכחות כמה מאות מעצבי שיער שהגיעו ליהנות מתצוגת שיער מעודכנת, עטופה בניחוח לונדוני משכר. שלושה מבכירי הצוות המוביל של טוני אנד גיא, הנושאים את הטייטל המכובד international artistic directors, (שזה אומר למעשה שהם מופיעים על במות ברחבי העולם כולו ומייצגים את רשת המספרות מחד ואת המותג לייבל אם מאידך), הגיעו לישראל לצורך ההשקה. גארי פראנס, ג'יין סטייסי וג'ון וילסדון. יחד עם אודי ביטון מהאקדמיה למקצועות השיער של אודי ודיוויס, שגריר לייבל אם בישראל, העבירו לקהל הרב שהגיע לאולם "שבע" בתל-אביב ערב של השראה, הדרכה ואופנת שיער על הבמה.
באופן סמלי, השקת המותג בישראל נעשית השנה, כאשר המותג טוני אנד גיא חוגג 50 שנה להיווסדו. שלושת המדריכים, יחד עם אודי ביטון, הציגו את הקולקציה החדשה מבית Toni&Guy Education, קולקציית Artelier 2013. כל היבט באירוע, החל מהתיכנון של קבלת הפנים, בחירת המיקום, העבודה הרבה שנעשתה מאחורי הקלעים בהשתתפות עשרות אנשי צוות, הלוגיסטיקה, הבמה וסידור האולם וכמובן התנהלות האירוע על הבמה, כל אלה הצביעו על השקעה רבה מצד המארגנים כמו גם על חשיבה נכונה ותיכנון מדוקדק בכדי להגיע לרמת הביצוע שהוצגה על הבמה באותו ערב.
"תמיד נהדר לחזור ולבקר בתל-אביב ועוד יותר משמח, לעשות את זה לטובת השקת לייבל אם בישראל" סיפר לנו גארי פראנס, שזו אינה הפעם הראשונה שלו על במה מול מעצבי שיער ישראלים בישראל. "אנחנו נהנים בכל פעם שאנחנו פוגשים את אודי ועכשיו, כשיניב, שעושה עבודה נהדרת עם המוצרים, הוא חלק מהמשפחה, זה עושה רושם שאנחנו עוד ניפגש הרבה" הוא מוסיף בהתייחס לאודי ביטון, שמונה לשגריר לייבל אם בישראל, שימש כמתורגמן ואחד המדריכים באירוע ויוביל את מערך ההדרכה של המותג בארץ. השניים, גארי ואודי מכירים עוד מהתקופה שבה היה אודי ביטון חלק מהצוות האומנותי של טוני אנד גיא בלונדון. אודי שהה כשמונה שנים באנגליה, בהן עבד ברשת ואף מונה למנהל בכיר ברשת. למרות ההצלחה, הוא בחר לשוב לארץ ואיחד כוחות עם אביו, דיוויס באקדמיה למקצועות השיער בתל-אביב. גם יניב שושן מרעיף מחמאות לשגריר הראשי שלו במהלך כל הערב, לא רק תירגם את הנאמר באנגלית, אלא גם הסביר מקצועית כל שלב ושלב בנעשה על הבמה.
כל הדוגמניות שהופיעו על הבמה, חלקן כחלק מהקולקציה שהוכנה מראש וכמה מהן ששיערן נגזר ועוצב על הבמה, כולן עברו הכנות מדוקדקות על-ידי צוות מעצבי שיער מאחורי הקלעים ומוקדם יותר באותו יום, במספרה. עופר טורג'מן, מנהל ההדרכה של וולה פרופשיונלס, שסיפקה את צבעי אילומינה לשיערן של הדוגמניות, היה אחד מאנשי הצוות שלקחו חלק בהכנות. "גם באירוע ההשקה וגם בסמינר שמתקיים יום למחרת, אנו משתמשים בצבעי וולה מסדרת אילומינה החדשה שנותנת תוצאות מדהימות של ברק ואור בשיערן של הבנות, מה שעושה את התצוגה למוצלחת עוד יותר." מסביר עופר.
שיתוף הפעולה של לייבל אם עם וולה פרופשיונלס וצבעי אילומינה לא היה היחיד באירוע, צוות המאפרים מאחורי הקלעים שדאג לאיפור הדוגמניות היה צוות מוביל של מיקי בוגנים, שהשתמש במוצרי האיפור המצויינים של חברת OFRA.
יניב שושן דאג להודות על הבמה לצוות שלצידו, שירי איתן – מנהלת השיווק של המותג, מוטי דנינו – האיש שאחראי על הלוגיסטיקה אצל יניב ועל "למעשה כל מה שזז" וכמובן צוות המכירות: מריו, ליאור ומורן. בסיום הערב, הפתיע יניב את מריו, שחגג יומולדת באותו היום והחליף קידומת. המשפחה של מריו חיכתה עם עוגה ביד וזר בלונים מפתיע.
יחד עם שלושת המדריכים שעשו דרכם מלונדון לתל-אביב, הגיע גם מרקוס גרג, מנהל פיתוח עסקי בלייבל אם ואחראי על הפעילות של המותג במספר מדינות, ביניהן ישראל. "קשה לי לתאר כמה אנחנו שמחים על ההזדמנות הזאת לפתוח שוק נוסף בישראל. התקשורת מול יניב שושן החלה כבר לפני יותר משנתיים ובמהלכן למדנו להכיר שעומד מולנו איש עסקים רציני, מוערך מאוד בישראל ולראיה, העבודה המצויינת שהוא עושה עם המותג בחודשים האחרונים, עוד לפני שהגענו לערב ההשקה הזה" אומר מרקוס למגזין לה ז'ורנל ומוסיף "ההשקה עצמה, אני חייב לציין שהיא עומדת היטב בסטנדרטים הגבוהים של לייבל אם ואפילו יותר מכך. נעשתה פה עבודה רציניצ ולטעמי מאוד מקצועית. מניסיוני, קהל מעצבי השיער יודע לזהות מקצועיות ומגיב בהתאם. זה תואם לחלוטין את ערכי המותג לייבל אם שבראש ובראשונה מתבסס על המקצועיות. טוני מאסקולו, שחוגג השנה עם המותג "טוני אנד גיא" חמישים שנה להיווסדו, עדיין נוכח בכל ישיבה ופגישת עבודה. הוא משפיע מאוד על אנשי הפיתוח ומזכיר להם תמיד שהמוצר צריך להיות כזה שיתן פתרון למעצב השיער. טוני עדיין עובד, גם בגילו המתקדם, פעמיים בשבוע באחד הסלונים בלונדון. הוא אוהב את המגע עם הלקוחות וזה שומר אותו מעודכן ובקיא בכל מה שקורה סביב. אם לשים את האצבע על דבר אחד שמייחד את לייבל אם, הרי זה שמדובר במוצרים שפותחו על-ידי מעצבי שיער, למען מעצבי שיער."
כששאלנו את מרקוס, היכן הוא רואה את לייבל אם ישראל בעוד מספר שנים הוא השיב: "ללא ספק, לייבל אם יהפוך למוביל דעת קהל גם בישראל. אנחנו רואים את הפידבקים של מעצבי השיער. אנחנו רואים שיניב הולך בדיוק במסלול שאנחנו אוהבים, נותן דגש מאסיבי על הדרכה והעברת ידע למעצבי השיער. חשוב לזכור שיש לו גם שגריר מצוין שמוביל את מערכך ההדרכה, אודי ביטון. אודי היה אחד מהכוכבים העולים בצוות האמונותי של טוני אנד גיא וזכה לתשבוחות גם מצד טוני וסאשה מאסקולו. המותג עצמו הוא צעיר, מאוד מחובר לאופנה העכשווית, נותן את הטון באירועים כמו שבוע האופנה של לונדון וזה נותן לו את הייחודיות והשיק שלו".
יום לאחר ההשקה בתל-אביב, נערכה באולם התצוגה של יניב שושן, הדרכה אינטימית בנוכחות כמה עשרות מעצבי שיער שעבדו אישית עם המדריכים על שיערן של מודליסטיות בפורמט של סמינר לימודי. בהמשך, יום לאחר מכן, ביצע הצוות סיור בין הסלונים שעובדים עם לייבל אם לצד הדרכה שיווקית למערך המכירות של המותג. יניב שושן מצידו מבטיח, כי לייבל אם יספק לא מעט אירועי הדרכה וסמינרים בארץ ובחו"ל ומציין כי המותג עתיד לספק המון עניין והשראה למעצבי השיער.