צוות מעצבי השיער הישראלים, דנית אנקר מחולון, ארז בן הרוש מבת-ים וזאב רון מחולון, בהופעה לוהטת מול קהל של כ-350 מעצבי שיער סלובקיים ומפיצים של המותג מון פלטין מהעולם כולו.
מעצבי השיער בסלובקיה, שזכו לקחת חלק באירוע המתוקשר והנוצץ של המותג מון פלטין פרופשיונל, נהנו מהופעה מרהיבה של הפרזנטורים הישראלים שהציגו מגוון תסרוקות ועיצובי שיער בהשראת סרטי קולנוע מפורסמים. הדמויות שהציגו דנית אנקר, ארז בן הרוש וזאב רון כללו את קרואלה דה ויל מהסרט "101 כלבים וגנבים", הדמות הבלתי נשכחת של ג'וני דפ "אדוארד ידי מספריים", מרילין מונרו, אויטה פרון, הארלי קווין מהסרט "יחידת מתאבדים" ואפילו אלזה מהסרט "פרוזן".
את האירוע, שזכה לשם Mon Platin Congress, אירח המפיץ בסלובקיה, דניאל כץ, ישראלי במקור המתגורר בסלובקיה והביא את המותג מון פלטין לתוצאות מדהימות. כיום נחשב מון פלטין לאחד מותגי הפרופשיונל המובילים בסלובקיה וממוקם כמותג פרימיום ונמכר בכל מספרות היוקרה במדינה.
מלבד ההופעה על הבמה שכללה תצוגת שיער על מסלול Catwalk וקטעי וידאו על מסכי ענק, מעצבי השיער שהשתתפו באירוע לא הפסיקו להצטלם עם הדמויות שהוצגו על הבמה, נהנו מבר עשיר וממגוון קינוחים שהוגשו בהפסקה, הצטלמו עם סלבס מקומיים וכמובן עם צוות מעצבי השיער הישראליים שהיו ללא ספק כוכבי הערב.
האירוע של מון פלטין אירח גם כ-30 מפיצים בינלאומיים של מון פלטין מבין 56 המדינות בהם נמכר המותג, שהגיעו להשתתף בכנס המפיצים של מון פלטין פרופשיונל ומותג DSM, מותג מוצרי ים המלח של מון פלטין. כנס המפיצים נערך במלון בעיר קושיצה, וכלל במהלך היום הרצאה בנושא שיווק במדיה החברתית שהעביר אבירן מניר מחברת הפרסום Modern Talking, הרצאת מיתוג נכון ושיווק מוצרי קוסמטיקה שהעבירה עתליה חרזי וכמובן, הצגת המיתוג החדש של מון פלטין באריזות המוצר החדשות.
במהלך התכנסות המפיצים, הציג ירמי מזרחי, ממנהלי החברה, בפני המשתתפים מהמדינות השונות את התוכניות לתקופה הקרובה, בעוד עודד נעים, מנהל השיווק של החברה הציג בפניהם את צבעי אנטי ברייק החדשים, צבעי שיער ללא PPD. מעצב השיער זאב רון הדגים בלייב שימוש בצבעים ולמפיצים ניתנה האפשרות לחוש מקרוב את המוצר ולהתרשם באופן אישי מהתוצאות.
עורך מגזין לה ז'ורנל, שניר כחלני, התלווה לצוות הישראלי של מון פלטין לנסיעה לסלובקיה וקיבל הסבר מפורט על הפעילות במדינה, לרבות ביקור במחסן הלוגיסטי של המפיץ הסלובקי המשמש מספר מדינות אירופאיות, היה נוכח בעת ההכנות למופע, בימים שלפני האירוע ואף בעת האירוע מאחורי הקלעים ובמהלך הפגישות עם המפיצים השונים. תמונות נוספות מהאירוע תוכלו למצוא בעמוד הפייסבוק של לה ז'ורנל.