חברת אמיקה יוצאת בקמפיין מיוחד להאדרת הקול הנשי ברשתות החברתיות, לאורך החודשים יולי-אוגוסט ותעניק מתנות לגולשות שישתמשו בהאשטגים עם הצירופים השונים שבחרה.
"כעסק שמקבל המון אהבה מהציבור, אני מאמין כי צריך לדעת לתת לו בחזרה את אותה התמיכה" אומר דוד קדוש, מנכ"ל חברת הטיפוח לשיער אמיקה. משמעות השם amika בשפה הלטינית הוא חברה, מסביר קדוש ומוסיף "בתור חברה שהיא החברה הכי טובה של האישה, אני רוצה להעביר מסר של קבלה עצמית, להביט בראי ולאהוב את מה שהנשים רואות, לעזור להן להשמיע את קולן ולהעלות את המודעות לעצמה הנשית . אני מאמין שבאמצעות קמפיין זה נוכל לתת במה לנושא זה."
במסגרת הקמפיין מוצר הדגל של אמיקה, דריי שמפו, מופץ באריזה חדשה: במקום הלוגו amika, יופיע האשטאג עם עיקרי המסרים שאימצה החברה לטובת הקמפיין: #המקום_לשנות #אחת_שיודעת #עוצמתית_ונשית #דלק_אינסופי #מתחילה_היום.
ההשתתפות בפעילות מתבצעת על ידי העלאת תמונה עם המוצר באינסטגרם ובפייסבוק ולצידו סיפור קצר המתאר כיצד עזרה הרשת לביטוי העצמי של הגולשת. לצד התמונה יש להעלות את צירופי ההאשטגים הבאים: #הקולהנשי #המקום_לשנות #אחת_שיודעת #עוצמתית_ונשית #דלק_אינסופי amikabff #amika_Israel #מתחילה_היום. ניתן גם להעלות בדף הפייסבוק של אמיקה, תמונה בתגובות בפוסט יחד עם האשטאג.
לסיכום הפעילות, יבחרו באמצע אוגוסט שלוש משתתפות ולכל אחת מהן יוענק קיט טיפוח שיער מתנה, הכולל מוצרים של אמיקה מליין האובליפיחה.