במסגרת קמפיין דיגיטל ברשתות החברתיות, למותג צבעי השיער "אילומינה", הזמינו קברניטי וולה פרופשיונלס את הגולשות להעלות תמונה עם מראה שיער זוהר. לזוכה הובטח כי תשתתף בהפקת אופנה נחשקת באיטליה.
הקמפיין, זכה להצלחה כבירה והגיע ליותר מרבע מיליון גולשים וגולשות שהוזמנו להעלות תמונה עם מראה שיער זוהר לעמוד האינסטגרם שלהן בצירוף ההאשטאג "Illuminamuse". במקביל, נבחר מעצב שיער שהעלה את התמונה האמנותית והיצירתית ביותר, וגם הוא טס להשתתף בצילומים. התחרות, שנמשכה כשבועיים, הסתיימה בקול תרועה כאשר צוות בכיר בראשות המנהל המקצועי של הקמפיין, מעצב השיער קולי, בחר בלאה סטרוסב, בת 19 מצפת, להשתתף בצילומי ההפקה החלומית באיטליה. מעצב השיער הזוכה הוא אמיר לגזיאל מראשון לציון.
יחד עם מנכ"ל וולה פרופשיונלס, איתי דומב ומנהל ההדרכה עופר טורג'מן, מצטלמת לה ברגעים אלו ממש באיטליה, הפקת השיער שבה מככבת הזוכה. השלג מסביב והקור לא מרגיעים את הקבוצה האמיצה שלפי התמונות הבודדות שראינו עד כה, מכינים לנו קולקצית צילומים נהדרת.
סדרת "אילומינה", סדרת צבעי השיער האיכותית והמתקדמת המשווקת אך ורק לשוק השיער המקצועי, מושקת השקה מחודשת בימים האלה בישראל. "אילומינה" פותחה בשימוש טכנולוגיה ייחודית שבה כל אחד מגווני הסדרה מקבל אפקט מואר ומלא ברק, בכל מצב ותחת כל תאורה, בלילה וביום.