בכנס Made in Germany שנערך לכבוד 50 שנות יחסי ישראל-גרמניה במלון דיוויד אינטרקונטיננטל, תל אביב, זכו האורחים לחזות בתצוגת אופנה מיוחדת לאירוע מסוג זה, של מותג האופנה הגרמני Marc Cain.
"שוורצקופף פרופשיונל" מבית קונצרן הנקל כנותני החסות הראשיים באירוע, דאגו לעיצוב שיערן של הדוגמניות, על ידי מעצבי השיער ושגרירי המותג יאיר מנדל (יא יא) ואמיר אליהו וכן המדריך הטכני של החברה, יגאל ביטון. הקונספט שנבחר לעיצוב שיערן של הדוגמניות הוא פזור במראה טבעי ולא מוקפד.
באירוע נכחו, שמוליק כהן, מנהל חטיבת "שוורצקופף פרופשיונל" בהנקל, דבי פסח, מנהלת שיווק והדרכה חטיבת שוורצקופף פרופשיונל בהנקל, הדר כהן, מנהלת המותג, מנהלי תיקי הלקוחות: חיים סיבוני, מושיק אגוזי, אתי ברגמן, אבי כהן ויפעת אסרף, נורברט לוק (Norbert Lock), מנכ"ל מארק קיין, וכן אורחים רבים אשר הגיעו הן מעולם האופנה והן מעולם העסקים.