מופע הטריביוט Tribu-te Show לונדון 2018

אם לא הצלחתם להשיג כרטיסים לאלטרנטיב הייר שואו בלונדון, או אם החלטתם שהגיע הזמן לגוון, מופע ה-Tribu-te שמפיקים המוצאים לאור קיל וסנט ויתקיים ב-14 באוקטובר 2018, הוא בהחלט אופציה ששווה לקחת בחשבון.

דניאל סנט ודניס קיל הם צמד שאי אפשר להתעלם מהם. אני מניח שאם הם היו ישראלים ולא הולנדים, בפנאי פלוס היו משבצים אותם ברשימת היפים והנכונים.

דניאל, בחורה יפהפיה קצוצת שיער היא גם זוגתו של דניס המזוקן, שכמעט אף פעם לא תתפסו אותו ללא מגבעת. שני בני הזוג (שאגב, מיסדו את הקשר אשתקד והפכו לזוג נשוי כדת וכדין) הם גם המוציאים לאור של מגזין Tribu-te ההולנדי ובשנים האחרונות גם מפיקים של מופעים לתחום עיצוב השיער. אחד מהאירועים האלה, מופע הטריביוט – The Tribu-te Show, יתקיים, זו השנה השביעית ברציפות, במהלך ימי תערוכת סלון אינטרנשיונל בלונדון.

אנג'לו סמינרה, דארן וג'קי אמברוז, דזמונד מורי, ברוקס וברוקס, אנדרו חוזה: אלה הם רק חלק מהשמות שיעמדו על הבמה של אירוע הטריביוט בלונדון השנה.

הטריביוט שואו – "בלי שטיקים וגימיקים"

"השנה, בפעם השביעית שאנחנו מריצים את האירוע בלונדון, החלטנו לתכנן בכובד ראש את הליין-אפ של מעצבי השיער שיעלו על הבמה" מסבירה דניאל סנט למגזין לה ז'ורנל. "בשנה שעברה המופע היה סולד אאוט ואנחנו מאמינים שזה יקרה גם השנה."

"בדיוק לפי אותם ערכים שאנו נוהגים במגזין שלנו, כך בחרנו להביא את התוכן המעניין והרלוונטי ביותר לצופים שלנו" אומר דניס קיל. "בשונה מאירועים אחרים, אנו מעמידים בפני מעצבי השיער מגבלה של 20 דקות ושתי דוגמניות בלבד לעבודה על הבמה כדי להראות לצופים את מה שהם באמת יכולים לעשות. זה אתגר של ממש מצד אחד ומצד שני זהו מופע ללא שטיקים וגימיקים מיותרים – רק גאונות בעיצוב שיער".

tribu-te-hair-show-2017

המשתתפים במופע השיער The Tribu-te Show 2018

אנג'לו סמינרה – בן טיפוחיו של טרבור סורבי ואמן מדהים בפני עצמו, סמינרה הוא אחד ממעצבי השיער המוכשרים והיצירתיים שצמחו בתעשיית עיצוב השיער העולמית בעשור האחרון.

"אני מאוד גאה לקחת חלק באירוע הזה, מספר אנג'לו סמינרה "זה אחד המופעים החביבים עלי וכבוד הוא לי להיות חלק ממנו. ראיתי את המופע גדל משנה לשנה ואני מודה על ההזדמנות שניתנה לי להציג בפני הקהל משהו שלדעתי יהווה עבורו השראה של ממש. הולך להיות כיף."

tribute-hair-show-2018

אנג'לו סמינרה על הבמה

ברוקס וברוקס Brooks & Brooks – קבוצת מספרות יוקרתית שאחת מהעומדים בראשה היא סאלי ברוקס, המחזיקה בתואר "מעצבת השיער של השנה" בבריטניה. "זה נהדר להיות מוזמנים שוב לקחת חלק באירוע שכזה במיוחד כשיש שורה ארוכה של קולגות מאוד מוכשרים שעומדים איתך על הבמה" אומרת סאלי. "אני יכולה להבטיח לקהל שאנחנו עומדים להציג משהו שהם טרם ראו בעבר."

דזמונד מורי, desmond Murray – מעצב שיער עטור פרסים שגם מצלם את עבודותיו, גם הוא יקח חלק במופע הטריביוט של 2018. "אני אציג חלק מהקולקציה שלי שנקראת פופ-אפ שהיא שילוב של שיער וצילום. הקונספט הוא כולו עיצוב שיער ויצירת אותו רגע מיוחד בזמן. מזמין אתכם להיות נוכחים כשזה קורה."

אנדרו חוזה Andrew Jose – מדריך של וידאל ששון המוביל כעת את אחד מסלוני הרשת, יופיע זו הפעם השניה באירוע. "זו פנטנסטי להופיע עם כזו גווארדיה של כשרונות. אני מחכה לזה בקוצר רוח".

tribute-hair-show-2017

דארן וג'קי אמברוז – זוג מעצבי שיער מובילים ובולטים בתעשיית עיצוב השיער הבריטית ינסו להדהים את הקהל כאשר יציגו "דוגמנית שהיא כמו קנווס עירום של שיער שמתפתח במהלך העשייה על הבמה ומשתנה עד לעיצוב המלא שאחר כך הופך להוט קוטור בלייב ולדוגמנית מוכנה לצילום".

מופע הטריביוט השנה, יהנה מהתמיכה של חברות דאווינס, לוריאל וגרייט לנגטס.

האירוע יתקיים ביום ראשון, 14 באוקטובר 2018, בין השעות 19:00 בערב ל-22:00 בתיאטרון "Novello" ומחירי הכרטיסים נעים בין 100 פאונד + מע"מ ל- 69 פאונד + מעמ, בהתאם למקומות הישיבה.

tribu-te-hair-show-2018

/

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.