סמרטבונד של לוריאל | נכנסים לשנה השניה בישראל

בלוריאל פרופסיונל ציינו לאחרונה שנה מאז הושק לראשונה בישראל סמרטבונד. קברניטי המותג מרוצים מהתוצאות ומגלים, כי בהנהלה העולמית עוקבים בהתפעלות אחר השוק הישראלי ואחוזי החדירה לשוק שהם מהגבוהים בעולם.

שנה לאחר ההשקה של סמרטבונד בישראל ובחטיבה המקצועית של לוריאל פרופסיונל בהחלט מרוצים. בקטגורית המוצרים לבניית קשרים בשיער, סמרטבונד ללא ספק התברג בפסגה בזמן קצר. בעוד שהמותג OLAPLEX המשווק על ידי גדעון קוסמטיקס נהנה במשך תקופה ארוכה משליטה אבסולוטית בקטגוריה בהיעדר מתחרים, הרי שכיום סמרטבונד של לוריאל, אנטי ברייק של מון פלטין ולאחרונה גם WellaPlex של וולה פרופשיונלס מהווים חלק משמעותי מעוגת מוצרי בניית הקשרים.

סמרטבונד-לוריאל-סמארטבונד-5

השקת סמרטבונד בישראל. מסכמים תוצאות לאחר שנה של פעילות.

סמרטבונד-לוריאל-סמארטבונד-3

סמרטבונד של לוריאל

סמרטבונד בישראל: מובילים באחוזי החדירה לשוק ביחס לעולם

"יש לחטיבה המקצועית של לוריאל ישראל את התוצאות הטובות ביותר בעולם בסמרטבונד, מבחינת הפצה וקניה חוזרת" מסביר עמוס פם, מנכ"ל לוריאל פרופסיונל. "הצלחנו לעשות זאת בזכות השקה יצירתית, פעילות הדרכה עקבית ומדוייקת ומחיר הוגן לחומר הטוב ביותר בקטגוריית המגנים לשיער".

ההשקה היצירתית עליה מדבר פם, היא מגוון פעילויות שביצעה לוריאל פרופסיונל, הכוללים מבצעי מכירות ראשוניים, אירועי הדרכה באקדמיה בלוריאל ושימוש נכון בעזרי פרסום ובמדיה החברתית שתיעדה את המבקרים באקדמיה ברחוב החשמונאים בתל-אביב. מאות מעצבי שיער פקדו את האקדמיה בסבב הדרכות שנמשך מספר ימים ובמהלכו הוצג המוצר ללקוחות לוריאל פרופסיונל הקיימים וללקוחות חדשים.

סמרטבונד-לוריאל-עמוס פם

עמוס פם, מנכ"ל לוריאל פרופסיונל

בענף המספרות קיימים לא מעט מתחרים בקטגוריה, מלבד אלו שצוינו לעיל, המחזיקים גם הם בנתח לא מבוטל של מספרות. וולהפלקס, שהושקה בישראל ובמקביל בעולם כולו באיחור אופנתי, עושה מאמצים לכבוש מחדש את ליבם של מעצבי השיער בכלל ובפרט את אלו הנמנים על מעצבי השיער המשתמשים בצבעי השיער של וולה, שטרם השקת וולהפלקס בעולם ולאחר מכן בישראל, נאלצו למצוא פתרונות מקבילים בחברות המתחרות. בוולה פרופשיונלס מודעים לכך שוולהפלקס הוא בין האחרונים להיכנס לתחרות בענף אך בטוחים בהצלחת המוצר הודות לתוצאות שהוא מציג בעולם וליתרונות הטכנולוגיים שמציג המוצר.

בחברת מון פלטין, שסקר פנימי שערכו מצביע על כך שבכ-84% מהמספרות בישראל משתמשים במוצר אחד לפחות מבית המותג מון פלטין וחברת א. משי המשווקת אותו, מציעים את האנטי ברייק בדגש על כך שהתוסף נמצא כיום גם באבקת ההבהרה וגם בצבעי האנטי ברייק של מון פלטין. מבין כל המתחרים, בולט האנטי ברייק באטרקטיביות שלו גם במחיר, שהוא מהמשתלמים ביותר בהשוואה למתחרים בקטגוריה.

אולהפלקס-אנטיברייק-לוריאל-ס

המתחרים המובילים בקטגוריית תוסף בונה קשרים.

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.