וולה פרופשיונלס ישראל מבקרים בברלין לסמינר מעשי עם Sassoon Academy

אחרי שצוות ההדרכה הבכיר שלהם ביקר בישראל והעביר שלושה ימים של הדגמות וסמינרים מעשיים למעצבי השיער הישראלים, שיתוף הפעולה של וולה פרופשיונלס ישראל עם Sassoon Academy עבר לשלב הבא.

עשרים וחמישה מעצבי שיער נבחרים של וולה פרופשיונלס ישראל ארזו מזוודות ואת תיק כלי העבודה שלהם ושמו פעמיהם לביקור לימודי בברלין. המשלחת הישראלית התארחה בסטודיו העולמי של וולה, כאשר המארחים הם צוות וולה פרופשיונלס גרמניה והמדריכים בסמינר המעשי הם צוות Sassoon Academy בינלאומי, הכולל שני מדריכים בכירים מהצוות המוביל של מארק הייז ושני מדריכים בכירים מ-Sassoon Salon Berlin.

במסגרת הסמינר, שבו הדגימו המנטורים טכניקות צבע וגזירות מתקדמות לצד התעמקות מעשירה בנושאי כימיה, הוצגו למעצבי השיער החידושים האחרונים מבית וולה פרופשיונלס: צבעי השיער קולסטון פרפקט +ME והתוסף בונה הקשרים בשיער – וולהפלקס. במסגרת העבודה על ראשי הדוגמניות, התנסו מעצבי השיער בחומרים וקיבלו הכשרה מעמיקה בנוגע לשינויים בפורמולות ואופי הפעולה של המוצרים על השיער.

wella-world-studio-berlin-4

מעצבי השיער מישראל בסטודיו וולה ברלין.

Koleston-Perfect-Me   wella-world-studio-berlin24

הסטודיו שבו התקיים הסמינר המעשי, אינו סטודיו רגיל. סטודיו וולה בברלין נקרא Wella World Studio. כשמו כן הוא, זהו סטודיו שמיועד להעניק הדרכות למשלחות מעצבי שיער מכל העולם. למותג וולה פרופשיונלס יש עשרות סטודיואים ברחבי העולם (תנסו להגיד סטודיו ברבים הרבה פעמים ומהר, נראה אתכם…). למעשה יש סטודיו בכל מדינה שבה משווק המותג. בגרמניה למשל, יש שבעה! מלבד ברלין ופרנקפורט, שאלה הם World Studio, תוכלו למצוא Wella Studio גם כשתבקרו בהמבורג, לייפציג, דיסלדורף, מינכן ושטוטגרט. וזה עוד לא הכל, ברחבי גרמניה פזורים עוד 12 מרכזי הדרכה, אקדמיות משותפות ונקודות שבהן ניתנת הדרכה גם על מותגים אחרים תחת המטריה הרחבה של תאגיד האם COTY.

wella-world-studio-berlin-5

תמונה קבוצתית ראשונה על אדמת ברלין. וולה פרופשיונלס ישראל

 

תחושה קסומה של השראה שמתחילה עוד לפני שנכנסים לסטודיו

כל מעצב שיער שביקר במרכז הדרכה כזה או אחר ולא משנה באיזה מקום בעולם, יבין מיד שהגיע למקום שונה, ברגע שיצעד את צעדיו הראשונים לתוך המבואה הגדולה בחזית סטודיו וולה ברלין. האמת היא שההרגשה שממלאת אותך השראה מתחילה כבר ברחוב, עוד לפני שתיכנס בשערי הסטודיו. אל מול הסטודיו ניצבת שורה של מבני תרבות בהם קתדרלת ענק, הדויטשר דום, שבה מוצגת תערוכה על היסטורית בית הפרלמנט הגרמני, לצידה כיכר מהמאה ה-18 שבעת הביקור נערך בה קונצרט ענק תחת כיפת השמיים של מוסיקה קלאסית והקתדרלה הצרפתית, שבמרכזה ניצב מגדל פנורמי יפהפה. כן, למרות ההיסטוריה העגומה של העם הגרמני וזיכרון השואה שלעולם אינו עוזב אותך כשאתה מבקר בגרמניה, העיר עצמה היא עוצרת נשימה ומרתקת, על אף היותה ברובה חדשה לחלוטין ובעלת מעט מאוד אתרים היסטוריים, ששרדו את הפצצות בנות הברית.

המשלחת הישראלית, שמנתה 25 מעצבי שיער מובילים של וולה פרופשיונלס ישראל, יחד עם מנכ"ל וולה פרופשיונלס, מאור בן סבט, מנהל ההדרכה עופר טורג'מן ואיתם גם כותב שורות אלו, שניר כחלני, עורך מגזין לה ז'ורנל, התארחה במלון הילטון המפואר שממוקם מרחק דקה הליכה מסטודיו וולה. בכל רגע שבו יצאת החוצה לרחוב, נגלו לפניך מבני ענק מפוארים שמזכירים לך שאתה נמצא בלב אירופה, במרכז ההתרחשות של אופנת השיער הבינלאומית.

wella-world-studio-berlin-3

Wella World Studio, Berlin

Wella World Studio Berlin

אם אעריך שהסטודיו שבו ביקרנו מתפרש על פני כאלף מטרים רבועים, אני בספק אם מישהו מהמבקרים בו יפקפק בהערכה זו. הסטודיו עצום ובנוי לתפארת ובמבט ראשון כבר מבינים שהוא עוצב מתוך מחשבה מדוקדקת ולפי ערכי המותג. במרכזו של החלל הפנימי, ניצב שולחן עץ גדול, וסביבו כ-12 כסאות, מונחים על שטיח. התחושה המידית היא תחושה של משפחתיות, כאשר מביטים בריהוט שמוצב בסטודיו: ספה בדיוק כמו בסלון ביתי, כונניות עץ ומדפים ועליהם חברי המשפחה: מוצרי וולה פרופשיונלס.

אמנם זה נשמע כמו קלישאה, אבל ערך המשפחתיות שמשתקף מהעיצוב הפנימי בסטודיו וולה אינו סתם סיסמה: קבוצת מעצבי השיער שהגיעו לסמינר בברלין כללה מעצבי שיער עם עשרות שנות ניסיון כל אחד ואחת. חלק גדול מהם, מוכרים ובעלי "קילומטראז' גבוה" מאוד בכל הקשור לעמידה על במות והדרכת מעצבי שיער. למרות זאת ואולי דווקא בגלל הניסיון הזה, הקבוצה עצמה התנהלה בהרמוניה מופלאה, באווירה חמימה של משפחתיות ושיתוף ידע, כאשר כל מעצבי השיער כולם הפכו בעת הביקור לתלמידים של המדריכים הבכירים מאקדמיית Sassoon. גם במהלך ההדרכה כאשר עמדו נציגי אקדמיית Sassoon על הבמה וגם בזמן העבודה המעשית על ראשי הדוגמניות, מעצבי השיער שהשתתפו בסמינר עבדו יחד, חלקו טיפים ולימדו זה את זה טכניקות עבודה, התנסו בחומרים החדשים ויחד העשירו את הידע שלהם בכימיה ובגזירות.

wella-world-studio-berlin22

מתנסים בצבע החדש. + Koleston Perfect ME

wella-world-studio-berlin23

קבלת פנים חמה בשדה התעופה ומתנה אישית לכל מעצב שיער

כבר בטרמינל היציאה בשדה התעופה, בבוקרו של יום ראשון, חיכתה למעצבי השיער הפתעה נעימה: מנכ"ל וולה פרופשיונלס, מאור בן סבט, קיבל אישית את פניהם של חברי הקבוצה והעניק לכל אחת ואחד מהם מתנה אישית יקרת ערך: חלוק עבודה מעוצב מעור, בעבודת יד, שהוזמן במיוחד מיוון ונושא את לוגו WELLA PROFESSIONALS. הקבוצה נחתה בברלין ומיד לאחר תמונה קבוצתית ראשונה על אדמת גרמניה, עלו כולם לאוטובוס לסיור מודרך ברחבי עיר הבירה: מבניין הרייכסטאג ותולדות הפרלמנט הגרמני במאה האחרונה ועד שער ברנדנבורג, החומה המפרידה בין חלקי המדינה וחצתה בעבר גם את ברלין לשניים וסיור מוסבר גם באנדרטה לזכר קורבנות השואה.

את הסיור המודרך סיימה הקבוצה בביקור בשוק ברלינאי פתוח, שבו עשרות דוכני יד שניה, וינטאג' וחפצי אמנות לצד דוכני אוכל ושתיה באווירת הפנינג קייצית. משנסתיים הביקור במתחם, עלו מעצבי השיער לאוטובוס בדרכם למלון הילטון המפואר, להתכונן לארוחת הערב החגיגית, יחד עם המנטורים הבינלאומיים של אקדמיית Sassoon.

wella-world-studio-berlin-1

חברי המשלחת מבקרים באנדרטה לזכר קורבנות השואה

wella-world-studio-berlin-2

ארוחת ערב חגיגית בהשתתפות שני המדריכים הבינלאומיים של Sassoon

יותר מ-70 דוגמניות שיער בשלושה ימי הדרכה

יום ההדרכה הראשון בסטודיו וולה ברלין נפתח בהדגמה של גזירות וצבע על ידי צוות המדריכים של Sassoon. תוך כדי שכל הנאמר על הבמה מתורגם סימולטנית לעברית על ידי מעצב השיער אילן עמית, קיבלו הנוכחים בחדר ההדרכה, מנה גדושה של השראה מדוייקת ומזוקקת, כשהמנטורים מסבירים צעד אחר צעד את הגזירות ושיטות העבודה.

wella-world-studio-berlin20 wella-world-studio-berlin21

הצבע החדש של וולה פרופשיונלס, קולסטון פרפקט החדש, +Koleston Perfect Me, הוצג במהלך ההדגמה יחד עם התוסף WellaPlex. בכדי להראות את ההבדלים בתוצאות לפני ואחרי ובכדי להעניק למעצבי השיער את התחושה המדוייקת של שימוש בצבעי קולסטון פרפקט החדשים, הגיעו לסטודיו בכל יום עשרות דוגמניות שיער. כארבע דוגמניות לפחות להדגמת הבוקר על ידי המדריכים ובחציו השני של היום, לאחר ארוחת הצהריים בסטודיו, דוגמנית לכל מעצב שיער שהתמקם באחת מעמדות העבודה המאובזרות שבסטודיו, לעבודה מעשית.

בעוד מעצבי השיער של וולה פרופשיונלס עובדים על ראשי הדוגמניות, הסתובבו המנטורים ביניהם, ענו על שאלות, התעמקו בטכניקות השונות והתייחסו באופן פרטני לסוגי השיער השונים, מבחינת טקסטורה, גוון והתאמה לצורת הפנים.

wellaplex-וולה-פלקס-וולהפלק

wella-world-studio-berlin-6 wella-world-studio-berlin-7

סמינר ראשון מבין שורה של אירועי הדרכה מתוכננים

"שיתוף הפעולה עם אקדמיית Sassoon הוא ארוך שנים, בעל היסטוריה ארוכה ועתיד נפלא" אומר מאור בן סבט, מנכ"ל וולה פרופשיונלס. "וולה פרופשיונלס ישראל עושה מאמצים אדירים להעניק למעצבי השיער שלנו את הטופ העולמי בכל הקשור להדרכה. זו הסיבה שהשנה, לא רק דאגנו להביא לישראל את בכירי מדריכי אקדמיית Sassoon ובראשם מארק הייז בכבודו ובעצמו, לימי הדרכה לימודיים בסטודיו וולה בראש העין, אלא גם דאגנו להוציא משלחת גדולה ומכובדת לסמינר המעשי בסטודיו וולה ברלין."

wella-world-studio-berlin11

מבחינת בן סבט, הביקור הלימודי בסטודיו וולה ברלין הוא ראשון מבין שורה של אירועי הדרכה מתוכננים. "המוצרים של וולה פרופשיונלס עומדים בשורה הראשונה בעולם עיצוב השיער מבחינת הטכנולוגיה והחדשנות. צבעי השיער של קולסטון פרפקט שבהם התנסו מעצבי השיער בנסיעה למלטה, לאירוע הדסטיניישן ועכשיו בסמינר הלימודי בסטודיו וולה ברלין, הם חידוש שעדיין לא נתפש עד כמה הוא משמעותי ורק כאשר יתחילו מעצבי השיער לעבוד עם החומר, הם יבינו שהצבעים של וולה הפכו מטובים מאוד לטובים ביותר." אומר מאור בן סבט. "גם מבחינת תוסף הוולהפלקס, שאמנם לא נכנס לשוק בין הראשונים, הוא שונה מכל התוספים האחרים לבניית קשרים, שהתנסו בהם מעצבי השיער. הטכנולוגיה של החומר מתקדמת יותר וכבר בימים אלו מעצבי השיער במספרות בישראל מתנסים במוצר ומבינים את ההבדל בינו לבין המתחרים".

wella-world-studio-berlin18

"באשר לאירועי הדרכה בארץ ובחו"ל, וולה פרופשיונלס תהיה תמיד בחזית ההדרכה המקצועית והמשאבים הרבים, שאנו משקיעים בהעשרת הידע ובענקת כלים מקצועיים למעצבי השיער, רק יגדלו ויתעצמו. ללא ספק, השותפות המקצועית והדרך המשותפת עם המותג Sassoon הם יתרון עצום שיש למעצבי השיער של וולה פרופשיונלס, שבסופו של דבר, יכולים להעניק ללקוחות שלהם, שירות טוב יותר".

wella-world-studio-berlin-8 wella-world-studio-berlin-9 wella-world-studio-berlin10  wella-world-studio-berlin12 wella-world-studio-berlin13 wella-world-studio-berlin14 wella-world-studio-berlin15 wella-world-studio-berlin16 wella-world-studio-berlin17  wella-world-studio-berlin19

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.