יניב שושן דואג לכם לפרארי

צהוב עולה – תכירו את מייבש השיער שקשה יהיה למישהו להתעלם ממנו: ITALIABRAVA
מייבש השיער יוקרתי בפיתוח משותף עם חברת FERRARI (כן, כן, קראתם נכון – פרארי!)

 

יניב שושן, האיש והבייביליס, מביא לכם את הדבר החם הבא – מייבש שיער יוצא דופן בצבע שלו אבל לא רק: מדובר במייבש שיער שפותח בשיתוף פעולה עם חברת פרארי והוא טומן בחובו חדשנות טכנולוגית העונה לשם MAXLIFERPO – מנוע ללא מברשות קרבון בטכנולוגיה ירוקה במיוחד. "החדשנות הטכנולוגית והעוצמה של מייבש השיער החדש של ItaliaBrava הולידו מייבש שיער חזק, קל ובעל אורך חיים ארוך במיוחד" מסביר יניב שושן. "המנועים הקיימים היום בתחום מייבשי השיער מכילים מברשות פחם, מברשות היוצרות חיכוך ובעיקר שחיקה למייבש השיער ככל שעובר הזמן וגובר השימוש. לאורך זמן, המברשות מתכלות והמנוע נכשל בעבודתו. בשפה פשוטה אנו מכירים את זה בתיאור 'נגמרו לפן הפחמים'. את הפחמים מחליים במייבש השיער של פרארי ארבעה מגנטים עוצמתיים. השינוי התפיסתי הזה איפשר לפתח מנוע קל יותר, בעל רעידה אפסית, תוך שימוש בטכנולוגיה ירוקה שאינה מזהמת את הסביבה. בנוסף, הצליחו המפתחים להאריך משמעותית את אורך החיים של המייבש ולהגיע לאורך חיים אדיר של 10,000 שעות, לעומת בין 1,000 ל- 1,500 שעות עבודה בממוצע של מייבשי שיער על בסיס פחמים הקיימים כיום בשוק."

את הפחמים מחליפים במייבש השיער של פרארי ארבעה מגנטים עוצמתיים. השינוי התפיסתי הזה איפשר לפתח מנוע קל יותר, בעל רעידה אפסית, תוך שימוש בטכנולוגיה ירוקה שאינה מזהמת את הסביבה.

פרארי של יניב שושן

פן איטליה בראבה – פרארי של בייביליס פרו מבית יניב שושן

על פי נתוני היצרן, אורך החיים אינו היתרון המשמעותי היחיד של מייבש השיער מבית בייביליס פרו. יתרון נוסף הוא זרימת האוויר במכשיר שהיא ב-15% יותר לעומת מייבשי שיער מקצועיים אחרים. מייבש השיער מציע גם הגנה אלקטרונית במקרה של נעילת הרוטור, למשל בעקבות שיער הנכרך סביב המוט. קיימת הגנה המונעת התחממות יתר, שיכולה לגרום לשריפה של המרכיבים במייבש השיער, ונעילה בתחום הטורבו המאפשרת כוח ייבוש מקסימלי, כפתור קור הנועל את עיצוב השיער. לדברי היבואן והמשווק בישראל, יניב שושן, גם בתחום הנוחות והנדסת האנוש מייבש השיער החדש הוא בעל יתרון: "הפן מעוצב אגרונומית כך שנוח מאוד לעבוד איתו, הוא מפחית מתח וכאבי שרירים ובנוסף מפחית רעשים – בזכות מסנן פנימי להפחתת רעשים והוא מתאים לשימוש ביתי."

תכונות המכשיר: 2400 וואט, מנוע בטכנולוגיית MAXLIFEPRO בשיתוף Ferrari, עד 20000 סיבובי מנוע בדקה, אפשרות לנעילה במצב טורבו, שיאים חדשים במהירות ייבוש השיער, רעידות קטנות ביותר המאפשרות שקט בעבודה, טכנולוגיה יונית, פיות צרות במיוחד לייבוש ממוקד, מווסת רעש, אחריות לשנה ואחריות נוספת של שנה על המנוע.

כמה מילים על המותג פרארי: פרארי היא יצרנית רכב ספורט איטלקי יוקרתי. המותג נוסד בשנת 1929 (היסטורית) על ידי אנזו פרארי. בהמשך הפך המותג לשם נרדף ליוקרה ועושר, מהירות, וסמל סטטוס של האלפיון העליון. החברה השקיעה רבות במיתוג פרארי במסגרת מירוצי המכוניות פורמולה אחת. הטכנולוגיה המכנית של פרארי ידועה כטכנולוגיה עילית כך גם המנועים שלה.

פרארי - שיתוף הפעולה עם בייביליס פרו הוליד חדשנות טכנולוגית

פרארי – שיתוף הפעולה עם בייביליס פרו הוליד חדשנות טכנולוגית

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.