גוט, טפר וסולימנוב מעבירים מאסטר קלאס נוסף בחו"ל

שלושת המייסדים של רשת מספרות Heads, יגאל גוט, ראובן טפר ומיטש סולימנוב העבירו מאסטר קלאס לימודי לכ-80 מעצבי שיער רוסים בצפון רוסיה, על בסיס סדרת מוצרי ד"ר סורבי.

"הוזמנו להעביר מאסטר קלאס על ידי המפיץ של מוצרי ד"ר סורבי ברוסיה", מסביר יגאל גוט. "תוכנית ההדרכה כוללת הדגמת מספר תספורות בקווים טרנדיים ומסחריים לשימוש בסלון, הסברים על עבודה בסלון המודרני וכמובן הסברים על המוצרים ועל השימוש בהם לקבלת תוצאות מקסימליות בטיפול בלקוחות".

"נוכחנו לדעת שמה שמעניין את מעצבי השיער הרוסים, מעבר להדגמת שלב אחר שלב של התספורות השונות, הוא הגישה שבה אנו עובדים", אומר מיטש סולימנוב. "מאחר וברשת מספרות Heads אנו עובדים בצורה מאוד מוגדרת, יש חשיבות לדרך שבה אנו ניגשים לכל לקוחה, החל משלב האיבחון של השיער ותיכנון התספורת ועד לשלב של השימוש במוצרי טיפוח ושיקום השיער בגמר הטיפול. מעצבי השיער שואלים יותר ויותר שאלות לעומק ואנחנו מאוד מברכים על כך. זה מעיד לטעמנו על הבנה מעמיקה יותר ועל רצון של המשתתפים במאסטר קלאס לרדת לעומקם של דברים".

מספרות-האדס-ברוסיה-Heads-8

מימין: יגאל גוט, ראובן טפר ומיטש סולימנוב מרשת מספרות Heads

מספרות-האדס-ברוסיה-Heads-1

תמונה קבוצתית עם משתתפי הסמינר

לאחר המאסטר קלאס, העבירו יגאל, ראובן ומיטש יומיים של הדרכה מעשית לקבוצה מצומצמת יותר של כ-20 מעצבי שיער, שבמהלכן ליוו את המשתתפים שלב אחר שלב, לאחר שצפו בהדגמה בתחילתו של היום, על ראשיהן של דוגמניות. בתוכנית, טכניקות גזירה וטכניקות צבע מתקדמות.

"אנחנו תמיד שמחים לחלוק את הידע שלנו עם מעצבי שיער אחרים" אומר ראובן טפר. "אנחנו מאוד נהנים לעמוד על הבמה וגילינו שזה דבר שמחדד אותך כמעצב שיער, מכריח אותך להשתפר ולהיות מדוייק יותר, כשיש מאה זוגות עיניים שמופנות אליך. השילוב של הידע שצברנו עם האיכות של מוצרי ד"ר סורבי, מצליח לייצר הדרכה מנצחת ולשמחתנו כבר כשנסתיים היום האחרון של ההדרכה, נתבקשנו לבדוק ביומן מתי אנחנו פנויים להגיע שוב להדרכה נוספת".

מספרות-האדס-ברוסיה-Heads-3

מיטש סולימנוב – מספרת Heads ראשון לציון

מספרות-האדס-ברוסיה-Heads-4

יגאל גוט – מספרת Heads נס ציונה

מספרות-האדס-ברוסיה-Heads-7

ראובן טפר – מספרת Heads באר שבע

מספרות-האדס-ברוסיה-Heads-5

מדגימים שלב אחר שלב – רשת מספרות Heads

מספרות-האדס-ברוסיה-Heads-2 מספרות-האדס-ברוסיה-Heads-6   מספרות-האדס-ברוסיה-Heads-11 מספרות-האדס-ברוסיה-Heads-12 מספרות-האדס-ברוסיה-Heads-13 מספרות-האדס-ברוסיה-Heads-14 מספרות-האדס-ברוסיה-Heads-15

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.