הדרכת גזירות מעשית באילת: צוות ההדרכה של לוריאל יורד דרומה

מלון רויאל ביץ' באילת אירח שוב את צוות ההדרכה של לוריאל פרופסיונל שהגיע לאילת יחד עם 80 מעצבי שיער נבחרים ושני שגרירי המותג, יא יא מנדל ושיקו לוי, לסדרה של הדרכות מקצועיות ופעילויות גיבוש וכיף.

גם השנה, בדומה לשנה שעברה, התארחו במלון האילתי מעצבי השיער של לוריאל פרופסיונל לשלושה ימים של הדרכה ופעילות חברתית. צוות ההדרכה של לוריאל, סילבי אטיאס ועמית אברהם, יחד עם שני שגרירי לוריאל פרופסיונל, יא יא מנדל מבנימינה ושיקו לוי מקרית ביאליק, העבירו לשמונים מעצבי השיער הנבחרים של לוריאל מכל רחבי הארץ, הדרכת גזירות שכללה עבודה מעשית.

יא-יא-שיקו-לוי-LOREAL3

מעצב השיער ושגריר לוריאל פרופסיונל שיקו לוי מדגים

"השגרירים שלנו הציגו בהדרכה ארבע מודליסטיות. מלבד קווי גזירה, הודגמו גם טכניקות צביעה בצבעי קיץ מסדרות אינואה ומג'ירל ובעזרת ההבהרות של בלונד סטודיו" הסביר ג'וזף וקסלר, מנהל ההדרכה של לוריאל פרופסיונל. "בכל הראשים שנצבעו, נעשה כמובן שימוש בתוסף סמארטבונד מבית לוריאל פרופסיונל".

מלבד ההדרכה נערכו למעצבי השיער של לוריאל ערבי גיבוש ופעילויות כיף נוספות, כיאה להדרכה המתקיימת באילת, כגון פעילויות ספורט ימי בחוף שנסגר במיוחד לקבוצה, ערב קריוקי בפלאג אין אילת וארוחות ערב משותפות.

"מבחינתי, המהות של ההדרכה שביצענו באילת היתה להציג בפני מעצבי השיער, קווים מסחריים של גזירות יום יומיות שאני מבצע במספרה יום יום, תספורות אייקוניות ואת הדרך הפשוטה איך לעשות אותן" מסביר שגריר לוריאל פרופסיונל יאיר יא יא מנדל. "זה אתגר גדול לעמוד מול מעצבי שיער של לוריאל פרופסיונל, כולם בעלי מספרות ומצליחים בתחומם ולחדש להם. שיקו לוי ואני שמחנו על ההזדמנות להעביר הלאה את הידע ולחלוק עם הקולגות שלנו את הדרך שלנו לביצוע הגזירות והצבע".

יא-יא-שיקו-לוי-LOREAL1

מעצב השיער ושגריר לוריאל פרופסיונל יא יא מנדל מדגים

יא-יא-שיקו-לוי-LOREAL2  יא-יא-שיקו-לוי-LOREAL4 יא-יא-שיקו-לוי-LOREAL5 יא-יא-שיקו-לוי-LOREAL6 יא-יא-שיקו-לוי-LOREAL7 יא-יא-שיקו-לוי-LOREAL8 יא-יא-שיקו-לוי-LOREAL9

לוריאל-באילת-LOREAL-1 לוריאל-באילת-LOREAL-2 לוריאל-באילת-LOREAL-3 לוריאל-באילת-LOREAL-4 לוריאל-באילת-LOREAL-5 לוריאל-באילת-LOREAL-6 לוריאל-באילת-LOREAL-7 לוריאל-באילת-LOREAL-8 לוריאל-באילת-LOREAL-9 לוריאל-באילת-LOREAL-10 לוריאל-באילת-LOREAL-11

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.