היוונים באים! משלחת מעצבי שיער תתארח באקדמיה של מון פלטין

משלחת של למעלה מ-20 מעצבי שיער מיוון תנחת בתחילת שבוע הבא בישראל ותתארח באקדמיה של מון פלטין בבת-ים. מעצבי השיער היוונים יעברו הדרכות על סדרת פאשניסטה החדשה ועל מוצרי ההבהרה וצבעי אנטי ברייק של מון פלטין ובמקביל יהנו מטיולים לירושלים, ים המלח ותל-אביב. יאמאס!

האקדמיה של מון פלטין בבת-ים תארח בשבוע הבא קבוצה של מעצבי שיער מיוון, שיגיעו בליווי המפיצים היווניים של המותג. שיווק מון פלטין ביוון החל לפני כשנתיים והמותג זוכה להצלחה רבה ולצמיחה מתמדת במספר המספרות שעברו לעבוד עם צבעי אנטי ברייק ומוצרי הטיפוח של מון פלטין.

Mon-Platin-Greece-7

קונסטנטינוס פאפאפוליצוס (ראשון מימין למטה) בהשקת אנטי ברייק של מון פלטין ביוון

מעצב השיער קונסטנטינוס פאפאפוליצוס Konstantinos Papapolizos, (אנחנו מרשים לכם פשוט לקרוא לו קוסטה), הפרזנטור של מון פלטין ביוון ילווה גם הוא את הקבוצה בביקורה בישראל. לפני כחודש, עמד קונסטנטינוס על הבמה בסלובקיה, מול קהל של למעלה מ-400 מעצבי שיער והציג צבעי שיער ותספורות של מון פלטין במסגרת קונגרס למעצבי שיער, בו הושקה סדרת פאשניסטה החדשה.

Mon-Platin-Greece-6

קונסטנטינוס במהלך בחירת הדוגמניות למופע בסלובקיה. מימין, מעצב השיער טל ג'ונסון.

זו אינה הקבוצה הבינלאומית הראשונה שאנחנו מארחים באקדמיה" מסביר עודד נעים, מנהל פיתוח עסקי של המותג בארץ ובחו"ל. "היות ומוצרי מון פלטין פרופשיונל נמכרים כיום בעשרות מדינות ברחבי העולם, יש לנו דרישה מצד המפיצים להדרכות וסמינרים מקצועיים, כל הזמן. אנחנו משתדלים לענות על הביקוש בכך שאנחנו משגרים למדינות השונות מעצבי שיער מישראל, לסמינרים מקצועיים שמועברים אצל המפיצים ומארחים במקביל אצלנו, באקדמיה של מון פלטין בבת-ים, קבוצות מחו"ל".

עד היום ביקרו באקדמיה של מון פלטין בישראל מעצבי שיער מספרד, ביילרוס, רוסיה, סלובקיה, ובשבוע הבא גם יוון ובשנה הקרובה עתידות להגיע קבוצות נוספות ממדינות נוספות: מקסיקו, גוואטמלה, אוקראינה, דרום אפריקה ואחרות.

Mon-Platin-slovakia-israel

קבוצה של מעצבי שיער מחו"ל בביקור הדרכה באקדמיה של מון פלטין בבת-ים.

"אם נסתכל אחרונית על התקופה של 18 החודשים האחרונים – מעצבי שיער ישראלים, פרזנטורים של מון פלטין, העבירו הדרכות כמעט בכל יבשת על פני הגלובוס" מוסיף עודד נעים "צוות הפרזנטורים שלנו השתתף במופעים והעביר סמינרים והדרכות בארצות הברית, קנדה, יוון, רוסיה, ביילרוס, איטליה, סלובקיה וזה עוד לפני שלקחנו בחשבון את ההשתתפות של צוותים ישראליים של מון פלטין בתערוכות כמו תערוכת אינטרשארם במוסקבה או תערוכות בבולניה, לאס וגאס, קנדה ואחרות. הפעילות בנושא ההדרכה היא מאוד אינטנסיבית אך היא גם לב ליבה של העשייה שלנו בהטמעת סדרות הטיפוח והצבע של מון פלטין במיוחד כאשר מדובר ברכיב האנטי ברייק."

Mon-Platin-slovakia-1

כחלק מהביקור בישראל, הקבוצה מבקרת בתל-אביב, בירושלים ובים המלח.

Mon-Platin-slovakia-2

חברי המשלחת מבקרים במספרה של ראם רדאי בראשון לציון.

Mon-Platin-slovakia-3

נהנים משמש ישראלית בארוחת צהריים ב"פרנצ'סקה" על חוף ראשון לציון.

Mon-Platin-slovakia-6

צוות מעצבי השיער של מון פלטין ישראל על הבמה בסלובקיה בגמר המופע.

Mon-Platin-slovakia-7

על הבמה בסלובקיה. קונגרס עיצוב שיער לשנת 2017. 300 מעצבי שיער בקהל.

Mon-Platin-slovakia-11

ישיבת הכנה למופע השיער בסלובקיה באפריל 2018.

Mon-Platin-slovakia-12

מעצבי השיער דורון אברג'ל וטל ג'ונסון בהכנות למופע ההדרכה.

Mon-Platin-slovakia-5

סדרת צבעי אנטי ברייק של מון פלטין. רכיב האנטי ברייק כבר בתוך הצבע.

Mon-Platin-slovakia-9

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.